(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان.صفحه

 

چکیده1

 

فصل اول کلیات پژوهش

 

1ـ1 مقدمه3

 

1ـ2 بیان مسئله6 1-3اهمیت و ضرورت پژوهش9

 

1ـ4 اهداف پژوهش9

 

1ـ5 فرضیه­ پژوهش9

 

1ـ6 پرسش های پژوهش 10

 

1ـ7 تعریف مفاهیم پژوهش.10 1ـ7ـ1 تعاریف  مفهومی10

 

1ـ7ـ2تعاریف عملیاتی.11

 

1ـ8  متغیر­های پژوهش11

 

فصل دوم : مبانی نظری و مرور پیشینه­های پژوهش

 

2-1 مقدمه13

 

2ـ2 تعریف خواندن.13

 

2ـ3 نظریه های خواندن .14

 

2ـ4 اهداف خواندن.15

 

2ـ5 نگرش خواندن .16

 

2ـ6 مدل­های خواندن .18

 

2ـ6ـ1 مدل بالابه پایین .19

 

2ـ6ـ2 مدل پایین به بالا .20

 

2ـ6ـ3 مدل تعاملی.20

 

2ـ6ـ4 مدل جبرانی تعاملی.20

 

2ـ6ـ5 مدل پیوند­گرا .21

 

2ـ6ـ6 مدل متوازن 21

 

2ـ6ـ7 مدل کارایی کلامی .22

 

 2ـ7 تعریف مطالعه 22

 

2ـ8 راهبرد­های مطالعه 23

 

2-9 تفاوت بین خواندن و مطالعه25

 

2-10عادت مطالعه.26

 

2ـ11 مولفه­های عادت مطالعه28

 

2-12 روش­های جدید مطالعه .38

 

2ـ12ـ1 روش SQ3R39

 

2ـ12ـ2 روش SQ6R40

 

2ـ12ـ3روشSQ4R42

 

2ـ10ـ4 روش SQ5R42

 

2ـ12ـ5 روش مردر 43

 

2ـ12ـ6 روش آموزش دو جانبه .44

 

2ـ12ـ7 روش مطالعه مشارکتی 45

 

2ـ12ـ8 روش پرسیدن دو جانبه 46

 

2ـ12ـ9 روش خواندن انتقادی 47

 

2ـ13 پیشینه­های پژوهش 47

 

2ـ13ـ1 پیشینه­های داخل ایران47

 

2ـ13ـ2 پیشینه­های خارج از ایران 56

 

2-14 استنتاج از پیشینه­های پژ.وهش61

 

فصل سوم: روش پژوهش

 

3ـ1 مقدمه .63 2جمعیت آماری.63

 

3-3 نمونه­ی آماری و شیوه نمونه گیری و تعیین حجم نمونه.63

 

3-4روش تحقیق.64

 

3ـ5 ابزار جمع­آوری اطلاعات .65

 

3-6 شیوه­ی جمع­آوری اطلاعات66

 

3-7 شیوه تجزیه و تحلیل داده­ ها.66

 

3-8 اعتبار و پایایی67

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده­ها

 

4ـ1مقدمه..70

 

4ـ2 یافته­ های توصیفی .70

 

4ـ3 پاسخ به پرسش­های پژوهش.75.

 

4-4 آزمون فرضیه ­ها85

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...