پایان نامه بررسی تجارب اکتسابی دانشجویان دانشگاه تبریز از برنامۀ درسی پنهان در درس تربیت بدنی |
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه. 2
1-2- بیان مسأله. 3
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش. 6
1-4- هدف پژوهش. 8
1-5- سؤال پژوهش. 8
1-6- تعاریف مفاهیم پژوهشی. 8
1-6-1- تجارب اکتسابی. 8
1-6-2- برنامه درسی پنهان. 8
1-6-3- تربیت بدنی 8
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1- مقدمه. .11
2-2- پیشینه نظری تحقیق. 11
2-2-1- تاریخ برنامه درسی پنهان . 11
2-2-2- تعریف برنامه درسی پنهان از دیدگاه صاحبنظران. 13
2-2-3- دیدگاه های برنامه درسی پنهان. 16
2-2-4- برنامه درسی پنهان در آموزش عالی. 19
2-2-5- برنامه درسی آموزش عمومی . 21
2-2-6- تربیت بدنی. 22
2-2-7- اهداف تربیت بدنی. 23
2-2-8- برنامه درسی پنهان در درس تربیت بدنی .23
2-3- پیشینه تجربی تحقیق. 24
2-4- خلاصه و نتیجهگیری. 28
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه. 30
3-2- جامعه آماری. 30
3-3- نمونه آماری. 30
3-3-1- حجم نمونه. 30
3-3-2- روش نمونه گیری. 30
3-4- ابزار گردآوری داده ها. 31
3-4-1- اعتبار و قابلیت اطمینان ابزار پژوهش. 31
3-4-2- چگونگی جمعآوری داده ها. 31
3-5- روش کار. 31
3-5-1- نوع روش تحقیق. 31
3-5-2- روش تحلیل داده ها. 32
فصل چهارم: تحلیل یافتهها
4-1- مقدمه. 35
4-2- جدول مضمون های حاصل از مصاحبه با دانشجویان. 35
4-3- مضمون های به دست آمده از تحلیل یافته ها. 35
4-3-1- مضمون عوامل مؤثر بر یادگیری. 35
4-3-2- مضمون موانع یادگیری . 38
4-3-3- مضمون های فرعی مشکلات آموزش تربیت بدنی. 4
4-3-4- مضمون های فرعی مهارت های اجتماعی. 43
فصل پنجم: یافتهها و بحث
5-1- مقدمه. 50
5-2- نتیجه گیری. 62
5-3- محدودیت های تحقیق. 63
5-4- پیشنهادها . 63
5-4-1- پیشنهادهای کاربردی. 63
5-4-2- پیشنهادهای پژوهشی. 63
5-5- منابع مورد استفاده 64
5-5-1- منابع فارسی . 64
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:41:00 ب.ظ ]
|