1-2 بیان مسأله 9

 

1-3 اهمیت وضرورت پژوهش 13

 

1-4 اهداف کلی و اختصاصی پژوهش 15

 

1-4-1 هدف کلی 15

 

1-4-2 اهداف اختصاصی 15

 

1-5 سؤالات پژوهش 15

 

1-6 متغیرها 16

 

1-6-1 متغیرهای پیش بین: 16

 

1-6-2 متغیر ملاک 16

 

1-6-3 متغیر مقایسه ای: 16

 

1-7 تعاریف مفهومی و عملیاتی 16

 

1-7-1 تعریف مفهومی آمادگی برای بی حوصلگی 16

 

1-7-2 تعریف عملیاتی آمادگی برای بی حوصلگی 16

 

1-7-3 تعریف مفهومی هیجان خواهی 17

 

1-7-4 تعریف عملیاتی هیجان خواهی 17

 

1-7-5 تعریف مفهومی پرخاشگری 18

 

1-7-6 تعریف عملیاتی پرخاشگری 18

 

1-7-7 تعریف مفهومی معنا و هدف در زندگی 19

 

1-7-8 تعریف عملیاتی معنا و هدف در زندگی 20

 

1-7-9 تعریف مفهومی انگیزش تحصیلی 20

 

1-7-10 تعریف عملیاتی انگیزش تحصیلی 20

 

2-1 مقدمه 22

 

2-2 شواهد نظری در خصوص بیحوصلگی 24

 

2-2-1 دیدگاه روانکاوی : 24

 

2-2-2 رویکرد تحولی : 25

 

2-2-3 رویکرد اسنادی : 26

 

2-3-1 سایر نظریه ها و پژوهشهای روانشناختی بیحوصلگی 28

 

2-3-2 دیدگاه فیزیولوژیکی : 30

 

2-3-3 رویکرد عوامل صنعتی- انسانی : 32

 

2-3-4 مدل اجبار- تلاش 36

 

2-3-5 مدل مقاومت 37

 

2-3-6 مدل بیحوصلگی به عنوان یک سازه ی اجتماعی 39

 

2-4  اندازه گیری وسنجش آمادگی برای بیحوصلگی : 42

 

2-4-1 مقیاس آمادگی بیحوصلگی (BPS) 43

 

2-5 پیش بینی کنندههای بیحوصلگی : 43

 

2-5-1 هیجان خواهی : 43

 

2-5-2 خشم و پرخاشگری: 45

 

2-5-3 معنا در زندگی : 46

 

2-5-4 انگیزش تحصیلی 49

 

2-6 پیشینه تجربی 51

 

2-6-1 تحقیقات انجام شده ساختار عاملی  BPS : 51

 

2-6-2  تحقیقات انجام شده پیش بینی کننده ها ی آمادگی برای بی حوصلگی   56

 

2-7 خلاصه فصل دوم : 58

 

3-1 روش 55

 

3-2 جامعه، نمونه و روش نمونه گیری 55

 

3-3-1 مقیاس هیجان خواهی زاکرمن – فرم پنجم 55

 

3-3-2  مقیاس پرخاشگری باس و پری 56

 

3-3-3  مقیاس معنا و هدف زندگی 57

 

3-3-4  مقیاس انگیزش تحصیلی: 57

 

3-3-5 مقیاس آمادگی برای بیحوصلگی (BPS): 57

 

3-4 روش جمع آوری داده ها 58

 

3-5 روش های تجزیه و تحلیل داده ها: 58

 

4-1 مقدمه 60

 

4-2 بخش توصیفی 60

 

4-3 بخش استنباطی و پاسخ به سؤالات پژوهشی 61

 

4-3-2 روایی سازه 67

 

5-1 مقدمه 85

 

5-1-1 سؤال 1: مؤلفه های آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی کدامند؟   85

 

5-1-2 سؤال 2: آیا هیجان خواهی، خشم و پرخاشگری، معنا و هدف در زندگی و انگیزش تحصیلی می توانند آمادگی برای بی حوصلگی را در دانشجویان ایرانی پیش بینی کنند؟ 88

 

5-1-3 سوال3: آیا ماجراجویی و هیجان زدگی، تجربه جویی، بازداری زدایی و حساسیت نسبت به یکنواختی و ملال می توانند آمادگی برای بیحوصلگی را در دانشجویان ایرانی پیش بینی کنند

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...