1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق .8-6
1-4-اهداف تحقیق .9
1-4-1-هدف کلی .9
1-4-2- اهداف فرعی .9
1-5- فرضیه های تحقیق 9
1-5-1-فرضیه اصلی9
1-5-2-فرضیه های فرعی.9
1-6-قلمرو تحقیق10
1-7- تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها 12-10
1-7-1-تعاریف نظری.11-10
1-7-2-تعاریف عملیاتی.12

فصل دوم
ادبیات و پیشینه ی تحقیق.109-13
2-1-مقدمه14
2-2-تعاریف و مفاهیم ارتباط.15
2-3-ارتباط میان فردی16
2-4-اهمیت ارتباطات17-16
2-5-پیامدهای ناتوانی در ایجاد ارتباطی مؤثر.17
2-6-الگوی فرایند ارتباطات19-18
2-7-موانع ارتباطات23-19
2-8-انواع ارتباط.24-23
2-9-مسیرهای ارتباطی25-24
2-10-سبک های ارتباطی25
2-11-رویکردهای ارتباطی.26-25
2-12-نظریه های ارتباطی.32-26
نظریه ارتباطات اجتماعی دیوید برلو26
نظریه تعامل نمادین جرج هربرت مید.27-26
نظریه مدیریت هماهنگ مفاهیم ورنون کرونن و دبلیوبارمت پیرس27
نظریه ناهماهنگی شناختی لئون فستینگر.27
نظریه نقض انتظارات جودی بورگون.28
نظریه کاستن عدم اطمینان ریچارد کالابرس و چارلز برگر.29-28
نظریه نفوذ اجتماعی دالماس تیلور و ایروین آلتمن30-29
نظریه تبادل اجتماعی هارولد کیلی و جان تیبات.31-30
نظریه دیالکتیک ارتباطی باربارا مونتگومری و لسلی باکستر.32-31
نظریه مدیریت حریم ارتباطات ساندراپترونیو.32
2-13-مدل های ارتباطی39-33
مدل ارسطو.33
مدل لاسول.33
مدل شنون – ویور34-33
مدل شرام.35-34
مدل دیوید برلو39-35
2-14-ارتباط معلم و دانش آموز.40
2-15-ارتباط و آموزش.41
2-16-ارتباط و تدریس43-42
2-17-ارتباط و دیدگاه دانش آموزان نسبت به معلمان45-43
2-18-ارتباط و ایجاد انگیزه در دانش آموزان46
.48- 47 (CDP )2-19-ارتباط و پروژه رشد کودک
2-20-تعاریف و مفاهیم مهارت های ارتباطی49-48
2-21-ضرورت مهارت های ارتباطی برای معلمان و کارکنان آموزشی.50-49
2-22-مهارت های ارتباطی بهترین معلمان51-50
2-23-انواع مهارت های ارتباطی.54-51
2-23-1-مهارت های کلامی.57-54
مهارت های سخن گفتن با کلاس و دانش آموزان55
نحوه برخورد افراد با تعارض ها56-55
موانع برقراری ارتباط کلامی موفق بین معلم و دانش آموز.57-56
2-23-2-مهارت های گوش کردن59-57
تفاوت شنیدن و گوش کردن61-60
گوش دادن فعال.60
بازی قانونمند برای آموزش گوش دادن 62
گوش کردن فعال بنیان ارتباط خوب63-62
موانع گوش سپاری.64-63
2-23-3-مهارت های غیر کلامی65-64
انواع پیام های غیرکلامی65
رمز و رازحرکات بدن66
دریافت پیام های غیر کلامی آگاهانه است67-66
فاصله و ارتباط68-67
معطوف کردن توجه بر مفید ترین نشانه ها.71-68
2-23-4-مهارت های بازخورد71
بازخورد و یادگیری.72
بازخورد و ارزشیابی75-73
ویژگی های بازخورد.75
2-24-تعاریف و مفاهیم استرس.77-75
2-25-سابقه استرس.79-77
2-26-فشار روحی.79
2-27-انواع فشار روحی.80-79
2-28-واکنش های جسمانی در هنگام وقوع استرس81-80
2-29-پیامدهای هیجانی استرس.82-81
2-30-تأثیرات شناختی استرس.82
2-31-بهداشت روانی83-82
2-32-نقش مدرسه و معلمان در بهداشت روانی دانش آموزان85-83
2-33-صلاحیت های شخصیتی یک معلم خوب از دیدگاه بهداشت روان.85
2-34-اضطراب مدرسه.89-85
2-35-مقابله با استرس89
2-35-1-منابع مقابله ای استرس.90-89
2-35-2-شیوه های مقابله.90
2-35-3-روش های کنار آمدن با استرس91-90
2-35-4-روش های علمی مقابله با استرس91
2-36-پیشینه تحقیق.107-92
الف)پیشینه داخلی98-92
ب)پیشینه خارجی107-99
2-37-چارچوب نظری تحقیق.108
2-38-مدل مفهومی109

فصل سوم
روش پژوهش.115-110
3-1-مقدمه.111
3-2-مراحل انجام پژوهش.112-111
3-3-روش تحقیق112
3-4-جامعه آماری.112
3-5-حجم نمونه112
3-6-شیوه نمونه گیری.113
3-7-ابزار گردآوری اطلاعات.114-113
3-8-اعتبار یا روایی پرسشنامه.114
قابلیت اعتماد یا پایایی پرسشنامه.115-114
3-10-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.115
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها.128-116

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...