پایان نامه روابط علی– ساختاری راهبردهای شناختی تنظیم هیجان، روان نژندگرایی و برونگرایی با نشانه های افسردگی، اضطراب منتش |
کلیات پژوهش
عنوان شماره صفحه
1-1مقدمه 1
2-1بیان مساله 2
3-1اهمیت و ضرورت پژوهش.9
4-1اهداف پژوهش 10
1-4-1هدف کلی .10
2-4-1اهداف جزئی10
5-1فرضیه های پژوهش13
6-1متغیرهای پژوهش.15
7-1تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها .16
فصل دوم
پیشینه پژوهش
1-2مقدمه.21
2-2 اختلال افسردگی21
1-2-2ویژگی های اختلال افسردگی 22
1-1-2-2ملاک های DSMIV-TR در مورد افسردگی 24
2-1-2-2شیوع افسردگی 25
3-1-2-2سن شروع افسردگی26
4-1-2-2اختلال های توام با افسردگی.27
5-1-2-2مفهوم سازی شناختی اختلال افسردگی 27
3-2اضطراب29
1-3-2شیوع اختلالات اضطرابی30
4-2 اختلال اضطراب منتشر.31
1-4-2ویژگی های اختلال اضطراب منتشر31
1-1-4-2ملاک های DSMIV-TR در مورد اختلال اضطراب منتشر32
2-1-4-2شیوع اختلال اضطراب منتشر33
3-1-4-2سن شروع اختلال اضطراب منتشر33
4-1-4-2اختلال های توام با اختلال اضطراب منتشر33
5-1-4-2مفهوم سازی شناختی اختلال اضطراب منتشر.34
5-2 اختلال وسواس فکری – عملی 35
1-5-2ویژگی های اختلال وسواس فکری – عملی.35
1-1-5-2ملاک های DSMIV-TR در مورد اختلال وسواس فکری – عملی.36
2-1-5-2شیوع اختلال وسواس فکری – عملی.38
3-1-5-2سن شروع اختلال وسواس فکری – عملی38
4-1-5-2اختلال های توام با اختلال وسواس فکری – عملی38
5-1-5-2مفهوم سازی شناختی اختلال وسواس فکری – عملی.39
6-2 اختلال پانیک39
1-6-2ویژگی های اختلال پانیک 39
1-1-6-2ملاک های DSMIV-TR در مورد اختلال پانیک41
2-1-6-2شیوع اختلال پانیک42
3-1-6-2سن شروع اختلال پانیک.42
4-1-6-2اختلال های توام با اختلال پانیک 42
5-1-6-2مفهوم سازی شناختی اختلال پانیک 43
7-2 هیجان.45
1-7-2 تنظیم هیجان .46
1-1-7-2 راهبردهای شناختی تنظیم هیجان 46
8-2 راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اختلالات هیجانی .49
9-2شخصیت53
1-9-2طبقه بندی شخصیت54
2-9-2مدل پنج عاملی شخصیت.55
10-2 شخصیت و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان 57
11-2 شخصیت و اختلالات هیجانی.58
12-2 راهبردهای تنظیم هیجان و اختلالات هیجانی در پرتو پژوهش ها 60
13-2 راهبردهای تنظیم هیجان، شخصیت و اختلالات هیجانی در پرتو پژوهش ها .62
14-2 خلاصه فصل دوم.65
فصل سوم
روش پژوهش
1-3 مقدمه67
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:49:00 ب.ظ ]
|