پایان نامه تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی |
1-3.فرضیه های پژوهش:. 6
1-4.اهداف پژوهش 7
1-5.تعریف متغیرهای پژوهش:. 7
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1.تعریف مدیریت دانش. 10
2-2.ویژگیهای مدیریت دانش. 15
2-3.اصول مدیریت دانش. 15
2-4.مکاتب مدیریت دانش. 16
2-5.نظریههای مدیریت دانش. 20
2-6.دیدگاههای مدیریت دانش. 21
2-7.پیادهسازی و استقرار مدیریت دانش. 22
2-7-1.روشهای پیادهسازی مدیریت دانش. 22
2-7-2.مدل مرحلهای پیادهسازی مدیریت دانش, روش “کیم و لی”. 22
2-7-3.مراحل پیادهسازی مدیریت دانش و اندازهگیری پیشرفت آن، روش «لوپز. 26
2-7-3-1.مرحله نخست مرحله آغازین و ورود. 27
2-7-3-2.مرحله دوم: جستجو و آزمایش. 28
2-7-3-3.مرحله سوم: کشف و هدایت راهنماها 31
2-7-3-4.مرحله چهارم: توسعه و پشتیبانی 34
2-7-3-5.مرحله پنجم برپایی مدیریت دانش. 36
2-8.مدل مراحل بلوغ مدیریت دانش در سازمان. 36
2-9.موانع و علل عدم پیشرفت 38
2-10.منابع انسانی و مدیریت دانش. 39
2-10-1.مدل بهره وری منابع انسانی در مدیریت دانش. 39
2-10-2.مدل بهره وری منابع انسانی 40
2-10-3.مدل پایههای ساختمان دانش 41
2-11.نقش انسان در مدیریت دانش. 43
2-12.ارکان انسانی و ویژگیهای افراد در سازمان مدیریت دانش. 46
2-13.گروه عهدهدار مدیریت دانش در سازمان. 47
2-14.مدیران پروژههای دانش. 49
2-15.تخصص لازم در تیمهای مدیریت دانش. 50
2-16.ارزیابی تمرکز دانش سازمان. 52
2-17.شیوه رتبهبندی 53
2-18.ارزیابی استراتژی دانش: اصول بنیادی 54
2-19.ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش. 57
2-20.ارزیابی عملکرد. 58
2-21.مدل های ارزیابی عملکرد. 60
2-21-1.مدل سینک و تاتل (1989) 60
2-21-2.ماتریس عملکرد (1989. 61
2-21-3.مدل نتایج و تعیین کننده ها (1991) 62
2-21-4هرم عملکرد (1991) 63
2-21-5.کارت امتیازدهی متوازن (1992) 64
2-21-6.فرایند کسب و کار (1996) 66
2-21-7.تحلیل ذی نفعان (2001) 67
2-21-8.مدل تعالی سازمان. 68
2-21-9.چارچوب مدوری و استیپل (2000) 69
2-21-10مدل پژوهش. 70
2-22.پیشینه داخلی و خارجی پژوهش. 70
فصل سوم:روش تحقیق
مقدمه. 75
3-1.روش تحقیق: 76
3-2.متغیرهای پژوهش. 76
3-3.جامعه آماری 76
3-4.نمونه آماری 77
3-5.ابزارهای جمع آوری داده ها 78
3-6.روایی 80
3-6-1 . روایی محتوایی : 81
3-7.پایایی 81
3-8.مدل مفهومی تحقیق: 83
3-9.روش تجزیه وتحلیل داده ها 84
3-9-1.آزمون کای دو. 84
3-10.فرایند پژوهش. 85
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 . مقدمه : 88
4-2 . آمار توصیفی : 88
4-2-1 . بررسی سن افراد نمونه : 88
4-2-2 . بررسی جنسیت افراد نمونه. 89
4-2-3 . بررسی تحصیلات افراد نمونه. 90
4-2-4 . بررسی پست سازمانی افراد نمونه. 91
4-3 . آمار استنباطی : 92
4-3-1 . آزمون نرمالیته : 93
4-3-2 . بررسی فرضیه های پژوهش. 93
4-4 . بررسی های جانبی پژوهش. 100
4-4-1 . ارتباط سن افراد نمونه و پاسخ به سوالات پرسشنامه. 100
4-4-2 . بررسی ارتباط بین جنسیت و پاسخ به سوالات پرسشنامه. 101
4-4-3 . ارتباط بین تحصیلات و پاسخ به سوالات پرسشنامه. 102
4-4-4 . بررسی ارتباط پست سازمانی و پاسخ به سوالات پژوهش. 104
فصل پنجم :نتیجه گیری و پیشنهاد
5-1 . مقدمه. 107
5-2 . خلاصه پژوهش. 107
5-3 . نتایج پژوهش. 108
5-3-1 . نتایج مشخصات فردی 108
5-3-2 . نتایج آمار استنباطی 108
5-4 . پیشنهادات پژوهش. 113
5-4-1. پیشنهادات مبتنی بر پژوهش. 113
5-5. محدودیت های پژوهش. 114
ضمایم. 115
منابع 119
منابع لاتین 121
منابع اینترنتی 125
چکیده انگلیسی 126
فهرست جداول
جدول2-1: مراحل پیادهسازی مدیریت دانش از دیدگاه «کیم و لی 25
جدول3-1 آلفای کرونباخ متعییرها به درصد. 83
جدول 4-1 . آمار توصیفی سن افراد نمونه. 88
جدول 4-2 . آمار توصیفی جنسیت افراد نمونه. 89
جدول 4-3 . آمار توصیفی تحصیلات افراد نمونه. 90
جدول 4-4 . آمار توصیفی پست سازمانی افراد نمونه. 91
جدول 4-5 . آزمون کلوموگروف اسمیرنف. 93
جدول 4-6 . توصیف مولفه مدیریت دانش. 93
جدول 4-7 . آزمون t مربوط به مدیریت دانش. 94
جدول 4-8 . توصیف مولفه ایجاد دانش. 95
جدول 4-9. آزمون t مربوط به ایجاد دانش. 95
جدول 4-10 . توصیف مولفه ثبت دانش. 96
جدول 4-11. آزمون t مربوط به ثبت دانش. 96
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 03:23:00 ب.ظ ]
|