پایان نامه بررسی رابطه ارتباطات سازمانی و مدیریت بحران در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بندرعباس |
1-1- مقدمه 3
1-2- بیان مسئله 3
1-3- ضرورت انجام تحقیق 5
1-4- اهداف تحقیق 5
1-4-1- اهداف اصلی: 5
1-4-2- اهداف فرعی: 5
1-4-3- اهداف کاربردی: 6
1-5- فرضیه های تحقیق: 6
1-5-1- فرضیه اصلی 6
1-5-2- فرضیه های فرعی 6
1-6- تعریف متغیرها 6
1-6-1- ارتباطات 6
1-6-2- ارتباطات سازمانی 6
1-6-3- بحران 7
1-6-4- مدیریت بحران 7
1-7- تعریف عملیاتی اصطلاحات 7
1-7-1- ارتباطات سازمانی 7
1-7-2- اطلاعات بهنگام 8
1-7-3- اطلاعات مناسب 8
1-7-4- اطلاعات صحیح 8
1-7-5- اطلاعات کامل 8
1-7-6- اطلاعات سریع 8
1-7-7- بازخور 8
1-7-8- کانال های ارتباطی 8
1-7-9- مدیریت بحران 9
1-8- قلمرو تحقیق 9
1-8-1- قلمرو موضوعی 9
1-8-2- قلمرو مکانی 9
1-8-3- قلمرو زمانی 9
1-9- روش شناسی تحقیق 10
1-9-1- روش تحقیق 10
1-9-2- روش گرد آوری اطلاعات 10
1-9-3- جامعه آماری 10
1-9-4- روش تجزیه و تحلیل آماری 10
فصـل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
2-1- بخش اول: ارتباطات سازمانی 12
2-1-1- تعاریف ارتباطات سازمانی 12
2-1-2- نقش و جایگاه ارتباط در سازمان ها 13
2-1-3- فرایند ارتباطات 14
2-1-4- جهت ارتباطات 14
2-1-5- ارتباطات رو به پایین 14
2-1-6- ارتباطات رو به بالا 15
2-1-7- ارتباطات افقی 15
2-1-8- ارتباط مورب 15
2-1-9- کانال های ارتباطی رسمی و غیر رسمی 16
2-1-10- موانع ارتباطی 16
2-1-11- بهبود ارتباطی 19
2-1-12- ارتباطات منشا اطلاعات 20
2-2- بخش دوم مدیریت بحران 23
2-2-1- تعاریف مدیریت بحران 25
2-2-2- تعاریف مدیریت بحران 26
2-2-3- اهداف مدیریت بحران 26
2-2-4- انواع بحران 27
2-2-4-1- طبقه بندی بحران ها از لحاظ نا گهانی بودن یا تدریجی بودن آن ها: 27
2-2-4-2- طبقه بندی بحران ها از دیدگاه میتراف و انگانس 27
2-2-4-3- طبقه بندی بحران ها با توجه به چگونگی بوجود آمدن آنها 28
2-2-4-4- طبقه بندی بحران ها از لحاظ داخلی یا خارجی و فنی- اقتصادی یا سازمانی اجتماعی بودن. 29
2-2-5- انواع بحران ها در آموزش و پرورش 30
2-2-5-1- بحران های سیاسی: 30
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:40:00 ب.ظ ]
|