بررسی تطبیقی نظرات مشتریان و مدیران شعب بانک رفاه در زمینه رابطه عوامل آمیخته بازاریابی خدمات با جذب مشتری
پژوهشگران: محسن خفتان پژوه به راهنمایی دکتر سید رضا سیدجوادین، دانشگاه تهران (دانشکده مدیریت)، پایان نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۸۱
چکیدهدر این تحقیق از مدل آمیخته بازاریابی خدمات هفت­گانه استفاده گردید که البته با توجه به گستردگی عوامل آمیخته بازاریابی و محدودیت زمانی در این تحقیق، تنها عوامل خدمات؛ محصول، مکان، ترفیع، کارکنان و دارایی­ ها را مورد بررسی قرار می­دهد. وی برای سنجش فرضیه ­ها از روش آماری مان ـ ویتنی به بررسی و تجزیه و تحلیل با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS اقدام می­ کند که نتیجه بررسی­ها حکایت از پذیرفته شدن کلیۀ فرضیه ­های وی دارد.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۲-۲۹-۹ موضوع پژوهش ۹:
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایت مصرف­ کنندگان خدمات خطوط منظم (لاینر) کشتیرانی جمهوری اسلامی
پژوهشگران: محمدرضا حجاب به راهنمایی دکتر منیژه قره­چه، دانشگاه شهید بهشتی، پایان نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۸۵
چکیدهجامعه آماری این تحقیق شامل کلیه شرکت­های خطوط منظم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بود که برای نمونه انتخابی به شیوه تصادفی از میان آن­ها به تعداد ۴۵ شرکت برگزیده شد. آزمون استفاده شده در این تحقیق عبارت است از آزمون فرض میانگین یک جامعه، با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS، که در نهایت فرضیه اصلی تحقیق در فاصله اطمینان مذکور مورد پذیرش واقع گردید.
۲-۲۹-۱۰ موضوع پژوهش ۱۰:
بررسی نقش عوامل آمیخته بازاریابی در میزان فروش شرکت­های خدمات فنی مهندسی (مطالعه موردی: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران)
پژوهشگران: علی مرجانی به راهنمایی دکتر اصغر مشبکی، دانشگاه تربیت مدرس (دانشکده علوم انسانی)، پایان نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۸۵
چکیدهدر این پژوهش پس از شناسایی عوامل و شاخص­ های آمیخته بازاریابی در محصولات شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران که با توجه به طیف وسیع خدمات قابل ارائه، نمونه مناسبی جهت تعمیم نتایج به سایر شرکت­های خدماتی، فنی و مهندسی در ایران می­باشد. براساس رابطه عوامل هفت­گانه مشهور در خدمات به نام­های محصول، قیمت، مکان، ترفیع، پرسنل، شواهد عینی و فرایند در قالب شاخص­ هایی در چارچوب هفت فرضیه با میزان فروش شرکت مورد بررسی قرار گرفت. نهایتاً بعد از جمع­آوری داده ­ها با بهره گرفتن از نرم­افزار آماری SPSS و روش­های آماری برگزیده شده همچون آزمون میانگین جامعه، تحلیل واریانس و آزمون ISP ضمن رد ارتباط عامل ترفیع با تصمیم خرید مشتری، ارتباط سایر عوامل براساس اولویت تأیید می­گردد.
۲-۳۰ پژوهش­های انگلیسی
۲-۳۰-۱ موضوع پژوهش ۱:
An Indian customer surrounding 7P’s of service marketing
پژوهشگران:
Gyaneshwar Singh Kushwaha, Shiv Ratan Agrawal, 2015
چکیدهدر مقاله­ای تحت عنوان «احاطه مشتری هندی با بازاریابی خدمات ۷ps» به بررسی اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مشتریان هندی جهت تعیین استراتژی بازاریابی مناسب در زمینه خدمات بانکی می­باشد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل نشان داد که عناصر محصول، قیمت، تبلیغ از اهمیت بیشتری نسبت به مکان، افراد، شواهد فیزیکی و فرایند برخوردار می­باشند.
