پایان نامه بررسی اثربخشی دوره های آموزشی و تاثیر آن بر توانمندسازی |
1-2- بیان مساله4
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق6
1-4- اهداف تحقیق8
1-4-1- اهداف اصلی8
1-4-2- اهداف فرعی8
1-5- فرضیات تحقیق.9
1-5-1- فرضیات اصلی.9
1-5-2- فرضیات فرعی9
1-6- قلمرو تحقیق.10
1-6-1- قلمرو موضوعی10
1-6-2- قلمرو زمانی.10
1-6-3- قلمرو مکانی.10
1-7- تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها10
1-7-1- تعاریف مفهومی واژه ها.10
1-7-2- تعاریف عملیاتی واژه ها.11
عنوان صفحه
فصل دوم:مبانی نظری و تجربی تحقیق
2-1- مقدمه.12
2-2- تاریخچه آموزش های ضمن خدمت12
2-3- آموزش و بهسازی منابع انسانی.15
2-4- تعریف آموزش.18
2-5- اهداف آموزش کارکنان.20
2-6- اهمیت و لزوم آموزش کارکنان.21
2-7- ویژگی ها و اصول آموزش در سازمان.24
2-8- انواع دوره های آموزش کارکنان:24
2-8-1: آموزشهای قبل از خدمت.24
2-8-2- آموزشهای بدو خدمت.25
2-8-3- آموزشهای ضمنخدمت 25
2-8-4- اصول آموزش ضمن خدمت25
2-9- کارکرد های آموزش کارکنان27
2-10- ارزیابی اثر بخشی دورههای آموزشی.28
عنوان .صفحه
2-10- 1- اثر بخشی درونی.30
2-10-2- اثربخشی بیرونی.31
2-11- عوامل مؤثر بر اثربخشی دورههای آموزشی.34
2-12- دلایل سنجش اثربخشی دورههای آموزش کارکنان36
2-13- الگوی عمومی ارزیابی اثر بخشی دورههای آموزشی.36
2-13-1- مدل تلفیقی ارزیابی و اثربخشی آموزشی.36
2-13-2- مدل انگیزشی اثربخشی آموزشی نئو.37
2-13-3- مدل انتقالی اثربخشی بالدوین و فورد.37
2-13-4- مدل کرک پاتریک.38
2-14- توانمندسازی40
2-14-1- تعریف توانمندسازی41
2-14-2- ابعاد توانمند سازی .43
2-15- پیشینه پژوهش47
2-15-1- پژوهش های داخلی.47
2-15-2- پژوهش های خارجی50
2-15-3-جمعبندی 52
عنوان .صفحه
2-16- مدل مفهومی پژوهش53
فصل سوم :روش تحقیق
3-1- مقدمه:.54
3-2- مراحل انجام پژوهش55
3-3- روش و طرح تحقیق.56
3-4- جامعه آماری56
3-5- نمونه آماری57
3-6- ابزارهای گردآوری داده ها57
3-7- روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها.58
3-7-1- روایی59
3-7-2- پایایی 59
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها.60
3-8-1: تجزیه و تحلیل توصیفی60
3-8-2: تجزیه و تحلیل استنباطی.60
فصل چهارم: یافته های تحقیق
4-1- مقدمه61
4-2- اطلاعات جمعیتشناختی61
جنسیت62
سن63
عنوان صفحه
4-2-3-تحصیلات64
4-2-4-سابقه کاری.65
4-3- بررسی فرضیات تحقیق.65
4-3-1- فرضیه اصلی اول66
4-3-2- فرضیه فرعی اول67
4-3-3- فرضیه فرعی دوم.67
4-3-4- فرضیه فرعی سوم68
4-3-5- فرضیه فرعی چهارم.69
4-3-6- فرضیه فرعی پنجم.69
4-3-7- فرضیه فرعی ششم70
4-3-8- مقایسه میانگین رتبهی متغیرها با بهره گرفتن از آزمون فریدمن.71
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
5-1- مقدمه.72
5-2- یافته های جمعیت شناختی تحقیق72
5-3- بررسی فرضیات تحقیق.73
5-3-1- فرضیه اصلی اول73
5-3-2- فرضیه فرعی اول73
5-3-3- فرضیه فرعی دوم.74
5-3-4- فرضیه فرعی سوم74
5-3-5- فرضیه فرعی چهارم.74
عنوان صفحه
5-3-6- فرضیه فرعی پنجم75
5-3-7- فرضیه فرعی ششم75
5-4- بحث و بررسی75
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 04:03:00 ب.ظ ]
|