پایان نامه سرمایه اجتماعی درون – برون گروهی در فضای مجازی |
3-2 مبانی نظری 22
1-3-2 الگوی جامعه شناختی سیاسی 23
2-3-2 دیدگاه کارکردگرایی 24
1-2-3-2 کارکرد 25
2-2-3-2 ساخت 27
3-2-3-2 یکپارچگی 28
4-2-3-2 تعادل 28
5-2-3-2 ارزش ها 29
3-3-2 دیدگاه مبادله 30
1-3-3-2 پاداش 30
2-3-3-2 انگیزش 31
3-3-3-2 سود 31
4-3-3-2 اراده گرایی 32
5-3-3-2 تایید اجتماعی 32
4-3-2 الگوی اقتصاد سیاسی 33
1-4-3-2 دیدگاه انتخاب عاقلانه 33
2-4-3-2 دیدگاه انتخاب عاقلانه اصلاح شده 34
5-3-2 الگوی روان شناسی سیاسی 34
1 -5-3-2 دیدگاه روانی سیاسی تحلیل رفتار انتخاباتی مکتب مطالعاتی شیکاگو 34
2-5-3-2 دیدگاه شناختی(طراحواره افراد) 35
3-5-3-2 دیدگاه رونالد اینگلهارت 35
6-3-2 دیدگاه رابرت پاتنام 37
7-3-2 دیدگاه فرانسیس فوکویاما 39
8-3-2 دیدگاه جیمز کلمن 40
9-3-2 دیدگاه پیر بوردیو 42
10-3-2 دیدگاه تاجبخش 43
11-3-2 دیدگاه فیلد 44
12-3-2 بانک جهانی(ولکاک و نارایان) 44
13-3-2 دیدگاه باس 45
14-3-2 دیدگاه لین 45
15-3-2 دیدگاه افه و فوش 46
16-3-2 دیدگاه لور 46
17-3-2 دیدگاه برگر- اشمیت 46
18-3-2 دیدگاه ایمرفال 46
19-3-2 دیدگاه استون 47
4-2 چارچوب نظری 49
5-2 مدل نظری 57
6-2 فرضیه 58
1-3 مقدمه 60
2-3 روش پژوهش 60
3-3 روش گردآوری اطلاعات 60
4-3 فرآیند پژوهش 61
5-3 جامعه آماری 61
6-3 نمونه گیری 61
1-6-3 شیوه نمونه گیری 62
2-6-3 برآورد حجم نمونه 62
7-3 روش اجرای پژوهش 64
8-3 روش تحلیل داده ها 64
9-3 روایی و پایایی 64
1-9-3 روایی 64
2-9-3 پایایی 65
10-3 تعریف مفهومی متغیر ها 65
1-10-3 سرمایه اجتماعی 65
2-10-3 سرمایه اجتماعی درون و برون گروهی 66
3-10-3 فضای مجازی 67
4-10-3 انتخابات 68
11-3 تعریف عملیاتی متغیرها 68
1-11-3 سرمایه اجتماعی درون گروهی 69
2-11-3 سرمایه اجتماعی برون گروهی 70
4-1 مقدمه 73
2-4 توصیف متغیر ها و سوالات پژوهشی 73
3-4 آزمون فرضیات 135
5-1مقدمه 142
2-5 خلاصه، بحث و نتیجه گیری 142
3-5 محدودیت های پژوهش 145
4-5 پیشنهادهای پژوهش 146
پیوست 148
منابع 156
فهرست جداول
2-1 : مروری بر ادبیات انجام شده داخلی 20
2-2: مروری بر ادبیات انجام شده خارجی 21
2-3 : دیدگاه های نظری در مورد رفتار انتخاباتی 36
2-4 : تعاریف سرمایه اجتماعی از نگاه نظریه پردازان 48
3-1 : روش نمونه گیری 63
4-1 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: میزان فعالیت در شبکه
فیس بوک 74
4-2 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: میزان فعالیت در شبکه فیس بوک از تاریخ 1/3/88 لغایت 22/3/88(ایام تبلیغاتی انتخاباتی تا شب انتخابات ) 75
4-3 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: میزان فعالیت در شبکه فیس بوک از تاریخ 22/3/ 88 لغایت27/6/88 (ازشب انتخابات تا راهپیمایی روز قدس) 76
4-4 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: در صفحه فیس بوک خود اقدام به ایجاد گروه های هواداری از کاندیدای مورد حمایت درتاریخ 1/3/88 لغایت 22/3/88(ایام تبلیغاتی انتخاباتی تا شب انتخابات) 77
4-5 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: ارسال پیام ها و اخبار سیاسی و انتخاباتی را از تاریخ 22/3/ 88 لغایت 27/6/88 (ازشب انتخابات تا راهپیمایی روز قدس) برای دوستان 78
4-6 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: میزان کامنت گذاشتن از تاریخ 1/3/88 لغایت 22/3/88(ایام تبلیغاتی انتخاباتی تا شب انتخابات) در صفحات فیس بوک افرادی که می شناختید 79
4-7 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: میزان کامنت گذاشتن از تاریخ 22/3/ 88 لغایت 27/6/88 (ازشب انتخابات تا راهپیمایی روز قدس ) در صفحات فیس بوک افرادی که می شناختید 80
4-8 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: میزان کامنت گذاشتن شما از تاریخ 1/3/88 لغایت 22/3/88(ایام تبلیغاتی انتخاباتی تا شب انتخابات) در صفحات فیس بوک افرادی که نمی شناختید 81
4-9 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در مورد گویه: میزان کامنت گذا شتن از تاریخ 22/3/ 88 لغایت 27/6/88 (ازشب انتخابات تا راهپیمایی روز قدس ) در صفحات فیس بوک افرادی
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 05:45:00 ب.ظ ]
|