۲-۳۰-۲ موضوع پژوهش ۲:
Understanding Relationship between Personality Types, Marketing-mix Factors, and Purchasing Decisions
پژوهشگران:
Irna Azzadinaa, Aulia Nurul Hudab, Corinthias Pamatang Morgana Sianipar, 2012
چکیدهدر مقاله­ای تحت عنوان «درک رابطه بین نوع شخصیت، عوامل آمیخته بازاریابی، و تصمیم ­گیری خرید» به بررسی مغازه­های توزیع مُد در باندونگ پرداخت که یکی از بزرگترین عامل­های رشد صنعت مُد در اندونزی است. این مقاله در نظر دارد تا درکی از چگونگی ارزیابی مشتریان و صنعت مُد باندونگ که دارای ویژگی­های شخصیتی متفاوتی هستند ارائه دهد و همچنین اثرات آن را نیز بر رفتار خرید مشتریان نشان دهد. روش آنالیز رگرسیون چندگانه برای تجزیه این داده ­ها به کار می­رود. نتایج نشان داد که مشخصات شخصیتی مشتریان به ارزیابی آن­ها از عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط است که بر تصمیمات خرید آنها اثرگذار است. این مطالعه قصد دارد که به طور عمیق­تر بر رفتار مشتری متمرکز شود، این تمرکز نه تنها مشتریان دیسترو را با انواع شخصیتی مختلف در نظر می­گیرد بلکه اثرات آن بر رفتار خرید را نیز ارزیابی می­ کند.
۲-۳۰-۳ موضوع پژوهش ۳:
Investigating the Impact of Marketing Mix Elements on Tourists ‘Satisfaction: An Empirical Study on East Lake
پژوهشگران:
Mohammad Amzad Hossain Sarker, Dr. Wang Aimin, Sumayya Begum, 2012
چکیدهدر مقاله­ای تحت عنوان «بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر روی رضایت گردشگران» به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر گردشگران دریاچه شرق در چین می ­پردازد. یافته­های این مطالعه نشان داد که شش عنصر از هفت عنصر آمیخته بازاریابی تأیید شدند. اما عنصر قیمت تأیید نگردید. و در انتها چند پیشنهاد جهت بهبود اوضاع پیشنهاد گردید.
۲-۳۰-۴ موضوع پژوهش ۴:
The Relationship Between Marketing Mix And Customer Decision-Making Over Travel Agents: An Empirical Study
پژوهشگران:
Rezky Purna Satit, Huam Hon Tat, Amran Rasli, Thoo Ai Chin, Inda Sukati, 2012
چکیدهدر مقاله­ای تحت عنوان «ارتباط بین آمیخته بازاریابی و تصمیم مشتری در طول آژانس­های مسافرتی: یک مطالعه تجربی» به بررسی چهار عنصر قیمت، ترفیع، مکان و محصول در آژانس­های مسافرتی در بالمانگ اندونزی می ­پردازد. داده ­ها با بهره گرفتن از همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون بررسی شد و نهایتاً عناصر محصول و قیمت تأیید گردیدند. سپس توصیه­هایی استراتژیک برای صنعت سفر در آژانس­های مسافرتی اندونزی داده شد.
۲-۳۰-۵ موضوع پژوهش ۵:
A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector
پژوهشگران:
Ji-Hern Kim, Yong J. Hyun, 2011
چکیدهدر مقاله­ای تحت عنوان «ارائه مدلی جهت بررسی اثر عناصر آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت­ها در حقوق صاحبان سهام دارای نام تجاری در بخش نرم افزار IT» به بررسی روابط بین عناصر آمیخته بازاریابی (عملکرد، قیمت، تبلیغات و خدمات پس از فروش)، تصویر شرکت­های بزرگ، ابعاد ارزش ویژه برند (آگهی تجاری، کیفیت ادراک شده و وفاداری به نام تجاری) و عملکرد بازار می ­پردازد. نتایج آزمون نشان می­دهد که تمام عناصر آمیخته بازاریابی دارای اثری مثبت بر ارزش کلی ارزش ویژه نام تجاری می­باشند، همچنین تصویر شرکت نیز بر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات و سه بعد از ارزش برند نیز تأثیر دارد.
۲-۳۰-۶ موضوع پژوهش ۶:
The 7Ps Classification of the Services Marketing Mix Revisited: An Empirical Assessment of their Generalisability, Applicability and Effect on Performance and tendency to buying - Evidence from Jordan’s Services Organisations
پژوهشگران:
Mamoun N. Akroush, 2011
چکیدهدر مقاله­ای تحت عنوان «طبقه ­بندی و بازبینی آمیخته بازاریابی خدمات ۷ps: ارزیابی تجربی کلی، کاربرد و اثر بر عملکرد و تمایل به خرید در سازمان خدماتی در اردن» با بهره گرفتن از مدل بازاریابی ۷ps، به طبقه ­بندی عناصر آمیخته بازاریابی خدمات انجامید. که در نتیجه می­توان گفت عنصر افراد، فرایند، شواهد فیزیکی، قیمت، محصول، تبلیغات و فرایند به ترتیب بیشترین رتبه را به خود اختصاص دادند.
۲-۳۰-۷ موضوع پژوهش ۷:
۷ps of services marketing in insurance and banking services
پژوهشگران:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...