فصل اول: کلیات پژوهش

 

1-1 مقدمه 3

 

1-2 بیان مسئله. 4

 

1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 8

 

1-4 شرح موضوع 12

 

1-4-1 قلمرو مکانی تحقیق 12

 

1-4-2 قلمرو زمانی تحقیق 12

 

1-5 اهداف تحقیق 12

 

1-5-1 اهداف اصلی. 12

 

1-6 تبیین فرضیه های تحقیق 12

 

1-6-1 فرضیات اصلی 12

 

1-6-2 فرضیات ویژه 13

 

1-7 متغیر های تحقیق 13

 

1-8 تعریف عملیاتی متغیرها 13

 

فصل دوم : ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق

 

2-1 مقدمه 18

 

2-2مفاهیم و تعاریف جو سازمانی 19

 

2-3 دیدگاه های مربوط به جو سازمانی. 22

 

2-3-1رویکرد ساختاری 22

 

2-3-2رویکرد ادراکی. 22

 

2-3-3رویکرد تعاملی. 22

 

2-3-4رویکرد فرهنگی. 23

 

2-4 ابعاد چهارچوب نظری. 25

 

2-4-1 انواع جو سازمانی. 27

 

2-4-1-1 جو باز. 27

 

2-4-1 -2جو خودگردان 28

 

2-4-1-3 جو کنترل شده. 28

 

2-4-1-4 جو دوستانه. 28

 

2-4-1-5 جو پدرانه 28

 

2-4-1-6 جو بسته 29

 

2-5 عوامل موثر در جو سازمانی. 29

 

2-5-1 روحیه 29

 

2-5-2 شخصیت 33

 

2-5-3 رهبری 34

 

2-6 روش های بهبود جو سازمانی مدارس. 34

 

2-6-1 ایجاد انگیزش در کارکنان 34

 

2-6-2 توجه به شخصیت و انتظارات کارکنان مدرسه 34

 

2-6-3 مشارکت معلمین در تصمیم گیری 34

 

2-6-4احترام گذاشتن به معلمان. 35

 

2-6-5 شرایط مطلوب و مناسب کار 35

 

2-6-6 آموزش ضمن خدمت. 35

 

2-7تعریف قدرت 35

 

2-8 انواع قدرت. 36

 

2-8-1 قدرت مدیریتی. 36

 

2-8-1-1 قدرت قانونی 36

 

2-8-1-2 قدرت پاداش. 36

 

2-8-1-3 قدرت اجبار. 36

 

2-8-2 قدرت شخصی 37

 

2-8-2-1 قدرت تخصص 37

 

2-8-2-2 قدرت مرجعیت 37

 

2-9تصمیم گیری 38

 

2-10 سبک تصمیم گیری 38

 

2-11 نقد و بررسی تحقیقات انجام شده. 39

 

2-11-1 پیشینه جو سازمانی در خارج کشور 39

 

2-11-2 پیشینه جو سازمانی در داخل کشور 40

 

2-11-3 پیشینه در خصوص منابع قدرت در خارج کشور. 46

 

2-11-4 پیشینه در خصوص منابع قدرت در داخل کشور. 48

 

2-11-5پیشینه تصمیم گیری خارج کشور 53

 

2-11-6پیشینه تصمیم گیری در داخل کشور. 54

 

خلاصه فصل. 58

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...