منابع:
منابع فارسی:

    1. ابطحی، سیدحسین، صلواتی، عادل: ۱۳۸۵، مدیریت دانش در سازمان. تهران: انتشارات پیوند نو.
        1. اخوان، پیمان؛ حیدری، صفاناز: ۱۳۸۶، « مدیریت دانش مشتری، رویکردی برای کسب مزیت رقابتی». مدیریت : مدیریت فردا، شماره ۱۸، ۴۰-۲۴٫

      (( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

    1. اخوان، پیمان؛ حیدری، صفاناز: ۱۳۸۷، « مدیریت دانش مشتری، رویکردی برای کسب مزیت رقابتی ». مدیریت فردا، شماره ۱۸، سال پنجم، صص ۴۰-۲۹٫
    1. اخوان، پیمان؛ باقری، روح الله: ۱۳۸۹، « مدیریت دانش، از ایده تا عمل ». تهران: آتی نگر، چاپ اول.
    1. ایمانی، رسول: ۱۳۹۱، « خلاقیت، نوآوری و دانش: اهرم های قدرت در هزاره جدید با نگرشی بر اقتصاد دانش محور». تهران: انتشارات زرین، چاپ اول.
    1. بامداد صوفی، جهانیار؛ طاهری، پریسا: ۱۳۹۰، « مدیریت دانش سازمانی / راهبردها، فرآیندها و ساختار­های سازمان دانش محور ». تهران، انتشارات سیمای دانش، چاپ اول.
    1. جانستون، رابرت ای؛ داگلاس بیت، جی:۱۳۹۰، « قدرت نوآوری استراتژی : راهی نو در پیوند خلاقیت و برنامه ریزی استراتژیک برای کشف فرصت های ناب در کسب و کار». تهران: انتشارات یزدا، چاپ اول.
    1. جعفری، مصطفی؛ اخوان، پیمان؛ مرتضایی، اشرف: ۱۳۸۸، « مقایسه مدل های مدیریت دانش و ارائه یک مدل ترکیبی ». مدیریت: مدیریت فردا، شماره ۲۱، صص۲۴-۱۵٫
    1. چش تائی، مینگ؛ اکبری، طاهره: ۱۳۷۷، « نوآوری در تولیدات و رضایت مشتری ». اقتصاد : تعاون : دوره جدید، شماره ۸۰، صص ۳۰-۲۶٫
    1. حاجی کریمی، عباس علی: ۱۳۸۴، « عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری». مدیریت: چشم انداز مدیریت بازرگانی: پیام مدیریت، شماره ۱۵ و ۱۶،صص۱۶۴-۱۲۹٫
    1. حاجی کریمی، عباسعلی؛ منصوریان، تالین: ۱۳۹۱، « بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی ». فصلنامۀ علمی پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی،)، شماره ۸، صص۹۲-۷۵٫
    1. حسینقلی زاده، رضوان: ۱۳۸۷، « نقشه مفهومی مدیریت دانش: استراتژی تبدیل دانش فردی به دانش سازمانی ». مدیریت: تدبیر، شماره ۱۹۵، صص ۱۹-۱۴٫

۱۳٫خداداد حسینی، سید حمید؛ قلیج لی؛ بهروز: ۱۳۸۱، « نوآوری استراتژیک: رویکردی نوین در شایستگی سازمان های امروز ». مدیریت و توسعه،شماره ۱۴، صص ۶۵-۵۱٫

    1. خاکی، غلامرضا: ۱۳۷۸، « روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی». تهران، دانشگاه وزارت فرهنگ و آموزش عالی، انتشارات درایت.

    1. رادینگ، آلن: ۱۳۸۳، « مدیریت دانش: موفقیت در اقتصاد جهانی مبتنی بر اطلاعات». تهران، انتشارات سمت، چاپ اول.

