پایان نامه اندازهگیری شکاف وضعیت موجود و مطلوب واحدهای سازمانی |
1-3) اهمیت موضوع تحقیق 8
1-4) ضرورت انجام تحقیق 10
1-5) اهداف تحقیق 11
1-5-1) اهداف اصلی 11
1-5-2) اهداف فرعی 11
1-6) فرضیههای تحقیق 11
1-6-1) فرضیه اصلی 11
1-6-2) فرضیات فرعی 11
1-7) چارچوب نظری پژوهش 12
1-8) مدل تحلیلی تحقیق 12
1-9) مدل عملیاتی تحقیق 13
1-10) تعریف واژههای عملیاتی و اصطلاحات تخصصی 15
فصل دوم: ادبیات تحقیق 17
2-1) تعریف روابط عمومی 18
2-2) تاریخچه روابط عمومی 22
2-2-1) روند پیدایش روابط عمومی در جهان. 22
2-2-2) روابط عمومی در ایران. 25
2-2-3) اولین نوشتههای روابط عمومی در ایران. 27
2-2-4) روابط عمومی در قبل از انقلاب اسلامی 28
2-2-5) روابط عمومی پس از انقلاب اسلامی 29
2-3) نگرشهای عمده به روابط عمومی 30
2-4) مولفههای سنجش روابط عمومی 33
2-4-1) ساختار. 34
2-4-1-1) سازماندهی 35
2-4-1-1-1) داشتن دیدگاه سیستمی 35
2-4-1-1-2) داشتن نمودار سازمانی مشخص 36
2-4-1-1-3) داشتن جایگاه مناسب. 37
2-4-1-1-4) داشتن قدرت اجرایی 39
2-4-1-1-5) سیستم باز 40
2-4-1-2) برنامهریزی 42
2-4-1-2-1) برنامهریزی تخصصی فعالیتها 42
2-4-1-2-2) برنامهریزیبرایﺁموزشکارکنان. 44
2-4-1-3) کنترل. 46
2-4-1-3-1) ارزیابی مستمر فعالیتها 46
2-4-1-4) بسیج منابع و امکانات. 48
2-4-1-4-1) امکان استفاده از وسایل پیشرفته 48
2-4-1-4-2) امکان تعامل با «شرکتهای مشاوره روابط عمومی» 49
2-4-1-4-3) تامین اعتبار 51
2-4-2) زمینه. 53
2-4-2-1) اهداف و استراتژیها 53
2-4-2-1-1) فعالیت در جهت تامین بقای سازمان. 53
2-4-2-1-2) مخاطب پژوهی 54
2-4-2-1-3) تفاهم با مخاطب. 56
2-4-2-1-4) مدیریت بحران. 57
2-4-2-1-5) مدیریت ارتباطات 59
2-4-2-1-6) اطلاعیابی درکنار اطلاعرسانی 60
2-4-2-1-7) دفاع از منافع سیاسی سازمان. 62
2-4-2-1-8) مردمگرایی 63
2-4-2-2) فرهنگ و ارزشهای مشترک 64
2-4-2-2-1) رعایت اصول اخلاقی و ارزشی 64
2-4-2-2-2) فرهنگسازی 68
2-4-3) محتوا 70
2-4-3-1) فرایندهایکاری 70
2-4-3-1-1) ارتباط با رسانههایجمعی 70
2-4-3-1-2) مشاوره به مدیران ارشد سازمان. 71
2-4-3-1-3) ایفای نقش در قالب نهادهای مدنی 73
2-4-3-1-4) نقد عملکردهای ارتباطی سازمان. 73
2-4-3-1-5) پژوهشگری و تحقیقات 74
2-4-3-1-6) سنجش افکار عمومی 78
2-4-3-1-7) تبیین خطمشیهای ارتباطی سازمان. 79
2-4-3-2) مناسبات و روابط 80
2-4-3-2-1) ارتباطات درون سازمانی 80
2-4-3-2-2) ارتباطات بینالمللی 81
2-4-3-2-3) ارتباطات دوسویه 82
2-4-3-2-4) توسعه نمای سازمانی مثبت. 84
2-4-3-3) مهارتها و ویژگیهای شخصیکارکنان. 85
2-5) پیشینه تحقیق 87
2-5-1) پیشینه داخلی 87
2-5-2) پیشینه خارجی 89
فصل سوم: روش تحقیق 92
3-1) روش تحقیق 93
3-2) نوع تحقیق 94
3-3) جامعه آماری 94
3-4)روش نمونهگیری 95
3-5) تعیین حجم نمونه. 95
3-6) روشهای جمعآوری اطلاعات. 96
3-7) روایی و پایایی پرسشنامه. 97
3-8) قلمرو تحقیق 98
3-9) روش تجزیه و تحلیل دادهها 98
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها 100
4-1) تجزیه و تحلیل توصیفی دادهها 101
4-1-1) جنسیت. 102
4-1-2) سنوات خدمت. 103
4-1-3) تحصیلات. 104
4-1-4) وضعیت استخدامی 105
4-1-5) توصیف دادههای مربوط به سوالات پرسشنامه به تفکیک متغیرها 106
4-1-5-1) توصیف دادههای مربوط به ابعاد روابط عمومی 106
4-1-5-2) توصیف دادههای مربوط به معیارهای روابط عمومی 106
4-1-5-3) توصیف دادههای مربوط به شاخصهای روابط عمومی 106
4-2) تجزیه و تحلیل استنباطی دادهها 108
4-2-1) تجزیه و تحلیل فرضیات پژوهش با بهره گرفتن از آزمون T. 108
4-2-1-1) فرضیه اصلی 108
4-2-1-2)فرضیه فرعی اول. 108
4-2-1-3) فرضیه فرعی دوم. 109
4-2-1-4) فرضیه فرعی سوم. 110
4-2-2) تجزیه و تحلیل معیارهای نُه گانه پژوهش با بهره گرفتن از آزمون T. 112
4-2-2-1) سازماندهی 112
4-2-2-2) برنامهریزی 113
4-2-2-3) کنترل. 114
4-2-2-4) بسیج منابع و امکانات. 115
4-2-2-5) اهداف و استراتژیها 116
4-2-2-6) فرهنگ و ارزشهای مشترک 117
4-2-2-7) فرآیندهای کاری 118
4-2-2-8) مناسبات و روابط 119
4-2-2-9) مهارتها و ویژگیهای شخصی کارکنان. 120
4-2-3) اندازهگیری شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب روابط عمومی 121
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 04:05:00 ب.ظ ]
|