پایان نامه ارزیابی تاثیر مهندسی مجدد منابع انسانی و فرآیند مدیریت دانش |
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه .3
1-2- بیان مساله تحقیق 3
1-3- اهمیت پژوهش. 4
1-4- اهداف پژوهش. 6
1-5- سؤالات تحقیق 7
1-6- فرضیه های تحقیق 7
1-7- قلمرو تحقیق 7
1-8- مدل تحقیق 8
1-9- متغیرهای پژوهش. 10
1-10- تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی 10
1-11- فرایند تحقیق 12
1-12- جنبه جدید بودن و نوآوری تحقیق 13
1-13- مشکلات و تنگناهای احتمالی پژوهش. 14
1-14- ساختار پژوهش. 15
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه .17
2-2- بخش اول: مبانی نظری مهندسی مجدد منابع انسانی 18
2-2-1- دیدگاه ها و تعاریف مهندسی مجدد. 18
2-2-2- اهداف مهندسی مجدد. 19
2-2-3- ویژگی های مهندسی مجدد. 21
2-2-4- مهندسی مجدد در منابع انسانی 22
2-2-5- گام های مهندسی مجدد منابع انسانی 23
2-2-6- شش عامل کلیدی در موفقیت فعالیت های مهندسی مجدد منابع انسانی 24
2-2-7- عوامل بحرانی موفقیت برنامه های مهندسی مجدد. 25
2-2-8- موانع سر راه تلاش های مهندسی مجدد. 28
2-2-9- متدلوژی های مهندسی مجدد: 30
2-3- دیدگاه نسبت به فرآیندها و خصوصیات آن ها: 34
2-4- بخش دوم: مبانی نظری فرایندهای مدیریت دانش. 35
2-4-1- مفهوم داده، اطلاعات، و دانش. 35
2-4-2- تاریخچه مدیریت دانش. 36
2-4-3- تعاریف مدیریت دانش. 38
2-4-4- نقش و اهمیت دانش. 39
2-4-5- چرخه حیات مدیریت دانش. 40
2-4-5-1- خلق دانش ( تسخیر یا تولید دانش) 40
2-4-5-2- سازماندهی دانش ( اعتبار بخشی دانش) 42
2-4-5-3- ذخیره دانش ( کدگذاری یا رسمی سازی دانش) 42
2-4-5-4- توزیع دانش (تسهیم یا انتقال دانش) 43
2-4-5-5- کاربرد دانش ( استفاده از دانش) 44
2-4-6- اصول مدیریت دانش. 44
2-4-7- ﻋﻮاﻣﻞ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ. 46
2-4-7-1- فناوری: 47
2-4-7-2- فرآیندها: .47
2-4-7-3- افراد:. 47
2-4-7-4- تعهد راهبردی مستمر: 47
2-4-8- چرخه مدیریت دانش : 47
2-4-8-1- مدل هیسیگ 48
2-4-8-2- مدل مک الروی 48
2-4-8-3- مدل بوکوویتز و ویلیامز. 48
2-4-8-4- مدل پایه های ساختمان دانش. 50
2-5- بخش سوم: مبانی نظری اقتصاد مناطق آزاد تجاری 55
2-5-1- تعریف مناطق آزاد تجاری: 55
2-5-2- تاریخچه مناطق آزاد تجاری 56
2-5-3- اهمیت مناطق آزاد تجاری 58
2-5-4- پیش نیازهای لازم برای تاسیس مناطق آزاد: 59
2-5-5- اهداف مناطق آزاد: 59
2-5-6- مناطق آزاد: 60
2-5-7- مشکلات مناطق آزاد در ایران. 67
2-5-8- قانون تشکیل واداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران. 67
2-6- بخش سوم: پیشینه تحقیق 72
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه 80
3-2- روش تحقیق 80
3-3- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات 81
3-4- اعتبار و روایی ابزار تحقیق 82
3-5- مقیاس (ابزار) اندازه گیری 84
3-6- جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری 85
3-7- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات 86
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه 90
4-2- بخش تحلیل توصیفی تحقیق 90
4-2-1- جنسیت 90
4-2-2- تحصیلات 91
4-2-3- تأهل. 92
4-2-4- سن .93
4-3- بخش تحلیل استنباطی تحقیق 94
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه 100
5-2- نتایج فرضیات تحقیق 100
5-3- پیشنهادهای تحقیق 102
5-3-1- پیشنهادهای اجرایی 102
5-3-2- پیشنهادهای پژوهشی تحقیق 102
منابع.104
منابع فارسی.105
منابع لاتین.107
ضمائم و پیوست ها 110
چکیده انگلیسی 127
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1: چهار راهبرد نوناکا و تاکیوچی (1995) در تولید دانش سازمانی 41
جدول 2-2: ویژگی های اصلی حالات تولید دانش. 41
جدول 3-1: آلفای کرونباخ پرسشنامهها 84
جدول 4-1: توزیع جنسیت. 90
جدول 4-2: توزیع تحصیلات 91
جدول 4-3: توزیع تأهل 92
جدول 4-4: توزیع سن 93
جدول 4-5: آماره های مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنف. 94
جدول 4-6: مشخصکنندههای کلی تحلیل رگرسیونی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر مهندسی مجدد منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان. 94
جدول 4-8: مشخصکنندههای کلی تحلیل رگرسیونی تأثیر مهندسی مجدد منابع انسانی بر اقتصاد منطقه ویژه اقتصادی سیرجان 96
جدول 4-9: ضریب رگرسیونیِ مهندسی مجدد منابع انسانی و اقتصاد منطقه ویژه اقتصادی سیرجان. 96
جدول 4-10: مشخصکنندههای کلی تحلیل رگرسیونی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر اقتصاد منطقه ویژه اقتصادی سیرجان 97
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 04:09:00 ب.ظ ]
|