پایان نامه ارتباط هوش هیجانی مدیران مدارس و سبک رهبری تحول گرا |
نوآوری در تحقیق7
1-5اهداف پژوهش8
1-6فرضیه های پژوهش8
1-7 سوالات پژوهش.9
1-8تعریف مفاهیم و اصطلاحات پژوهش.9
1-9روش شناسی تحقیق.11
1-10جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه11
1-11روش تجزیه تحلیل داده ها.12
1-12 روش تجزیه تحلیل داده ها12
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1مقدمه:.15
2-2تاریخچه هوش هیجانی.16
2-3هوش هیجانی چیست؟.17
2-4مدل های هوش هیجانی20
2-5 ساختار هوش هیجانی در مدل توانایی20
2-6 هوش هیجانی و بهره هوشی27
2-7 هوش هیجانی در محیط کار30
2-8 رهبری33
2-9 تعاریف رهبری.34
2-10 مفهوم رهبری .36
2-11تمایز مدیریت و رهبری39
2-12 تاریخچه رهبری40
2-13 مبانی نظری در مورد سبک های رهبری .41
2-14 نظریه های رهبری.43
2-15 مطالعات دانشگاه اوهایو44
2-16 مطالعات دانشگاه میشیگان.45
2-17شبکه مدیریتی بلیک و موتون.46
2-18 مطالعات دانشگاه آیوا47
2-19 تئوری وضعی و اقتضایی47
2-20 تئوری موقعیتی هرسی و بلانچارد.48
2-21تئوری مبتنی بر تبادل نظر رهبر با اعضا 49
2-22 تئوری مسیر _ هدف50
2-23 تئوری اسنادی رهبری 51
2-24 تئوری رهبری فرهمند.51
2-25 سبک رهبری تحول گرا.52
2-26 مفهوم سبک رهبری تحول گرا54
2-27 ابعاد رهبری تحول گرا55
2-28 سبک رهبری تعامل گرا.56
2-29 ابعاد رهبری تعامل گرا.58
2-30 تفاوت های رهبریی تحول گرا و تعامل گرا58
2-31 عوامل مؤثر بر سبک رهبری تحول گرا.59
2-32 اهمیت رهبری تحول گرا.63
2-33 چالش های پیش روی سازمان ها و رهبری تحول گرا64
2-34 رابطه هوش هیجانی و رهبری.66
2-35 پیشینه تحقیق.70
2-35-1تحقیقات داخلی.70
2-35-2 تحقیقات خارجی75
2-36 مدل تحقیق .78
فصل سوم:روش تحقیق
3-1مقدمه .88
3-2روش تحقیق 89
3-3 گامهای اجرای تحقیق90
3-4جامعه آماری.91
3-5نمونه و نمونه گیری92
3-6معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات.92
3-6-1 پرسشنامه 93
3-7روش جمع آوری داده ها96
3-8 روایی و پایایی.97
3-8-1روایی97
3-8-2پایایی97
3-8-2-1عوامل موثر بر پایایی و روایی .97
3-9 قلمرو تحقیق (موضوعی- مکانی- زمانی).101
3-10روش تجزیه و تحلیل داده ها.101
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه.104
4-2- آمار توصیفی105
4-2-1: تفکیک نمونه بر حسب متغیر سن105
4-2-2: تفکیک نمونه بر حسب متغیر جنسیت 107
4-2-3: تفکیک نمونه بر حسب متغیر تحصیلات.108
4-2-4: تفکیک نمونه بر حسب متغیر سابقه خدمت110
4-2-5: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر هوش هیجانی111
4-2-6: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر خود انگیزگی.112
4-2-7: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر خود آگاهی114
4-2-8: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر خود کنترلی.116
4-2-9: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر هوشیاری اجتماعی117
4-2-10: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر مهارت اجتماعی119
4-2-11: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر سبک رهبری.120
4-2-12 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر رهبری تحول گرا.121
4-2-13 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر جاذبه رهبری .122
4-2-14 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر تاثیر معنوی .123
4-2-15 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر الهام بخشی.125
4-2-16 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر نگرش بخشی126
4-2-17 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر ملاحظه فردی.127
4-2-18 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر رهبری عمل گرا.129
4-2-19 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر پاداش مناسب.130
4-2-20 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر مدیریت مبتنی بر استثناء فعال131
4-2-21: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر مدیریت مبتنی بر استثناء غیر فعال133
4-2-22 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر نتایج کارکنان 135
4-2-23: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر عملکرد کارکنان135
4-2-24: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر رضایت کارکنان137
4-2-25: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر تعهد کارکنان.138
4-2-26: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر استرس کارکنان.139
4-3 آمار استنباطی.140
4-3-1 بررسی نرمال بودن داده ها.142
4-3-2 بررسی فرضیه های تحقیق .145
4-3-2-1 فرضیه اصلی145
4-3-2-2 فرضیه فرعی اول.147
4-3-2-3 فرضیه فرعی دوم148
4-3-2-3 فرضیه فرعی سوم.151
4-3-2-3 فرضیه فرعی چهارم151
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه.154
5-2- ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺠﺮﺑﯽ155
5-2-1 ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺠﺮﺑﯽ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ155
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 04:01:00 ب.ظ ]
|