پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا |
فرآیند، معماری فناوری و سنجه های ارزیابی می باشد.
ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته است که بر دو مبنای اهمیت و لزوم تکمیل گردیده است و بین 39 خبره بانک سینا توزیع شده و 34 پرسشنامه جمع آوری و تحلیل گردیده است. روایی پرسشنامه با بهره گرفتن از روایی محتوایی، صوری و محتوا تأیید شده است؛ همچنین پایایی آن با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ محاسبه و تأیید گردیده است. مقدار آلفای کرونباخ برای پرسشنامه اهمیت 84/0 و برای پرسشنامه لزوم 91/0 به دست آمده است. روش نمونه گیری غیرتصادفی و از افراد در دسترس بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.
نتایج پژوهش زیرفرآیندهای مناسب برای توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک سینا را تعیین نمود و الویت بندی آنها بر مبنای لزوم آنها در بانک سینا نشان داد. زیرفرآیندهای توجه به نیاز و ارزش مورد انتظار مشتریان و جلب رضایت آنها، تجزیه و تحلیل و پالایش اطلاعات مربوط به مشتریان بانک، تضمین تعهد کارکنان به اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری، ایجاد زیر ساختهای فناوری مدیریت ارتباط با مشتری و تهیه گزارش فاز شناخت و ارزیابی وضعیت فعلی بیشترین لزوم را در میان زیرفرآیندها داشته اند. و در نهایت رابطه بین زیرفرآیندهای مناسب تعیین گردیده است و الگوی توسعه یافته نهایی به دست آمده است.
واژگان کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، معماری داده و اطلاعات، معماری فناوری، معماری فرآیند، الگوی مدیریت ارتباط با مشتری
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : کلیات پژوهش
1-1-مقدمه 1
1-2- شرح و بیان مسئله پژوهش 2
1-3- اهمیت و ارزش پژوهش . 3
1-4- کاربرد نتایج پژوهش 4
1-5- اهداف پژوهش. 4
1-6- سؤال های پژوهش 4
1-7- قلمرو پژوهش. 5
1-8- واژه های کلیدی. 5
1-9- تعریف عملیاتی واژه ها. 5
1-10- خلاصه فصل اول. 6 فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش
2 -1- مقدمه . 7
2-2- رضایت مشتری. 8
2-2-1- رضایت مشتری در صنعت بانکداری . 9
2-2-2- رضایت و وفاداری. 10
2-3- ارتباط با مشتری. 10
2-3-1- کیفیت ارتباط با مشتریان 12
2-4- مدیریت ارتباط با مشتری . 14
2-4-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 15
2-2-2- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن 16
2-4-3- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری. 17
2-4-4- چالش های توسعه مدیریت ارتباط با مشتری. 17
2-4-5- آماده سازی سازمان برای تغییر و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 18
2-5- بانک ها و مدیریت ارتباط با مشتری 19
2-6- الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری 21
2-6-1- ویلسون، ایوانس و لاسکین، پروتیار و شث. 21
2-6-2- ریچهلد. 21
2-6-3- الیگوی وان. 21
2-6-4- وینر. 21
عنوان صفحه
2-6-5- لیندگرین. 22
2-6-6- چن و پوپوویچ. 22
2-6- 7-کاری و کولو 22
2-6-8- دونالدسان و اوتول 22
2-6- 9- باتل 22
2-2-10- جیسون. 22
2-6-11- سین و همکارانش. 22
2-6-12- آتوس 23
2-6-13- گارتنر 23
2-6-14- شرکتهای برتر(بهروش) 23
2-6- 15-مدل مربوط به مجمع توسعه و شهرسازی سنگاپور. 24
2-6-16 گروه M.POLO. 24
2-6-17- مدل مفهومی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری وندی کلوز 24
2-6-18- مندوزا و همکاران. 24
2-6-19- مدل صنیعی منفرد و همکاران 25
2-6-19-1- چشم انداز، راهبرد و هدف 28
2-6-19-2- معماری داده و اطلاعات. 29
2-6-19-3- معماری فرآیند 30
2-6-19-4- معماری فناوری. 31
2–6-19-5- سنجه های ارزیابی. 32
2-7- پیشینه پژوهش 35
2-7-1- مطالعات داخلی. 35
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-12-04] [ 10:47:00 ق.ظ ]
|