1-4-1 اهداف اصلی. 7
1-4-2 اهداف ویژه . 7
1-5 فرضیه‏های تحقیق. 8
1-6متغیرهای تحقیق8
1-6-1 متغیر پیش بین: عملکرد مدیریتی مدیران آموزشی.8
1-6-2 متغیرملاک: رضایتمندی کارکنان آموزش ودانشجویان دانشگاه8
1-7 قلمرو تحقیق.8
1-7-1 قلمرو موضوعی8.
1-7-2 قلمرو زمانی.8
1-7-3 قلمرو مکانی8.
1-8 تعریف نظری وعملیاتی متغیرها .8
1-8-1 تعریف نظری عملکردهای مدیریتی. 8
1-8-2 تعریف عملیاتی عملکردهای مدیریتی. 9
1-8-3 تعریف نظری رضایتمندی 9
1-8-4 تعریف عملیاتی رضایتمندی. 9
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
2-1 مقدمه. 11
2-2 تاریخچه مدیریت. 11
2-3 کلیات مهارت‌های سه‌گانه مدیریت 12
2-4 مهارتهای ضروری مدیران سازمانهای آموزشی 14
2-5 وظایف مدیران نسبت به کارمندان. 16
2-6 کلیات مدیریت آموزشی 16
2-7 نظریه های کلاسیک مدیریت 18
2-7- 1نظریه مدیریت علمی19
2-7- 2نظریه مدیریت اداری (اصول گرایان).19
2-7- 3-نظریه بوروکراسی 19
2-7- 4-مکتب روابط انسانی.20
2-7- 5-تئوری مقداری مدیریت (علم مدیریت).21
2-7- 6-نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا.21
2-7- 7-مدیریت اقتضایی.21
2-8 تاثیر تئوری های مدیریت بر مدیریت آموزشی.22
2-9 تئوری پیشنهادی محقق: روابط انسانی.23
2-9- 1- شاخص های روابط انسانی مطلوب درمحیط آموزشی24
2-10 تعاریف. 25
2-11 وظایف اساسی مدیریت آموزشی 29
2-12 پیشینه تحقیق 30
2-12-1 پیشینه داخلی.30
2-12-2 پیشینه خارجی34
2-13 مدل تحلیلی35

فصل سوم : روش پژوهش
3-1 مقدمه. 37
3-2 روش شناسی تحقیق 37
3-3 متغیرها. 38
3-4 ابزار گردآوری داده‏ها . 38
3-4-1 مطالعات کتابخانه ای. 38
3-4-2 پرسشنامه. 38
3-5 جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه . 39
3-6 روش‌ها تجزیه و تحلیل داده‏ها. 39
3-6-1پرسشنامه رضایتمندی 39
3-6-2 روایی . 40
3-6-3 پایایی . 40
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه. 42
4-2 تحلیل توصیفی داده ها. 42
4-2 تحلیل استنباطی داده ها 53
فصل پنجم: نتیجه گیری، پیشنهادات
5-1 مقدمه. 66
5-2 جمع بندی نتایج . 66
5-2-1 بررسی فرضیه های تحقیق . 66
5-2-2 بحث ونتیجه گیری 68
5-3 پیشنهادات . 69
5-3-1 پیشنهادهایی برای پژوهش های بعدی . 69
5-3-2 پیشنهادات کاربردی براساس نتایج پژوهشی. 69
5-4 محدودیتهای پژوهش . 70
منابع و ماخذ 71
منابع لاتین. 74
ضمائم. 75
چکیده انگلیسی.80


فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره (4-1-1) توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب رده سنی . 42
جدول شماره (4-1-2) توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت . 43
جدول شماره (4-1-3) توزیع فراوانی دانشجویان برحسب دانشکده 45
جدول شماره (4-1-4) توزیع فراوانی کارمندان آموزش برحسب میزان تحصیلات 46
جدول شماره (4-1-5) توصیف کمی متغیر عملکرد فنی براساس پاسخ دهی دانشجویان 47
جدول شماره (4-1-6) توصیف کمی متغیر عملکرد ادراکی براساس پاسخ دهی دانشجویان. 48
جدول شماره (4-1-7) توصیف کمی متغیر عملکرد انسانی براساس پاسخ دهی دانشجویان. 49
جدول شماره (4-1-8) توصیف کمی متغیر عملکرد فنی براساس پاسخ دهی کارمندان آموزش 50
جدول شماره (4-1-9) توصیف کمی متغیر عملکرد انسانی براساس پاسخ دهی کارمندان آموزش. 51
جدول شماره (4-1-10) توصیف کمی متغیر عملکرد ادراکی براساس پاسخ دهی کارمندان آموزش. 52
جدول شماره (4-2-1) آزمون فرضیه اصلی اول براساس ضریب همبستگی ااسپرمن وکندال 54
جدول شماره (4-2-2) آزمون فرضیه فرعی اول براساس ضریب همبستگی وکندال 54
جدول شماره (4-2-3) آزمون فرضیه فرعی دوم براساس ضریب همبستگی وکندال 55
جدول شماره (4-2-4) آزمون فرضیه فرعی سوم براساس ضریب همبستگی وکندال. 57
جدول شماره (4-2-5) آزمون فرضیه اصلی دوم براساس ضریب همبستگی ااسپرمن وکندال . 58
جدول شماره (4-2-6) آزمون فرضیه فرعی چهارم براساس ضریب همبستگی وکندال 59
جدول شماره (4-2-7) آزمون فرضیه فرعی پنجم براساس ضریب همبستگی وکندال 60
جدول شماره (4-2-8) آزمون فرضیه فرعی ششم براساس ضریب همبستگی وکندال 62
جدول شماره (4-2-9) آزمون فرضیه فرعی هفتم براساس آزمون t مستقل . 63
جدول شماره (4-2-10) آزمون فرضیه فرعی هشتم براساس آزمون t مستقل . 63
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار شماره (4-1-1) نمودار میله ای برای سن دانشجویان. 43
نمودار شماره (4-1-2) نمودار میله ای برای جنسیت دانشجویان. 44
نمودار شماره (4-1-3) نمودار میله ای برای سن کارمندان آموزش 44
نمودار شماره (4-1-4) نمودار میله ای برای توزیع فراوانی دانشجویان برحسب دانشگده 46
نمودار (4-1-5) نمودار میله ای کارمندان آموزش برحسب میزان تحصیلات. 47
نمودار شماره (4-1-6) هیستوگرام برای توصیف کمی متغیر عملکرد فنی براساس پاسخ دهی دانشجویان 48
نمودار شماره (4-1-6) هیستوگرام برای توصیف کمی متغیر عملکرد فنی براساس پاسخ دهی دانشجویان 48
نمودار شماره (4-1-6) هیستوگرام برای توصیف کمی متغیر عملکرد فنی براساس پاسخ دهی دانشجویان 48
نمودار شماره (4-1-7) هیستوگرام برای متغیر بعد آگاهی اجتماعی درهوش هیجانی 75
نمودار شماره (4-1-8) توصیف کمی متغیر مدیریت رابطه از مولفه هوش اجتماعی. 76
نمودار شماره (4-1-9) هیستوگرام برای متغیر هوش هیجانی 77
نمودار شماره (4-1-10) نمودار میله ای برای متتغیر پیشرفت تحصیلی 78

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...