پایان نامه رابطه بین سنخهای شخصیتی با خودکارآمدی در معلمان شهرستان عنبرآباد |
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقبق
1-1 مقدمه 2
1-2 بیان مسئله . 3
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق . 4
1-4 اهداف تحقیق .6
1-4-1 هدف کلی .6
1-4-2 اهداف ویژه .6
1-5 فرضیه های تحقیق .6
1-5-1 فرضیهی کلی .6
1-5-2 فرضیه های ویژه 6
1-6 تعاریف عملیاتی واژهها و اصطلاحات7
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
2-1 خودکارآمدی .8
2-1-1 مراحل رشد و الگوگیری خودکارآمدی12
2-1-2 ارزیابیهای خودکارآمدی در سنین مختلف13
2-1-3 احساس خودکارآمدی14
2-1-3-1 سن وتفاوتهای جنسیت .15
2-1-3-2 ظاهر جسمانی.15
2-1-4 مراحل رشد سرمشقگیری و احساس کارآیی.15
2-1-4-1 کودکی 15
2-1-4-2 نوجوانی15
2-1-4-3 بزرگسالی15
2-1-4-4 پیری.16
2-1-5 منابع ارزیابیهای خودکارآمدی18
2-1-6 احساس خویشتن.19
2-1-7 چگونه به تفکر و تخیل فعال دست یابیم.19
2-1-8 افراد دارای خودکارآمدی بالا20
2-1-9 مردم با خودکارآمدی پایین20
2-1-10 راهکارهایی برای رسیدن به خودکارآمدی بالا.21
2-2 شخصیت .22
2-2-1 شخصیت شما تابع اندیشههای شماست23
2-2-2 ابعاد شخصیت از نظر آیزنک 24
2-2-2-1 برونگرایی، درونگرایی.25
2-2-2-2 روانرنجورخویی.25
2-2-3 اصول شخصیت شناسی.26
2-2-3-1 ثبات بین فرهنگی . 26
2-2-3-2 ثبات عوامل 26
2-2-4 عوامل به وجود آورنده شخصیت .27
2-2-4-1 عوامل رفتار 27
2-2-4-2 عوامل زیستی شخصیت .31
2-2-4-2-1 عوامل جنسیت 31
2-2-4-2-2 عوامل سن .33
2-2-5 عوامل موثر بر شکل گیری شخصیت .33
2-2-5-1 عامل وراثت.33
2-2-5-2 عامل محیط.34
2-2-5-3 عامل یادگیری35
2-2-5-4 عامل والدین .35
2-2-5-5 عامل رشد35
2-2-5-6 عامل هوشیاری35
2-2-5-7 عامل ناهوشیار.36
2-2-6 نظریه های مرتبط با صفات و سنخهای شخصیت و خودکارآمدی 36
2-2-6-1 اصول شخصیت شناسی موری37
2-2-6-2 صفات شخصیت 38
2-2-6-3 رویکرد کتل به صفات شخصیت.39
2-2-6-4 نظریه های خلق و خوی باس و پلامین40
2-2-6-5 درماندگی آموخته شدهی سلیگمن41
2-2-7 ساخت شخصیت در اسلام .42
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:51:00 ب.ظ ]
|