فصل دوم : ادبیات پژوهش
1-2تعریف مفاهیم
موبایل
مالتی مدیا
تاریخچه موبایل
نسلهای تلفن همراه
اشاعه موبایل در جهان
برخی کارکرد های اجتماعی موبایل
موبایل جوانان ونوجوانان
2-2جامعه پذیری
تفاوت تربیت و جامعه پذیری
جامعه پذیری در مفهوم جدید
عوامل وکارگزاران جامعه پذیری
نقش وسایل ارتباط جمعی در جامعه پذیری
جامعه پذیری مدرسه ای
جامعه پذیری مدرسه ای با تاکید برنظام آموزشی ایران
اهداف جامعه پذیری مدرسه ای
ابعاد جامعه پذیری مدرسه ای
3-2 نظریه ها وتئوریهای مرتبط با تحقیق
کاستلز وجامعه شبکه ای
جیمز کاتز و نظریه آپارات ژئیست
هانس گسر و نظریه توسعه کاربردی موبایل
لئوپولدینا فورتونانی و نظریه دموکراتیزه شدن ارتباطات
نظریه کنش ارتباطی هابرماس
نظریه تحول ارزشی اینگلهارت
نظریات مربوط به جامعه پذیری
دیدگاه کارکردگرایی دورکیم
نظریه نظام کنش پارسونز
بوردیو و نظریه بازتولید فرهنگی
لوسین پای و مراحل جامعه پذیری مدرسه ای
4-2پیشینه تحقیق
گذری بر برخی پژوهشهای انجام گرفته در جهان
برخی پژوهشهای داخلی
5-2چارچوب نظری تحقیق
مانوئل کاستلز
هانس گسر
اینگلهارت
پارسونز
فرضیات تحقیق
مدل نظری تحقیق
فصل سوم : روش شناسی
1-3روش تحقیق
2-3جامعه آماری
3-3جمعیت نمونه و روش نمونه گیری
4-3حجم نمونه
5-3ابزار گردآوری داده های تحقیق
6-3تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق
شیوه های کاربرد موبایل
جامعه پذیری مدرسه ای
7- 3 روایی و پایایی ابزار پژوهش


فصل چهارم : یافته های پژوهش
مقدمه
الف) یافته های توصیفی
ب) آزمونهای مقدماتی دومتغیره
ج)آزمون فرضیات
د) آزمونهای تکمیلی

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
نتایج
نتایج توصیفی
نتایج تبیینی
نتایج تحلیلی
پیشنهادات
محدودیتهای پژوهش
منابع فارسی
منابع لاتین




فهرست جداول
جدول 1: توزیع پراکندگی جمعیت نمونه برحسب جنس ، رشته و پایه تحصیلی
جدول 2: مولفه ها و ابعاد متغیر مستقل الگوی استفاده از موبایل
جدول3: مولفه ها و ابعاد متغیر وابسته جامعه پذیری مدرسه ای
جدول 4: توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب دارا بودن یا نبودن موبایل
جدول5: توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب پایه تحصیلی
جدول 6: توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب رشته تحصیلی
جدول 7: توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب نوع نگرش و نحوه استفاده از موبایل
جدول 8: توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب موقعیتهای استفاده از موبایل
جدول 9: توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سابقه استفاده از موبایل
جدول 10: توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان استفاده از موبایل
جدول 11: توصیف آماری متغیر شدت و میزان استفاده از موبایل
جدول 12: توصیف آماری و توزیع فراوانی برحسب متغیر جامعه پذیری مدرسه ای
جدول 13:توصیف آماری خرده متغیر مهارت ارتباطی
جدول 14: توصیف آماری خرده متغیر مهارت جرئت ورزی
جدول 15: توصیف آماری خرده متغیر مهارت مسئولیت پذیری
جدول16: توصیف آماری خرده متغیر مهارت شناخت و عمل به ارزشها
جدول 17: توصیف آماری خرده متغیر مهارت فراغتی –مقابله ای
جدول 18: توصیف آماری میزان استفاده از موبایل به تفکیک جنسیت
جدول 19: توصیف آماری سابقه استفاده از موبایل به تفکیک جنسیت
جدول 20: توصیف آماری میزان جامعه پذیری به تفکیک کاربر و غیرکاربر
جدول 21:توصیف آماری میزان مهارت ارتباطی افراد به تفکیک کاربر وغیرکاربر
جدول 22: توصیف آماری میزان مهارت جرئت ورزی افراد به تفکیک کاربر وغیرکاربر
جدول 23: توصیف آماری میزان مهارت مسئولیت پذیری افراد به تفکیک کاربر وغیرکاربر
جدول24: توصیف آماری میزان مهارت شناخت وعمل به ارزشها افراد به تفکیک کاربر وغیرکاربر
جدول 25: توصیف آماری میزان مهارت فراغتی- مقابله ای افراد به تفکیک کاربر وغیرکاربر
جدول 27: بررسی رابطه بین موقعیتهای استفاده از موبایل و جامعه پذیری مدرسه ای
جدول 28: بررسی رابطه بین نوع نگرش ونحوه استفاده از موبایل و جامعه پذیری مدرسه ای
جدول 29 : بررسی رابطه بین شدت ومیزان استفاده از موبایل و جامعه پذیری مدرسه ای
جدول 30: نتایج آزمون تحلیل واریانس یکراهه پیرامون جامعه پذیری و میزان استفاده از موبایل
جدول 31: بررسی رابطه بین سابقه استفاده از موبایل و جامعه پذیری مدرسه ای
جدول 32: نتایج آزمون تحلیل واریانس یکراهه پیرامون جامعه پذیری و سابقه استفاده از موبایل
جدول 33: تحلیل واریانس دوراهه برای بررسی اثر تعاملی نوع نگرش ومیزان استفاده از موبایل بر جامعه پذیری مدرسه ای
جدول 34: تحلیل واریانس دوراهه برای بررسی اثر تعاملی موقعیتهای استفاده ومیزان استفاده از موبایل بر جامعه پذیری مدرسه ای


فهرست نمودارها
نمودار1: نمایش دایره ای فراوانی پاسخگویان برحسب دارابودن یا نبودن موبایل

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...