دانلود منابع تحقیقاتی برای نگارش مقاله بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش مشتری با نوآوری ... |
منابع:
منابع فارسی:
-
- ابطحی، سیدحسین، صلواتی، عادل: ۱۳۸۵، مدیریت دانش در سازمان. تهران: انتشارات پیوند نو.
-
-
-
- اخوان، پیمان؛ حیدری، صفاناز: ۱۳۸۶، « مدیریت دانش مشتری، رویکردی برای کسب مزیت رقابتی». مدیریت : مدیریت فردا، شماره ۱۸، ۴۰-۲۴٫
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
-
-
-
- اخوان، پیمان؛ حیدری، صفاناز: ۱۳۸۷، « مدیریت دانش مشتری، رویکردی برای کسب مزیت رقابتی ». مدیریت فردا، شماره ۱۸، سال پنجم، صص ۴۰-۲۹٫
-
- اخوان، پیمان؛ باقری، روح الله: ۱۳۸۹، « مدیریت دانش، از ایده تا عمل ». تهران: آتی نگر، چاپ اول.
-
- ایمانی، رسول: ۱۳۹۱، « خلاقیت، نوآوری و دانش: اهرم های قدرت در هزاره جدید با نگرشی بر اقتصاد دانش محور». تهران: انتشارات زرین، چاپ اول.
-
- بامداد صوفی، جهانیار؛ طاهری، پریسا: ۱۳۹۰، « مدیریت دانش سازمانی / راهبردها، فرآیندها و ساختارهای سازمان دانش محور ». تهران، انتشارات سیمای دانش، چاپ اول.
-
- جانستون، رابرت ای؛ داگلاس بیت، جی:۱۳۹۰، « قدرت نوآوری استراتژی : راهی نو در پیوند خلاقیت و برنامه ریزی استراتژیک برای کشف فرصت های ناب در کسب و کار». تهران: انتشارات یزدا، چاپ اول.
-
- جعفری، مصطفی؛ اخوان، پیمان؛ مرتضایی، اشرف: ۱۳۸۸، « مقایسه مدل های مدیریت دانش و ارائه یک مدل ترکیبی ». مدیریت: مدیریت فردا، شماره ۲۱، صص۲۴-۱۵٫
-
- چش تائی، مینگ؛ اکبری، طاهره: ۱۳۷۷، « نوآوری در تولیدات و رضایت مشتری ». اقتصاد : تعاون : دوره جدید، شماره ۸۰، صص ۳۰-۲۶٫
-
- حاجی کریمی، عباس علی: ۱۳۸۴، « عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به مارک تجاری». مدیریت: چشم انداز مدیریت بازرگانی: پیام مدیریت، شماره ۱۵ و ۱۶،صص۱۶۴-۱۲۹٫
-
- حاجی کریمی، عباسعلی؛ منصوریان، تالین: ۱۳۹۱، « بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی ». فصلنامۀ علمی پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی،)، شماره ۸، صص۹۲-۷۵٫
-
- حسینقلی زاده، رضوان: ۱۳۸۷، « نقشه مفهومی مدیریت دانش: استراتژی تبدیل دانش فردی به دانش سازمانی ». مدیریت: تدبیر، شماره ۱۹۵، صص ۱۹-۱۴٫
۱۳٫خداداد حسینی، سید حمید؛ قلیج لی؛ بهروز: ۱۳۸۱، « نوآوری استراتژیک: رویکردی نوین در شایستگی سازمان های امروز ». مدیریت و توسعه،شماره ۱۴، صص ۶۵-۵۱٫
-
- خاکی، غلامرضا: ۱۳۷۸، « روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی». تهران، دانشگاه وزارت فرهنگ و آموزش عالی، انتشارات درایت.
-
- رادینگ، آلن: ۱۳۸۳، « مدیریت دانش: موفقیت در اقتصاد جهانی مبتنی بر اطلاعات». تهران، انتشارات سمت، چاپ اول.
