پایان نامه تأثیر فرآیند مدیریت دانش بر رفتار شهروندی کارکنان |
1-2. بیان مسأله 3
1-3. اهمیت موضوع و ضرورت تحقیق. 4
1-4. اهداف تحقیق 7
1-5. کاربردهای تحقیق. 7
1-6. فرضیه های تحقیق 7
1-7. روش تحقیق. 8
1-8. قلمرو تحقیق 8
1-8-1. قلمرو موضوعی 9
1-8-2. قلمرو مکانی . 9
1-8-3. قلمرو زمانی . 9
1-9. تعریف واژگان 9
فصل دوم : مبانی نظری و ادبیات تحقیق
2-1. مقدمه. 12
بخش اول : فرآیند مدیریت دانش
2-2. دانش. 13
2-3. مدیریت دانش. 16
2-3-1. مدیریت دانش و مزیت استراتژیک 17
2-4. فرآیند مدیریت دانش. 18
2-5. الگوی عمومی مدیریت دانش 19
بخش دوم : رفتار شهروندی
2-6. تعریف رفتار شهروندی سازمانی. 20
2-7. ابعاد رفتار شهروندی 22
2-8. عوامل تأثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی 24
2-8-1. رضایت شغلی . 24
2-8-2. عدالت 25
2-8-3. آموزش 25
2-8-4. کیفیت روابط 25
2-8-5. اعتماد 26
2-8-6. فرهنگ مشارکتی. 27
2-8-7. ساختار سازمانی . 27
2-8-8. سلامت سازمانی .27
2-9. بخشهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی . 28
بخش سوم : چارچوب مفهومی
2-10. مدل مفهومی تحقیق 29
بخش چهارم : پیشینه تحقیق
2-11. پیشینه تحقیق. 30
2-11-1. پیشینه داخلی . 30
2-11-2. پیشینه خارجی . 34
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
3-1. مقدمه. 38
3-2. مراحل اجرای تحقیق. 39
3-3. روش تحقیق. 40
3-4. جامعه آماری. 40
3-5. نمونه آماری و روش نمونه گیری 40
3-6. روش های گردآوری اطلاعات. 41
3-6-1. روش کتابخانه ای 41
3-6-2. روش میدانی . 42
3-7. ابزار اندازه گیری. 42
3-8. روایی و پایایی پرسشنامه. 45
3-8-1. روایی . 45
3-8-2. پایایی . 46
3-9. روش تجزیه و تحلیل داده ها و آزمونهای آماری مورد استفاده. 47
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
4-1. مقدمه. 49
4-2. توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان 50
4-2-1. توصیف جنسیت پاسخ دهندگان . 50
4-2-2. توصیف میزان تحصیلات پاسخ دهندگان 51
4-2-3. توصیف سابقه خدمت پاسخ دهندگان 52
4-3. توصیف متغیرهای اصلی تحقیق 53
4-3-1. توصیف متغیر رفتار شهروندی سازمانی . 53
4-3-2. توصیف متغیر فرایند مدیریت دانش 56
4-4. بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق. 58
4-5. بررسی مدل تحقیق 59
4-5-1. بررسی مدل پایه تحقیق در حالت استاندارد. 59
4-5-2. بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری. 60
4-6. بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل کلی تحقیق . 62
4-6-1. معیار RMSEA 63
4-6-2. معیارهای CFI، NNFI، NFI 64
4-6-3. معیار GFI 64
4-7. آزمون فرضیه ها 66
4-7-1. فرضیه اصلی . 66
4-7-2. فرضیه های فرعی . 66
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1. مقدمه. 71
5-2. نتیجه گیری بر اساس فرضیات 72
5-2-1. نتیجه فرضیه اصلی 72
5-2-2. نتیجه فرضیه های فرعی. 72
5-3. پیشنهادها در راستای فرضیه های تحقیق 76
5-4. ارائه پیشنهادات کلی 76
5-5. پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 77
5-6. محدودیت های تحقیق. 77
پیوست ها 78
منابع و مآخذ 87
فهرست منابع فارسی 88
فهرست منابع غیر فارسی 92
چکیده انگلیسی. 95
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1. مراحل فرآیند مدیریت دانش .19
جدول 3-1. جدول سوالات مربوط به مولفه های رفتار شهروندی سازمانی .43
جدول 3-2. جدول سوالات مربوط به تشخیص فرآیند مدیریت دانش44
جدول 3-3. سنجش پایایی پرسشنامه های رفتار شهروندی سازمانی و تشخیص فرآیند مدیریت دانش46
جدول 4-1. توصیف جنسیت پاسخ دهندگان .50
جدول 4-2. توصیف میزان تحصیلات پاسخ دهندگان .51
جدول 4-3. توصیف سابقه خدمت پاسخ دهندگان 52
جدول 4-4. توصیف متغیر رفتار شهروندی سازمانی .53
جدول 4-5. توصیف ابعاد متغیر رفتار شهروندی سازمانی 55
جدول 4-6. توصیف متغیر فرایند مدیریت دانش .56
جدول 4-7. توصیف ابعاد متغیر فرایند مدیریت دانش .57
جدول 4-8. آزمون کولموگروف- اسمیرنف برای متغیرهای تحقیق 58
جدول 4-9. شاخص های معنی داری و برازش مدل .65
جدول 4-10. اعداد معنی داری و ضریب استاندارد فرضیه های تحقیق .69
فهرست نمودار
عنوان صفحه
نمودار4-1. نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان .50
نمودار4-2. نمودار میله ای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان .52
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 03:24:00 ب.ظ ]
|