پایان نامه تعیین ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی |
1-2 بیان مسأله 9
1-3 اهمیت وضرورت پژوهش 13
1-4 اهداف کلی و اختصاصی پژوهش 15
1-4-1 هدف کلی 15
1-4-2 اهداف اختصاصی 15
1-5 سؤالات پژوهش 15
1-6 متغیرها 16
1-6-1 متغیرهای پیش بین: 16
1-6-2 متغیر ملاک 16
1-6-3 متغیر مقایسه ای: 16
1-7 تعاریف مفهومی و عملیاتی 16
1-7-1 تعریف مفهومی آمادگی برای بی حوصلگی 16
1-7-2 تعریف عملیاتی آمادگی برای بی حوصلگی 16
1-7-3 تعریف مفهومی هیجان خواهی 17
1-7-4 تعریف عملیاتی هیجان خواهی 17
1-7-5 تعریف مفهومی پرخاشگری 18
1-7-6 تعریف عملیاتی پرخاشگری 18
1-7-7 تعریف مفهومی معنا و هدف در زندگی 19
1-7-8 تعریف عملیاتی معنا و هدف در زندگی 20
1-7-9 تعریف مفهومی انگیزش تحصیلی 20
1-7-10 تعریف عملیاتی انگیزش تحصیلی 20
2-1 مقدمه 22
2-2 شواهد نظری در خصوص بیحوصلگی 24
2-2-1 دیدگاه روانکاوی : 24
2-2-2 رویکرد تحولی : 25
2-2-3 رویکرد اسنادی : 26
2-3-1 سایر نظریه ها و پژوهشهای روانشناختی بیحوصلگی 28
2-3-2 دیدگاه فیزیولوژیکی : 30
2-3-3 رویکرد عوامل صنعتی- انسانی : 32
2-3-4 مدل اجبار- تلاش 36
2-3-5 مدل مقاومت 37
2-3-6 مدل بیحوصلگی به عنوان یک سازه ی اجتماعی 39
2-4 اندازه گیری وسنجش آمادگی برای بیحوصلگی : 42
2-4-1 مقیاس آمادگی بیحوصلگی (BPS) 43
2-5 پیش بینی کنندههای بیحوصلگی : 43
2-5-1 هیجان خواهی : 43
2-5-2 خشم و پرخاشگری: 45
2-5-3 معنا در زندگی : 46
2-5-4 انگیزش تحصیلی 49
2-6 پیشینه تجربی 51
2-6-1 تحقیقات انجام شده ساختار عاملی BPS : 51
2-6-2 تحقیقات انجام شده پیش بینی کننده ها ی آمادگی برای بی حوصلگی 56
2-7 خلاصه فصل دوم : 58
3-1 روش 55
3-2 جامعه، نمونه و روش نمونه گیری 55
3-3-1 مقیاس هیجان خواهی زاکرمن – فرم پنجم 55
3-3-2 مقیاس پرخاشگری باس و پری 56
3-3-3 مقیاس معنا و هدف زندگی 57
3-3-4 مقیاس انگیزش تحصیلی: 57
3-3-5 مقیاس آمادگی برای بیحوصلگی (BPS): 57
3-4 روش جمع آوری داده ها 58
3-5 روش های تجزیه و تحلیل داده ها: 58
4-1 مقدمه 60
4-2 بخش توصیفی 60
4-3 بخش استنباطی و پاسخ به سؤالات پژوهشی 61
4-3-2 روایی سازه 67
5-1 مقدمه 85
5-1-1 سؤال 1: مؤلفه های آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی کدامند؟ 85
5-1-2 سؤال 2: آیا هیجان خواهی، خشم و پرخاشگری، معنا و هدف در زندگی و انگیزش تحصیلی می توانند آمادگی برای بی حوصلگی را در دانشجویان ایرانی پیش بینی کنند؟ 88
5-1-3 سوال3: آیا ماجراجویی و هیجان زدگی، تجربه جویی، بازداری زدایی و حساسیت نسبت به یکنواختی و ملال می توانند آمادگی برای بیحوصلگی را در دانشجویان ایرانی پیش بینی کنند
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:52:00 ب.ظ ]
|