پایان نامه پیش بینی انگیزش تحصیلی بر پایه تاب آوری ، سبک های والدگری و نگرش دانش آموز نسبت به مدرسه در دانش آموزان |
چکیده 1
فصل اول : کلیات پژوهش 2
1-1- مقدمه 3
1-2- بیان مسئله پژوهش 5
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش 8
1-4- اهداف پژوهش 10
1-4-1- هدف کلی 10
1-4-2- اهداف جزئی 10
1-5- فرضیههای پژوهش 11
1-5-1- فرضیه اصلی 11
1-5-2- فرضیههای فرعی 11
1-6- معرفی متغیرهای پژوهش و تعریف مفهومی و عملیاتی آنها 11
1-6-1- تعریف مفهومی انگیزش تحصیلی 11
1-6-2- تعریف عملیاتی انگیزش تحصیلی 12
1-6-3- تعریف مفهومی تابآوری 12
1-6-4- تعریف عملیاتی تابآوری 12
1-6-5- تعریف مفهومی سبکهای والدگری 12
1-6-6- تعریف عملیاتی سبکهای والدگری 12
1-6-7- تعریف مفهومی نگرش دانشآموز نسبت به مدرسه 12
1-6-8- تعریف عملیاتی نگرش دانشآموز نسبت به مدرسه 13
فصل دوم:پیشینه پژوهشی 14
2-1- پیشینه نظری 15
2-1-1- مقدمه 15
2-1-2- انگیزش 15
2-1-2- 1- تاریخچه نظریهپردازی در مورد انگیزش 15
2-1-2-2- تعریف انگیزش 16
2-1-2-3- شاخصهای انگیزش 16
2-1-2- 4- دیدگاههای نظری در مورد انگیزش 18
2-1-2-4-1 دیدگاه رفتاری 18
2-1-2-4-2- دیدگاه انسان گرایانه 18
2-1-2-4-3- دیدگاه شناختی 19
2-1-2-4-4- دیدگاه فرهنگی – اجتماعی 19
2-1-2- 5- نقش انگیزش در یادگیری 20
2-1-2- 6- انگیزش تحصیلی 21
2-1-2-6-1- نظریه خود ـ تعیینی 22
2-1-6- 2- عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی 23
2-1-6-2-1- عوامل آموزشگاهی و مدرسهای 23
2-1-6-2-1-1- اثرات معلم و کلاس درس 24
2-1-6-2-1-2- جو مدرسه 24
2-1-6-2-1-3- سازگاری با مدرسه 25
2-1-6-2- 2- عوامل خانوادگی 25
2-1-6-2-3-1-نقش محیط خانه 26
2-1-6-2-3-2- وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده 26
2-1-6-2-3-3- سبکهای تربیتی والدین 27
2-1-6-2- 3- عوامل اجتماعی 27
2-1-6-2-3-1- اثر همسالان بر انگیزش تحصیلی 28
2-1-6-2-3-2- هنجارها، ارزش ها و باورهای مشترک 28
2-1-3- مفهوم تابآوری 29
2-1-3-1- تاریخچه نظریهپردازی در مورد تابآوری 31
2-1-3-2- رویکردهای نظری مرتبط با تابآوری 32
2-1-3-2-1- نظریه بالبی و سبک دلبستگی 32
2-1-3-2-2- رویکرد آدلر به تابآوری 33
2-1-3-2-3- رویکرد شناختی – اجتماعی بندورا درباره تابآوری 34
2-1-3-2-4- نگاه سلیگمن به تابآوری 34
2-1-3-2-5-رویکرد فرانکل به تابآوری 35
2-1-3-3- انواع تابآوری 37
2-1-3-3-1- تابآوری عمومی 37
2-1-3-3-2- تابآوری حقیقی 37
2-1-3-3-3- تابآوری تلقیحی 37
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:37:00 ب.ظ ]
|