    1. رجاء ، سید حسین: ۱۳۹۱، « مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری ». دومین همایش ملی راهکارهای توسعه اقتصادی با محوریت برنامه ریزی منطقه ای، شماره ۹ و ۱۰، صص ۵-۱٫

    1. رستم پور، فریبا: ۱۳۷۸، « نگاهی به تجربیات شرکت مک دونالد در زمینه کسب رضایت مشتری: مدیریت کیفیت جامع در جهت کسب رضایت مشتری صنایع خدماتی ». بانک و اقتصاد، شماره ۵، صص۳۲-۲۷٫

    1. رهنورد، فرج الله؛ محمدی، اصغر: ۱۳۸۸، « شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکده ها و مراکز آموزش عالی تهران ». نشریه مدیریت فن آوری اطلاعات، دوره ۱، شماره ۳، صص۵۲-۳۷٫

    1. سرمد، زهره ؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه: ۱۳۷۶، روش های تحقیق در علوم رفتاری. نشر آگه، تهران چاپ دهم.

    1. سهرابی، بابک: ۱۳۸۹، « مدیریت دانش با رویکرد MBA ».انتشارات سمت، تهران چاپ اول.

    1. شامی زنجانی، مهدی؛ نجف لو؛ فاطمه: ۱۳۹۰، « ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع شناسی دانش مشتری:یک مطالعه مورد». مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره ی۳، شماره۹، صص۱۸۹-۱۶۳٫

    1. شریف زاده، فتاح؛ بولادیی، حسن: ۱۳۸۷، « مدیریت دانش درسازمان­های اداری، تولیدی و خدماتی ». چاپ اول، تهران، نشر جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی.

    1. صلواتی، عادل؛ سلطان پناه، هیرش؛ شافعی، رضا؛ فاطمی، عادل؛ صالح پور، کیوان؛ مقصودی، کیهان؛ عبدی، سهیل؛ شیخ اسماعیلی، سامان: ۱۳۹۰، « بررسی و سنجش عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج». معاونت پژوهشی دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت. طرح تحقیقاتی، صص ۱۲۵-۱٫

    1. صلواتی، عادل؛ کفچه، پرویز؛ صالح پور، کیوان: ۱۳۹۰، « بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه ».فراسوی مدیریت، سال چهارم، شماره ۱۶، صص ۷۸-۵۹٫

    1. عباس زادگان، سید حسین: ۱۳۸۵، « مدیریت دانش در خلق ارزش برای مشتری». مدیریت، شماره ۱۰۹- ۱۱۰، صص۵۷ - ۵۴٫

    1. عباسعلی، حاجی کریمی؛ تالین، منصوریان: ۱۳۹۱، « بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی ». فصلنامه علمی ـ پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی، شماره ۸، صص ۹۲-۷۵٫

    1. علی احمدی، علیرضا؛ الهیاری، احمد: ۱۳۸۲، « استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار». تهران: تولید دانش، چاپ اول.

    1. عاشوری، مریم؛ شریف خانی، مونا؛ تارخ، محمد جعفر: ۱۳۹۲، « توسعه مدل فرآیندی مدیریت دانش مشتری با استفاده سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ». فصلنامه رشد فناوری، سال دهم، شماره ۴۰٫

    1. غفاری آشتیانی، پیمان؛ صفری سنجانی، اکرم: ۱۳۸۹، « در جست و جوی کشف انگیزه های پنهان رفتار های مشتریان: آهنگ دگرگونی؛ گذر از دوران جذب به فصل وفاداری مشتری ». مدیریت: توسعه مدیریت، دوره جدید ـ شماره ۸۱، صص۲۶-۲۲٫

    1. غلامیان، محمد رضا؛ خواجه افضلی، مریم؛ ابراهیمی، بابک: ۱۳۸۵، « مدیریت دانش در ارتباط با مشتری». مدیریت: تدبیر، شماره ۱۷۸، صص ۵۸ - ۵۴٫

    1. غلامی اواتی، رمضان؛ ابراهیمیان جلودار،سید یاسر: ۱۳۹۱، « بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری». توسعه سازمانی پلیس شماره ۴۳، صص ۸۱-۶۵٫

    1. فراپائولو، کارل: ۱۳۸۸، « مدیریت دانش در سازمان ها». تهران: انتشارات چاپار، چاپ اول.

