پایان نامه مقایسه طرازهای تحولی ادراک خود و عزت نفس دانش آموزان دختر و پسر قلدر و عادی مقطع راهنمایی |
فصل اول: کلیات پژوهش صفحه
مقدمه 1
بیان مسئله . 1
ضرورت تحقیق . 4
اهداف پژوهش . 5
1-4-1- هدف کلی . 5
1-4-2 – اهداف جزئی 5
فرضیه های پژوهش 6
1-6 – سوالات پژوهش . 6
1-7- متغیرهای پژوهش 6
1-7-1- متغیر مستقل 6
1-7-2- متغیر وابسته 6
1-7-3- متغیر کنترل 6
تعاریف مفهومی متغیرها . 7
1-8-1- تعریف مفهومی ادراک خود . 7
1-8-2- تعریف عملیاتی ادراک خود 7
1-8-3- تعریف مفهومی عزت نفس . 7
1-8-4- تعریف عملیاتی عزت نفس 7
1-8-5- تعریف مفهومی قلدری . 7
1-8-6- تعریف عمیاتی قلدری . 8
1-8-6-1- شاخصهای رفتار قلدری 8
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2-1- پیش درآمد . 9
2-2- مفهوم قلدری . 9
2-3- تفاوتهای جنسیتی در قلدری . 11
2-4- تفاوتهای سنی در قلدری 11
2-5- شیوع قلدری . 11
2-6- تاثیرات قلدری . 12
2-7- ویژگی های افراد درگیر در قلدری . 13
2-7-1- ویژگی های قربانیان . 13
2-7-2- ویژگی های افراد قلدر . 14
2-7-3- ویژگی های قلدر/ قربانیان . 14
2-8- علل قلدری 15
2-8-1- علل ارثی 15
2-8-2-علل زیستی 15
2-8-3-علل روانی . 15
2-8-4-علل عاطفی . 15
2-8-5-علل اجتماعی . 15
2-8-6-علل تربیتی 15
2-9- مبانی نظری 16
2-9-1- نظریهی تحول اخلاقی . 16
2-9-2- نظریهی پردازش اطلاعات اجتماعی 18
2-9-3- نظریه یادگیری اجتماعی 18
2-10- نظریه های پرخاشگری 19
2-10-1- دیدگاه زیست شناختی و ژنتیکی . 19
2-10-2- دیدگاه شناختی: 19
2-10-3- دیدگاه فردیت زدائی زیمباردو . 20
2-10-4- نظریه سائق: . 20
2-10-5- دیدگاه پرخاشگری – ناکامی . 20
2-10-6- دیدگاه یادگیری اجتماعی 20
2-11- تعریف ادراک خود 21
2-12- تعریف خود در روانشناسی 21
2-12-1- تعاریفی از دیدگاه های تجربی و پژوهشی 22
2-12-2- تعریف خود از دیدگاه های روان تحلیل گری . 22
2-13- تشخیص خود 22
2-14- خودآگاهی 23
2-15- ابعاد دانش خویشتن . 23
2-15-1- طرحواره های خود 23
2-15-2- مفهوم خویشتن فعال و جاری . 24
2-16- ادراک خود از دیدگاه های مختلف روانشناسی 25
2-16-1- نظریه ویلیام جیمز . 25
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:47:00 ب.ظ ]
|