بهمن 1392
 

 

 

(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

 

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

چکیده

 

صنایع دستی از معدود صنایعی است که چهارمحور اشتغال، تولید، صادرات وهویت ملی را توامان با خود دارد و از این نظر بسیار منحصر به فرد و حائز اهمیت است، کاهش تقاضا و کاهش صادرات برای اقلام قلمزنی، نیاز به بررسی عوامل موثر توسعه بازار صنایع دستی مشهود است. بنابراین در این پژوهش با بررسی مدل مفهومی تحقیق که از مطالعات نظری پیشین بدست آمده بود، عوامل موثر بر توسعه بازار صنایع دستی به طور اخص اقلام قلمزنی بر شمرده شد، که متغیرهای چارچوب نظری عبارت‌انند از: آمیخته بازاریابی، تجارت الکترونیک، نقش دولت. این تحقیق کاربردی و از نظر گردآوری داده‌ها توصیفی-پیمایشی بوده، که 80 نفر از فروشندگان صنایع دستی استان تهران به صورت در دسترس به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند. نتایج تحقیق حاکی ازآن است که نقش دولت مهمترین عامل توسعه بازارصنایع دستی است، که بعدازآن آمیخته بازاریابی نقش مهمی برتوسعه این بازاردارد، در آخر به آن می‌رسیم که اهمیت تجارت الکترونیک به دلیل بافت سنتی این بازار تاکنون مبرهن و آشکار نگشته است.

 

 

کلید واژه ها : بازار صنایع دستی، آمیخته بازاریابی، نقش دولت، تجارت الکترونیک

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                       صفحه

 

فصل اوّل. 1

 

1-1. مقدمه. 2

 

1-2. بیان مسئله. 2

 

1-3. اهمیت و ضرروت تحقیق. 4

 

1-4. فرضیات (یا سئوالات پژوهشی) 6

 

1-5. اهداف پژوهش. 6

 

1-6. شرح واژه ها و اصطلاحات بکار رفته در تحقیق. 6

 

1-6-1. صنایع دستی. 6

 

1-6-2. تجارت الکترونیک 7

 

1-6-3. آمیخته بازاریابی. 7

 

1-6-4. نقش دولت 8

 

فصل دوم. 9

 

2-1. مقدمه. 10

 

2-2. اصول بازاریابی. 10

 

2-2-1. مفاهیم اساسی بازاریابی. 10

 

2-2-2.آمیخته بازاریابی. 11

 

2-2-2-1.محصول. 11

 

2-2-2-1-1.تنوع کالا. 11

 

2-2-2-1-2. کیفیت کالا. 12

 

2-2-2-1-2-1. مهر اصالت یونسکو 12

 

2-2-2-1-2-2. اهداف مهر اصالت 13

 

2-2-2-1-3. طرح کالا. 15

 

2-2-2-1-4. ویژگیهای کالا. 15

 

2-2-1-5. نام ونشان تجاری کالا. 15

 

2-2-2-1-6. بسته‌بندی کالا. 15

 

2-2-2-1-6-1. ضرورت‌ های بسته بندی در صنایع دستی. 16

 

2-2-2-1-6-2. دلایل عدم وجود بسته بندی در صنایع دستی. 16

 

2-2-2-1-6-3. الزامات طراحی و تولید بسته بندی صنایع دستی. 17

 

2-2-2-1-6-4. وظایف بسته بندی در محصولات صنایع دستی. 20

 

2-2-2-1-7.خدمات کالا. 21

 

2-2-2-1-8. ضمانت کالا. 22

 

2-2-2-2. قیمت 22

 

2-2-2-3. توزیع. 22

 

2-2-2-4. ترفیعات. 22

 

2-3. کسب و کار الکترونیکی. 23

 

2-3-1. تجارت الکترونیک 23

 

2-3-1-1. مزایا و معایب تجارت الکترونیکی. 24

 

2-3-2. بازاریابی اینترنتی. 25

 

2-3-2-1. مزایای بازاریابی اینترنتی. 26

 

2-3-3. نمایشگاه مجازی 26

 

2-3-3-1. مزایای نمایشگاه مجازی. 27

 

2-4. نقش دولت 27

 

2-5. صنایع دستی . 30

 

2-5-1. تعریف صنایع دستی. 30

 

2-5-2. صنایع دستی استان تهران. 30

 

2-5-3. هنر قلم زنی. 32

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...