    1. فرهنگی، علی اکبر؛ میرا، سید ابوالقاسم،: ۱۳۹۰، « ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخورد مشتریام در رویکرد مدیریت دانش مشتری ». مدیریت فناوری اطلاعات، دوره ۳، شماره ۹، صص ۱۳۸-۱۰۷٫

    1. فیروزیان، محمود؛ حسنقلی پور، طهمورث؛ صارمی، محمود؛ سیددانش، سید یحیی: ۱۳۸۶، « طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان­ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان». دانش مدیریت، شماره ۷۹، ص ۹۲-۷۳٫

    1. قاضی نوری، سید سپهر؛ رضاییان فردویی، صدیقه؛ فلاح، حسن: ۱۳۹۰، « توسعه چارچوب مدیریت استراتزیک دانش نوآوری ». مدیریت فناوری اطلاعات، دوره ۳، شماره ۷، صص ۱۱۴-۹۳٫

    1. کریمی علاقه بند، فروغ: ۱۳۸۵، « توانایی مدیریت دانش به عنوان عامل کلیدی برای کسب رقابت پذیری در سازمان­ها: با تاکید بر مدیریت ارتباط با مشتریان». پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.

    1. گزنی، علی: ۱۳۸۶، « تعیین راهبرد مدیریت دانش سازمانی: تدوین دانش یا تبادل فردی دانش». کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی: مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، شماره ۶۹، صص ۱۰۶-۹۳٫

    1. محمدی فاتح، اصغر؛ سبحانی، محمد صادق؛ محمدی؛ داریوش: ۱۳۹۰، « مدیریت دانش؛ رویکردی جامع ». تهران، انتشارات پیام پویا، چاپ اول.

    1. موسی خانی، محمد؛ حقیقی، محمد؛ ترک زاده، سمانه: ۱۳۹۱، « ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با بهره گرفتن از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور - بانکهای خصوصی». مدیریت: مدیریت بازرگانی، شماره ۱۲، صص ۱۶۴- ۱۴۷٫

    1. سرعتی آشتیانی، نرجس: ۱۳۸۷، « نوآوری استراتژیک ». مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، شماره ۲، صص ۱۴۳-۱۷۱٫

    1. نوری، سیامک؛ ابراهیمی، مسیح: ۱۳۸۴، « مدیریت دانش ابزاری برای نوآوری محصول». مدیریت: مدیریت فردا، شماره ۱۱ و ۱۲، صص ۵۸ - ۵۱٫

    1. وظیفه دوست، حسین؛ فروغ نژاد، حیدر؛ خوشنود، مهدی: ۱۳۹۳، « مدیریت دانش استراتژیک بر نوآوری و عملکرد شرکت­­های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ». فصلنامه علمی پژوهشی، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال سوم، شماره نهم، صص۱۷۳-۱۶۱٫

    1. یوسفی، احسان؛ فیضی، جعفر صادق؛ سلیمانی، محمد: ۱۳۹۱، « بررسی میزان تاثیر مدیریثت دانش بر نواوری ( در میان مدیران و کارکنان شرکتهای فناوری مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه ) ». ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، سال اول، شماره ۳، صص ۵۱-۳۰٫

منابع انگلیسی:
۴۴- Ahmad Suffian Mohd Zahari1, Baharom Ab Rahman1, Abdul Kadir Othman2 & Samsudin Wahab.(2013). Investigating the Relationship between Customer Knowledge Management and Knowledge Sharing among Insurance Companies in Malaysia. Asian Social Science; Vol. 9, No. 10; 2013 ISSN 1911-2017 E-ISSN 1911-2025.
۴۵- Attafar, Ali Sadidi, Majid. Attafar , Hamideh. Shahin, Arash. (2013). The Role of Customer Knowledge Management (CKM) in Improving Organization-Customer Relationship, Middle-East Journal of Scientific Research 13 (6): 829-835.
۴۶- Aranda D. A., Molina-Fernández L.M. (2002). “Determinants of innovation through a knowledge based theory lens”, Industrial management, & Data systems, Volume 102, Number 5, pp296.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...