-
- رجاء ، سید حسین: ۱۳۹۱، « مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری ». دومین همایش ملی راهکارهای توسعه اقتصادی با محوریت برنامه ریزی منطقه ای، شماره ۹ و ۱۰، صص ۵-۱٫
-
- رستم پور، فریبا: ۱۳۷۸، « نگاهی به تجربیات شرکت مک دونالد در زمینه کسب رضایت مشتری: مدیریت کیفیت جامع در جهت کسب رضایت مشتری صنایع خدماتی ». بانک و اقتصاد، شماره ۵، صص۳۲-۲۷٫
-
- رهنورد، فرج الله؛ محمدی، اصغر: ۱۳۸۸، « شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکده ها و مراکز آموزش عالی تهران ». نشریه مدیریت فن آوری اطلاعات، دوره ۱، شماره ۳، صص۵۲-۳۷٫
-
- سرمد، زهره ؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه: ۱۳۷۶، روش های تحقیق در علوم رفتاری. نشر آگه، تهران چاپ دهم.
-
- سهرابی، بابک: ۱۳۸۹، « مدیریت دانش با رویکرد MBA ».انتشارات سمت، تهران چاپ اول.
-
- شامی زنجانی، مهدی؛ نجف لو؛ فاطمه: ۱۳۹۰، « ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع شناسی دانش مشتری:یک مطالعه مورد». مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره ی۳، شماره۹، صص۱۸۹-۱۶۳٫
-
- شریف زاده، فتاح؛ بولادیی، حسن: ۱۳۸۷، « مدیریت دانش درسازمانهای اداری، تولیدی و خدماتی ». چاپ اول، تهران، نشر جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی.
-
- صلواتی، عادل؛ سلطان پناه، هیرش؛ شافعی، رضا؛ فاطمی، عادل؛ صالح پور، کیوان؛ مقصودی، کیهان؛ عبدی، سهیل؛ شیخ اسماعیلی، سامان: ۱۳۹۰، « بررسی و سنجش عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج». معاونت پژوهشی دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت. طرح تحقیقاتی، صص ۱۲۵-۱٫
-
- صلواتی، عادل؛ کفچه، پرویز؛ صالح پور، کیوان: ۱۳۹۰، « بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه ».فراسوی مدیریت، سال چهارم، شماره ۱۶، صص ۷۸-۵۹٫
-
- عباس زادگان، سید حسین: ۱۳۸۵، « مدیریت دانش در خلق ارزش برای مشتری». مدیریت، شماره ۱۰۹- ۱۱۰، صص۵۷ - ۵۴٫
-
- عباسعلی، حاجی کریمی؛ تالین، منصوریان: ۱۳۹۱، « بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی ». فصلنامه علمی ـ پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی، شماره ۸، صص ۹۲-۷۵٫
-
- علی احمدی، علیرضا؛ الهیاری، احمد: ۱۳۸۲، « استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار». تهران: تولید دانش، چاپ اول.
-
- عاشوری، مریم؛ شریف خانی، مونا؛ تارخ، محمد جعفر: ۱۳۹۲، « توسعه مدل فرآیندی مدیریت دانش مشتری با استفاده سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ». فصلنامه رشد فناوری، سال دهم، شماره ۴۰٫
-
- غفاری آشتیانی، پیمان؛ صفری سنجانی، اکرم: ۱۳۸۹، « در جست و جوی کشف انگیزه های پنهان رفتار های مشتریان: آهنگ دگرگونی؛ گذر از دوران جذب به فصل وفاداری مشتری ». مدیریت: توسعه مدیریت، دوره جدید ـ شماره ۸۱، صص۲۶-۲۲٫
-
- غلامیان، محمد رضا؛ خواجه افضلی، مریم؛ ابراهیمی، بابک: ۱۳۸۵، « مدیریت دانش در ارتباط با مشتری». مدیریت: تدبیر، شماره ۱۷۸، صص ۵۸ - ۵۴٫
-
- غلامی اواتی، رمضان؛ ابراهیمیان جلودار،سید یاسر: ۱۳۹۱، « بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری». توسعه سازمانی پلیس شماره ۴۳، صص ۸۱-۶۵٫
-
- فراپائولو، کارل: ۱۳۸۸، « مدیریت دانش در سازمان ها». تهران: انتشارات چاپار، چاپ اول.
