رابطه مدیریت تجربه مشتری با بهره وری سازمانی در استخرهای سرپوشیده استان آذربایجان غربی۹۳۱ |
وفاداری
۳۲۳/۰
۴۵۰/۰
۰۸۳/۰
۷۱۹/۰
۴۷۷/۰
کیفیت خدمات
۲۵۳/۲
۳۵۴/۰
۶۴۹/۰
۳۷۱/۶
۰۰۰/۰
مارک
۸۲۷/۰
۳۲۰/۰
۲۶۹/۰
۵۸۸/۲
۰۱۴/۰
a. Dependent Variable: بهره وری سازمانی
همانطور که جدول شماره۴-۱۵ نشان می دهد از بین متغیرهای مورد مطاله در رگرسیون چندگانه با توجه به ستون ضریب استاندارد شده(Beta) و سطح معناداری(Sig)، بعد کیفیت خدمات ۶۴۹/ ، بیشترین سهم را درتبیین تغییرات مربوط به بهره وری سازمانی دارد. همانطور که مشاهده می شود سطح معناداری در گام کیفیت خدمات در سطح ۰۱/ معنادار بوده است و سه بعد وفاداری ، رضایت مشتری و مارک و علائم تجاری، قابلیت تبیین تغییرات مربوط به بهره وری سازمانی را نداشتند.
۴-۵-خلاصه فصل
قبل از پرداختن به رابطه های مورد نظر در پژوهش که از پرسشنامه طراحی شده برای مدیران استخرهای سرپوشیده استان آذربایجان غربی حاصل می شود، مروری بر آمار فراوانی و توصیفی پرسشنامه ها جهت ارائه تصویری کلی در غالب فراوانی ها، درصدها، میانگین ها و غیره ضروری می باشد در واقع در این نوع تجزیه و تحلیل هدف بررسی واقعیات موجود است و قصد پیش بنی و یا استنباط آماری را نداریم.لذا، در این بخش از پژوهش، آمارهای فوق الذکر ارائه شده است. در این پژوهش، از میان مدیرانی که پرسشنامه را تکمیل نموده اند ۹۰درصد از آنها مرد و ۱۰ درصد زن می باشند. در زمینه سن مدیران مورد مطالعه، نتایج نشان می دهد که ۳۰ درصد مدیران در رده سنی کمتر از ۳۰ سال و ۷۰ درصد از آنها بالای این رده سنی قرار دارند و سوابق خدمت مدیران بدین صورت است که ۳۲٫۵ درصد از مدیران بیشتر از ۱۵ سال سابقه خدمت و ۶۷٫۵ درصد از آنها کمتر از ۱۵ سال سابقه خدمت دارند.با توجه به نتایج پژوهش ۲۷٫۵ درصد مدیران دارای مدرک تحصیلی دیپلم، ۴۵ درصد دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، ۱۷٫۵ درصد دارای مدرک تحصیلی لیسانس و ۱۰ درصد نیز دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس هستند. نتایج نشان می دهد که ۷۲٫۵ درصد مدیران مشغول مربیگری هستند و ۲۷٫۵ درصد آنها کار مربیگری انجام نمی دهند. لازم به ذکر است که ۲۵ درصد مدیران دارای درجه مربیگری ۳، ۴۲٫۵ درصد مدیران دارای درجه مربیگری ۲و ۲٫۵ درصد مدیران دارای درجه مربیگری ۱ می باشند. به دنبال بررسی و تحلیل اطلاعات توصیفی به تحلیل استنباطی پرداخته شد که به تبع تعیین نرمال بودن توزیع داده ها از طریق آزمون کالموگراف اسمیرنف با توجه به متغیرهای تحقیق از آزمون های همبستگی استفاده شد و در نهایت به منظور پیش بینی سهم هریک از مولفه های مدیریت تجربه مشتری در بهره وری سازمانی از تحلیل رگرسیون خطی از نوع چندگانه استفاده شد که نتایج پژوهش حاضر حاکی از آن است که مدیریت تجربه مشتری با بهره وری سازمانی، کارایی و اثر بخشی همبستگی معنی داری در سطح ۰۱/ دارد. همچنین نتایج نشان داد که بین مولفه های مدیریت تجربه مشتری و بهره وری سازمانی نیز رابطه معنی داری وجود دارد.
فصل پنجم
خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱-مقدمه
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-03-22] [ 02:05:00 ب.ظ ]
|