مقدار B

خطای استاندارد

مقدار بتا

۱

ثابت

۷۳٫۹۵۳

۳٫۴۰۹

۲۱٫۶۹۰

۰٫۰۰۰

کارکردهای مدیریتی در سازمان

۰٫۷۴۰

۰٫۱۵۷

۰٫۴۳۹

۴٫۷۱۴

۰٫۰۰۰

با توجه به جدول نهایی یک واحد تغییر در متغیر کارکردهای مدیریتی در سازمان ۰٫۴۳۹ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تاثیر می گذارد.
فصل پنجم
[نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه

دستیابی به موفقیت در محیط کار پویای امروزی، نیازمند سازگاری با تحولات و چابکی در سازمان است. در این تحقیق بعد از بررسی کلیات تحقیق در فصل نخست، مبانی نظری در حوزه چابکی و جلب اعتماد عمومی بصورت مبسوط مورد بررسی قرار گرفت. سپس محقق با در نظر گرفتن یک چارچوب مدون و با ارائه یک مدل مفهومی بصورت ترکیبی از ابعاد چابکی و جلب اعتماد عمومی روش تحقیق را مشخص و جامعه و نمونه آماری را تعیین نمود. همچنین پرسشنامه های تحقیق برای جمع آوری داده های تحقیق بصورت استاندارد شده تهیه و در اختیار پاسخ دهندگان قرار گرفت. در فصل چهارم محقق با بهره گیری از نرم افزارSPSS، به تحلیل فرضیات تحقیق همت گمارد. در نهایت در این فصل به بررسی و جمع بندی نتایج و ارائه پیشنهادات خواهد پرداخت.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۱- نتایج تحقیق

تحقیق در فصل چهارم در دو طیف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نخست نتایج آماره توصیفی مربوط به اطلاعات دموگرافیک (پاسخ دهندگان به سوالات) مطابق زیر است:
مردان بیشترین فراوانی را از نظرجنسیت با ۶۸٫۴ درصد به خود اختصاص داده اند.
بیشترین فراوانی در این گروه مربوط به دارندگان مدرک لیسانس با ۵۵٫۸ درصد است.
بیشترین فراوانی مربوط به پاسخ دهندگانی باسنبین ۳۵ تا ۴۵ سال با ۵۶٫۸ درصد است.
بیشترین فراوانی را از نظر سابقه ی کار افراد با بین ۱۵ تا ۲۰ سال با ۲۸٫۴ درصد به خود اختصاص داده اند.
در فاز دوم با در نظر گرفتن فرضیه آماری نوع آزمون تعیین و نتایج مطابق زیر استخراج شده است:
فرضیه اصلی:چابکی سازمانی بر جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تاثیر مطلوبی دارد.
نتیجه:یک واحد تغییر در متغیر چابکی سازمانی ۰٫۵۴۲ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تاثیر می گذارد.
معادله آزمون:
جلب اعتماد عمومی= ۶۵٫۷۱۲+ چابکی سازمانی(۰٫۲۲۲)
فرضیه فرعی اولانعطاف پذیری سازمانی تاثیر مطلوبی بر جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
نتیجه:یک واحد تغییر در متغیر انعطاف پذیری سازمانی ۰٫۶۴۲ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در در سازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
فرضیه فرعی دوم:پاسخگویی سازمانی تاثیر مطلوبی بر جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
نتیجه: یک واحد تغییر در متغیر پاسخگویی ۰٫۵۶۶ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در در سازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
فرضیه فرعی سوم:سرعت سازمانی تاثیر مطلوبی بر جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
نتیجه:یک واحد تغییر در متغیر سرعت سازمانی ۰٫۴۹۹ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
فرضیه فرعی چهارمفرهنگ تغییر سازمانی تاثیر مطلوبی بر جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
نتیجه: یک واحد تغییر در متغیر فرهنگ تغییر سازمانی ۰٫۵۸۸ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان می گذارد.
فرضیه فرعی پنجم: یکپارچگی و کاهش یکپارچگی سازمانی تاثیر مطلوبی بر جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
نتیجه:یک واحد تغییر در متغیر یکپارچگی و کاهش یکپارچگی سازمانی ۰٫۷۱۲ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان می گذارد.
فرضیه فرعی ششم:همکاری متقابل سازمانی تاثیر مطلوبی بر جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دارد.
نتیجه:یک واحد تغییر در متغیر همکاری متقابل سازمانی ۰٫۵۲۷ واحد تغییر در جلب اعتماد عمومی در سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان می گذارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...