سازمانی و آمادگی سازمانی برای استقرار مدیریت دانش در بخش امامزاده رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
کلید واژه ها: مدیریت دانش، فرهنگ سازمانی، آمادگی سازمانی، مدل دنیسون، بخش امامزاده










فهرست موضوعی
فصل اول: کلیات تحقیق 1
1-1- مقدمه. 2
1-2- بیان مساله تحقیق 3
1-3- اهمیت موضوع تحقیق 4
1-4- اهداف تحقیق 6
1-5- سوال های تحقیق 6
1-5-1- سوال اصلی تحقیق 6
1-5-2- سوال های فرعی تحقیق 7
1-6- فرضیه های تحقیق 7
1-6-1- فرضیه اهم تحقیق 7
1-6-2- فرضیه های اخص تحقیق 7
1-7- تعریف های عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی 7
فصل دوم: مطالعات نظری 9
2-1- فرهنگ سازمانی 10
2-1-1- تعاریف فرهنگ سازمانی 11
2-1-2- اهمیت فرهنگ سازمانی 13
2-1-3- خصوصیات فرهنگ سازمانی 16
2-1-4- منابع فرهنگ. 18
2-1-5- شیوه پیدایش فرهنگ. 18
2-1-6- انواع فرهنگ سازمانی 19
2-1-7- رابطه فناوری و فرهنگ. 24
2-1-7-1- عدم برنامه ریزی برای به کارگیری فناوری 24
2-1-7-2- برنامه ریزی تغییر یا ایجاد فرهنگ برای به کارگیری فناوری 24
2-1-7-3- استفاده از فناوری برای ایجاد تغییر های فرهنگی موردنظر. 25
2-1-8- رابطه فرهنگ و مدیریت. 25
2-1-9- رابطه فرهنگ و رفتار سازمانی 25
2-1-10- کارکرد فرهنگ سازمانی 26
2-1-11- زنده نگه داشتن فرهنگ. 26
2-1-12- عوامل مؤثر در تغییر فرهنگ سازمانی 27
2-1-13- تغییر فرهنگ سازمانی 28
2-1-14- فرهنگ های سازمانی سالم و فرهنگ سازمانی بیمار. 29
2-1-15- الگوی اساسی برای تبیین و تشریح فرهنگ سازمانی 29
2-1-15-1- الگوی AGIL پارسونز. 29
2-1-15-2- الگوی اوچی 30
2-1-15-3- الگوی پیترز و واترمن 31
2-1-15-4- الگوی لیت وین و اترینگر. 33
2-1-15-5- الگوی کرت لوین 34
2-1-15-6- الگوی منوچهر کیا 34
2-1-15-7- الگوی دنیسون. 35
2-2- مدیریت دانش. 38
2-2-1- تاریخچه. 38
2-2-2- داده ، اطلاعات ، دانش. 41
2-2-3- انواع دانش. 43
2-2-3-1- دانش آشکار ، دانش ضمنی 43
2-2-4- تعریف مدیریت دانش. 47
2-2-5- مدیریت دانش ، علم یا هنر ؟. 49
2-2-6- چرخه مدیریت دانش. 49
2-2-6-1- خلق، کسب و توسعه دانش. 49
2-2-6-2- انتقال دانش. 50
2-2-6-3- تسهیم دانش. 51
2-2-6-4- ارزیابی، ذخیره و کاربرد دانش. 54
2-2-7- آیا دانش می تواند مدیریت شود؟. 54
2-2-8- سازمانهای یادگیرنده 55
2-2-9- حرکت به سوی سازمانهای یادگیرنده ، یاد دهنده و مربی 57
2-2-10- آمادگی سازمانی برای استقرار مدیریت دانش. 58
2-2-11- بستر استقرار مدیریت دانش. 59
2-2-12- عوامل حیاتی موفقیت برای اجرای سیستم های مدیریت دانش. 61
2-2-13- نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش. 64
2-3- سابقه تحقیقات گذشته. 65
2-3-1- تحقیقات داخلی 65
2-3-2- تحقیقات خارجی 68
2-4- مدل مفهومی تحقیق 69
فصل سوم: روش تحقیق 70
3-1- مقدمه. 71
3-2- روش تحقیق 71
3-3- قلمرو تحقیق 71
3-3-1- قلمرو مکانی تحقیق 71
3-3-2- قلمرو زمانی 71
3-3-3- قلمرو موضوعی تحقیق 72
3-4- جامعه آماری 72
3-5- حجم نمونه و روش نمونه گیری 72
3-6- ابزار جمع‌آوری اطلاعات. 72
3-6-1- پرسشنامه آمادگی سازمانی برای استقرار مدیریت دانش. 73
3-6-2- پرسشنامه فرهنگ سازمانی 73
3-6-3- سوال‌های (گویه‌ها) پرسشنامه. 74
3-7- روایی و پایایی پرسشنامه ها 75
3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه ها 75
3-7-2- تعیین اعتبار (روایی) پرسشنامه. 76
3-8- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات. 77
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات. 79
4-1- مقدمه. 80
4-2- آمار توصیفی 80
4-2-1- آمار توصیفی براساس متغیرهای جمعیت شناختی 80
4-2-2- آمار توصیفی متغیرهای پژوهش. 83
4-3- آزمون فرضیه های تحقیق 84
4-3-1- آزمون فرضیه اهم تحقیق 84
4-3-2- آزمون فرضیه اخص اول تحقیق 85
4-3-3- آزمون فرضیه اخص دوم. 86
4-3-4- آزمون فرضیه اخص سوم. 87
4-3-5- آزمون فرضیه اخص چهارم. 88
4-3-6- آزمون فرضیه اخص پنجم. 90
4-3-7- آزمون فرضیه اخص ششم تحقیق 91

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...