پایان نامه نقش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی بر توانمندسازی |
عنوان صفحه
فصل یکم: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه. 2
1-2 بیان مسئله. 4
1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 7
1-4 اهداف پژوهش. 9
1-4-1 اهدف کلی . 9
1-4-2 اهداف ویژه . 9
1-5 فرضیات پژوهش 10
1-6 تعریف متغیرهای مورد مطالعه. 11
1-6-1تعاریف نظری . 11
1-6-2 تعاریف عملیاتی 13
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1 پیش درآمد فصل دوم . 16
2-2 مبانی نظری 16
2-2-1 آموزش ضمن خدمت (تعاریف و مفهوم) . 16
2-2-2 اهداف آموزش ضمن خدمت 17
2-2-3 اهمیت آموزش های ضمن خدمت. 19
2-2-4 انواع آموزش های ضمن خدمت . 19
2-2-5 آموزش ضمن خدمت الکترونیکی . 20
2-2-6 توانمندسازی (تعاریف و مفهوم) . 20
2-2-7 توانمندسازی روان شناختی 22
2-2-8 ابعاد توانمندسازی روان شناختی . 22
2-2-9 اهداف توانمندسازی کارکنان 23
2-2-10 اهمیت و ضرورت توانمندسازی کارکنان 24
2-2-11 راه کارهای عملی توانمندسازی کارکنان 24
2-2-11-1 آموزش ضمن خدمت . 24
2-2-11-2 سهیم نمودن کارکنان در اطلاعات . 25
2-2-11-3پرورش تجارب تسلط شخصی. 25
2-2-11-4 اعمال حمایت های اجتماعی و عاطفی . 26
2-2-11-5 الگوسازی . 27
2-2-11-6 کار تیمی . 27
2-2-11-7 تحریکات حسی 28
2-2-11-8 بازخورد 28
2-2-11-9 ایجاد اعتماد 28
2-2-12 علل گرایش سازمان ها به توانمندسازی 29
2-2-13 جمع بندی مبانی نظری . 31
2-3 مبانی تجربی پژوهش . 33
2-3-1 مطالعات انجام شده در داخل ایران. 33
2-3-2 مطالعات انجام شده در خارج ایران . 36
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1 پیش درآمد فصل سوم 41
3-2 نوع و روش پژوهش 41
3-3جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری 41
3-4 متغیرهای تحقیق 42
3-5 ابزار سنجش و اندازه گیری متغیرها . 43
3-6 روایی و پایایی ابزار 44
3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها . 44
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتهها
4-1 پیش درآمد فصل چهارم . 47
4-2 توصیف افراد نمونه آماری 47
4-3 تجزیه و تحلیل داده ها (آمار توصیفی و آمار استنباطی)
4-4 جمع بندی و خلاصه نتایح پژوهش . 51
64
فصل پنجم: تفسیر یافتهها
5-1 پیش درآمد فصل پنجم . 66
5-2 خلاصه ی نتایج پژوهش 66
5-3 بحث و تفسیر یافته ها 70
5-4 محدودیت های پژوهش . 71
5-4-1 محدودیت های در اختیار پژوهشگر 71
5-4-2 محدودیت های خارج از اختیار پژوهشگر 71
5-5 پیشنهادهای پژوهش . 71
5-5-1 پیشنهادهای کاربردی . 71
5-5-1 پیشنهادهایی پژوهشی 72
منابع
منابع فارسی. 74
منابع انگلیسی 78
پیوستها
پرسشنامه توانمندی روان شناختی 80
داده های خام حاصل از اجرای پژوهش . 81
فهرست جداول
جدول شماره (1-2) :خلاصه نتایج مطالعات انجام شده در حوزه موضوعی پژوهش . 37
جدول شماره (1-3) :پایایی پرسشنامه توانمندسازی روان شناختی با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ . 44
جدول شماره (1-4) :توزیع افراد نمونه آماری بر اساس متغیر جنسیت 47
جدول شماره (2-4) :توزیع افراد نمونه آماری بر اساس متغیر مدرک تحصیلی 48
جدول شماره (3-4) :توزیع افراد نمونه آماری بر اساس متغیر سابقه . 49
جدول شماره (4-4) :توزیع فراوانی میزان توانمندی روان شناختی افراد مورد مطالعه . 51
جدول شماره (5-4) :نتایج آزمون تی تک نمونه ای توانمندی روان شناختی معلمان 52
جدول شماره (6-4) :توزیع فراوانی میزان با معنی بودن افراد مورد مطالعه 54
جدول شماره (7-4) :نتایج آزمون تی تک نمونه ای با معنی بودن . 55
جدول شماره (8-4) :توزیع فراوانی میزان احساس خودکارآمدی افراد مورد مطالعه . 56
جدول شماره (9-4) :نتایج آزمون تی تک نمونه ای احساس خودکارآمدی 57
جدول شماره (10-4) :توزیع فراوانی میزان خودمختاری افراد مورد مطالعه 58
جدول شماره (11-4) :نتایج آزمون تی تک نمونه ای خودمختاری 59
جدول شماره (12-4) :توزیع فراوانی میزان احساس تأثیرگذاری افراد مورد مطالعه . 60
جدول شماره (13-4) : نتایج آزمون تی تک نمونه ای احساس تأثیرگذاری 61
جدول شماره (14-4) : توزیع فراوانی میزان حس اعتماد افراد مورد مطالعه . 62
جدول شماره (15-4) :نتایج آزمون تی تک نمونه ای حس اعتماد .
جدول شماره (16-4) : خلاصه نتایج پژوهش 63
64
فهرست شکل ها:
شکل (1-1): توانمندی روان شناختی کارکنان اسپریتزر .
9
شکل (1-3): مدل مفهومی متغیرهای مورد مطالعه. 43
فهرست نمودارها
نمودار (1-4): مقایسه ی درصد فراوانی افراد مورد مطالعه دو گروه به تفکیک جنسیت 48
نمودار (2-4): مقایسه ی درصد فراوانی افراد مورد مطالعه دو گروه به تفکیک مدرک تحصیلی 49
نمودار (3-4): مقایسه ی درصد فراوانی افراد مورد مطالعه دو گروه به تفکیک سابقه خدمت 50
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 05:08:00 ب.ظ ]
|