فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات پژوهش

 

1-1. مقدمه 1

 

1-2. بیان مسئله 2

 

1-3. ضرورت و اهمیت پژوهش 6

 

1-4. اهداف پژوهشی 7

 

1-4-1. هدف کلی پژوهش 7

 

1-4-2. اهداف جزی پژوهش 7

 

1-5. فرضیه ­های پژوهش 7

 

1-6. متغیرهای پژوهش 7

 

1-7. تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها.8

 

فصل دوم: پیشینه پژوهش

 

2-1. مقدمه 10

 

2-2.تاریخچه مدارس هوشمند. 10

 

2-3 .ضرورت تحول درآموزش وپرورش 11

 

2-4.مدرسه هوشمندیک ضرورت 12

 

2-5. اهداف مدارس هوشمند 14

 

2-6. مدل مفهومی مدارس هوشمند 15

 

2-6-1.محیط یاددهی یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانه­ای 17

 

2-6-2. زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات . 19

 

2-6-3. مدیریت مدرسه توسط سیستم های یکپارچه رایانه­ای21

 

2-6-4. برخورداریاز معلمان آموزش دیده در حوزه فناوری اطلاعات23

 

2-6-5. ارتباط یکپارچه رایانه ­ای با مدارس دیگر27

 

2-7. دیدگاه برنامه درسی28

 

2-8 منابع هوشمند در مدارس هوشمند.31

 

2-9. معلمان در مدارس هوشمند.32

 

2-10. تفاوت مدارس هوشمند و سنتی33

 

2-11. نگرش34

 

2-11-1.  ویژگی­های نگرش35

 

2-11-2. نگرش به فناوری اطلاعات وارتباطات.36

 

2-12. فناوری اطلاعات وارتباطات37

 

2-13. مزایای استفاده از تکنولوژی اطلاعات در آموزش و پرورش38

 

2-14. فناوری اطلاعات به عنوان ابزار جدید آموزش و یادگیری40

 

2-15. محاسنه یادگیری با رایانه.41

 

2-16. فرآیند یاددهی یادگیری.42

 

2-16-1. تعریف یادگیری42

 

2-16-2. اجزاء عناضر تشکیل دهنده فرآیندیاددهی یادگیری42

 

2-16-3. یادگیری43

 

2-16-4. آموزش(یاددهی).44

 

2-16-5. تدریس و یادگیری44

 

2-16-6. نظریه­ های موجود درباره یادگیری.46

 

2-16-7. روش­های تدریس.47

 

2-16-8 . سطوح مهارت تدریس.48

 

2-16-9. مهارت­های فرآیند تدریس(یاددهی)49

 

2-17. خودکارآمدی52

 

2-17-1. مفهوم خودکارآمدی51

 

2-17-2. ابعادخودکارآمدی51

 

2-17-3. منابع خودکارآمدی52

 

2-17-4. مراحل رشد خودکارآمدی.54

 

2-17-5.خودکارآمدی تحصیلی54

 

2-18. سابقه علمی و پیشینه تحقیق در ایران و خارج از ایران56

 

2-18-1. در ایران56

 

2-18-2.خارج از ایران59

 

2-19.جمع بندی فصل دوم.61

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...