پایان نامه تعیین میزان رفتارهای پرخاشگرانه و نقش سبکهای فرزندپروری و مهارتهای اجتماعی در پرخاشگری دانش آموزان |
1-2 بیان مسئله. 3
1-3 اهمیّت و ضرورت مسئله. 5
1-4 اهداف پژوهش. 7
1-5 سؤالهای پژوهش. 7
1-6 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها. 7
1-6-1 پرخاشگری. 7
1-6-2 سبکهای فرزندپروری والدین. 8
1-6-3 مهارتهای اجتماعی. 9
فصل دوم
پیشینه نظری. 11
2-1 مقدمه. 11
2-2 تعریف پرخاشگری. 11
2-2-1 انواع پرخاشگری. 12
2-2-2علل پرخاشگری. 14
2-2-3 دیدگاههای نظری پرخاشگری. 15
2-2-4 نظریه روانتحلیلگری. 15
2-2-4-1 نظریه کردارشناسی. 16
2-2-4-2 نظریه یادگیری اجتماعی. 16
2-2-4-3 نظریه سائق. 17
2-2-4-4 نظریه ناکامی- پرخاشگری. 17
2-2-4-5 نظریه شناخت اجتماعی. 18
2-2-4-6 نظریه شناختی. 19
2-2-4-7 الگوی عمومی پرخاشگری (GAM). 19
2-2-4-8مدل شرمساری-پرخاشگری تانجی. 22
2-2-4-9 نظریه انتقال هیجان. 22
2-2-4-10 نظریه فردیّتزدایی–پرخاشگری زیمباردو (1969). 24
2-2-5 تفاوتهای جنسیتی در پرخاشگری. 24
2-3 سبکها یا شیوه های فرزندپروری. 24
2-3-1 تعریف فرزندپروری. 24
2-3-2 دیدگاههای نظری سبکهای فرزندپروری. 26
2-3-2-1 دیدگاه شیفر. 26
2-3-2-2 دیدگاه آلپورت. 26
2-3-2-3 دیدگاههای بالدوین، کلهورن و پریس. 27
2-3-2-4دیدگاه بامریند. 27
2-4 مهارتهای اجتماعی. 30
2-4-1 عوامل تعیین کنندۀ مهارتهای اجتماعی. 32
پیشینه تجربی. 35
نتیجهگیری. 38
فصل سوم
3-1 مقدمه. 40
3-2 جامعه آماری. 40
3-3 نمونه، روش نمونه گیری و روش اجرا. 40
3-4طرح پژوهش. 41
3-5 ابزارهای پژوهش. 41
3-6 روش تجزیه و تحلیل. 42
فصل چهارم
4-1 مقدمه. 45
4-2یافتههای توصیفی پژوهش. 45
4-3: تحلیل استنباطی دادههای پژوهش. 56
فصل پنجم
5-1 بحث. 64
5-2 نتیجهگیری. 67
5-3 محدودیتها. 68
5-4 پیشنهادهای کاربردی. 68
5-5 پیشنهادهای پژوهشی. 68
منابع و مآخذ
منابع فارسی.71
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:52:00 ب.ظ ]
|