1-1-  مقدمه 3

 

1-2- بیان مسئله 3

 

1-3- ضرورت انجام تحقیق 5

 

1-4- اهداف تحقیق 5

 

1-4-1- اهداف اصلی: 5

 

1-4-2- اهداف فرعی: 5

 

1-4-3- اهداف کاربردی: 6

 

1-5- فرضیه های تحقیق: 6

 

1-5-1- فرضیه اصلی 6

 

1-5-2- فرضیه های فرعی 6

 

1-6- تعریف متغیرها 6

 

1-6-1- ارتباطات 6

 

1-6-2- ارتباطات سازمانی 6

 

1-6-3- بحران 7

 

1-6-4- مدیریت بحران 7

 

1-7- تعریف عملیاتی اصطلاحات 7

 

1-7-1- ارتباطات سازمانی 7

 

1-7-2- اطلاعات بهنگام 8

 

1-7-3- اطلاعات مناسب 8

 

1-7-4- اطلاعات صحیح 8

 

1-7-5- اطلاعات کامل 8

 

1-7-6- اطلاعات سریع 8

 

1-7-7- بازخور 8

 

1-7-8- کانال های ارتباطی 8

 

1-7-9- مدیریت بحران 9

 

1-8-  قلمرو تحقیق 9

 

1-8-1- قلمرو موضوعی 9

 

1-8-2- قلمرو مکانی 9

 

1-8-3- قلمرو زمانی 9

 

1-9- روش شناسی تحقیق 10

 

1-9-1- روش تحقیق 10

 

1-9-2- روش گرد آوری اطلاعات 10

 

1-9-3- جامعه آماری 10

 

1-9-4- روش تجزیه و تحلیل آماری 10

 

فصـل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

 

2-1- بخش اول: ارتباطات سازمانی 12

 

2-1-1- تعاریف ارتباطات سازمانی 12

 

2-1-2- نقش و جایگاه ارتباط در سازمان ها 13

 

2-1-3- فرایند ارتباطات 14

 

2-1-4- جهت ارتباطات 14

 

2-1-5- ارتباطات رو به پایین 14

 

2-1-6- ارتباطات رو به بالا 15

 

2-1-7- ارتباطات افقی 15

 

2-1-8- ارتباط مورب 15

 

2-1-9- کانال های ارتباطی رسمی و غیر رسمی 16

 

2-1-10- موانع ارتباطی 16

 

2-1-11- بهبود ارتباطی 19

 

2-1-12- ارتباطات منشا اطلاعات 20

 

2-2- بخش دوم مدیریت بحران 23

 

2-2-1- تعاریف مدیریت بحران 25

 

2-2-2- تعاریف مدیریت بحران 26

 

2-2-3- اهداف مدیریت بحران 26

 

2-2-4- انواع بحران 27

 

2-2-4-1- طبقه بندی بحران ها از لحاظ نا گهانی بودن یا تدریجی بودن آن ها: 27

 

2-2-4-2- طبقه بندی بحران ها از دیدگاه میتراف و انگانس 27

 

2-2-4-3- طبقه بندی بحران ها با توجه به چگونگی بوجود آمدن آنها 28

 

2-2-4-4- طبقه بندی بحران ها از لحاظ داخلی یا خارجی و فنی- اقتصادی یا سازمانی اجتماعی بودن. 29

 

2-2-5- انواع بحران ها در آموزش و پرورش 30

 

2-2-5-1- بحران های سیاسی: 30

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...