-
- فرهنگی، علی اکبر؛ میرا، سید ابوالقاسم،: ۱۳۹۰، « ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخورد مشتریام در رویکرد مدیریت دانش مشتری ». مدیریت فناوری اطلاعات، دوره ۳، شماره ۹، صص ۱۳۸-۱۰۷٫
-
- فیروزیان، محمود؛ حسنقلی پور، طهمورث؛ صارمی، محمود؛ سیددانش، سید یحیی: ۱۳۸۶، « طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان». دانش مدیریت، شماره ۷۹، ص ۹۲-۷۳٫
-
- قاضی نوری، سید سپهر؛ رضاییان فردویی، صدیقه؛ فلاح، حسن: ۱۳۹۰، « توسعه چارچوب مدیریت استراتزیک دانش نوآوری ». مدیریت فناوری اطلاعات، دوره ۳، شماره ۷، صص ۱۱۴-۹۳٫
-
- کریمی علاقه بند، فروغ: ۱۳۸۵، « توانایی مدیریت دانش به عنوان عامل کلیدی برای کسب رقابت پذیری در سازمانها: با تاکید بر مدیریت ارتباط با مشتریان». پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.
-
- گزنی، علی: ۱۳۸۶، « تعیین راهبرد مدیریت دانش سازمانی: تدوین دانش یا تبادل فردی دانش». کتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی: مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، شماره ۶۹، صص ۱۰۶-۹۳٫
-
- محمدی فاتح، اصغر؛ سبحانی، محمد صادق؛ محمدی؛ داریوش: ۱۳۹۰، « مدیریت دانش؛ رویکردی جامع ». تهران، انتشارات پیام پویا، چاپ اول.
-
- موسی خانی، محمد؛ حقیقی، محمد؛ ترک زاده، سمانه: ۱۳۹۱، « ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با بهره گرفتن از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور - بانکهای خصوصی». مدیریت: مدیریت بازرگانی، شماره ۱۲، صص ۱۶۴- ۱۴۷٫
-
- سرعتی آشتیانی، نرجس: ۱۳۸۷، « نوآوری استراتژیک ». مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، شماره ۲، صص ۱۴۳-۱۷۱٫
-
- نوری، سیامک؛ ابراهیمی، مسیح: ۱۳۸۴، « مدیریت دانش ابزاری برای نوآوری محصول». مدیریت: مدیریت فردا، شماره ۱۱ و ۱۲، صص ۵۸ - ۵۱٫
-
- وظیفه دوست، حسین؛ فروغ نژاد، حیدر؛ خوشنود، مهدی: ۱۳۹۳، « مدیریت دانش استراتژیک بر نوآوری و عملکرد شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ». فصلنامه علمی پژوهشی، دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال سوم، شماره نهم، صص۱۷۳-۱۶۱٫
-
- یوسفی، احسان؛ فیضی، جعفر صادق؛ سلیمانی، محمد: ۱۳۹۱، « بررسی میزان تاثیر مدیریثت دانش بر نواوری ( در میان مدیران و کارکنان شرکتهای فناوری مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه ) ». ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، سال اول، شماره ۳، صص ۵۱-۳۰٫
منابع انگلیسی:
۴۴- Ahmad Suffian Mohd Zahari1, Baharom Ab Rahman1, Abdul Kadir Othman2 & Samsudin Wahab.(2013). Investigating the Relationship between Customer Knowledge Management and Knowledge Sharing among Insurance Companies in Malaysia. Asian Social Science; Vol. 9, No. 10; 2013 ISSN 1911-2017 E-ISSN 1911-2025.
۴۵- Attafar, Ali Sadidi, Majid. Attafar , Hamideh. Shahin, Arash. (2013). The Role of Customer Knowledge Management (CKM) in Improving Organization-Customer Relationship, Middle-East Journal of Scientific Research 13 (6): 829-835.
۴۶- Aranda D. A., Molina-Fernández L.M. (2002). “Determinants of innovation through a knowledge based theory lens”, Industrial management, & Data systems, Volume 102, Number 5, pp296.
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1400-09-05] [ 11:32:00 ب.ظ ]
|