پایان نامه طراحی الگوی تدریس مهارت تفکر به شیوه بازی/ تمرین |
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه 3
1-2- بیان مسئله 3
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 5
1-4- اهداف پژوهش 6
1-4-1- هدف کلی/علمی تحقیق 6
1-4-2- اهداف جزئی/کاربردی تحقیق 6
1-5- فرضیه های پژوهش 7
1-5-1- فرضیه اصلی تحقیق 7
1-5-2- فرضیه های فرعی تحقیق 7
1-6- تعاریف اصطلاحات و متغیرهای تحقیق 7
1-6-1- تعریف مفهومی متغیرهای تحقیق 7
1-6-2- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 9
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
1-2- مقدمه 11
2-2- ویژگی کودکان دوران پیش دبستانی 11
3-2- نظام شناختی کودکان پیش دبستانی 12
4-2- تربیت کودک و نقش بازی در آن 13
5-2- نقش های تربیتی بازی در کودکان پیش دبستانی 13
1-5-2- نقش بازی در رشد جسمانی کودک: 13
2-5-2- نقش بازی در رشد عقلانی کودک: 14
3-5-2- نقش بازی در رشد عواطف کودک: 14
4-5-2- نقش بازی در رشد اجتماعی کودک: 15
6-2- خلاقیت 16
7-2- نظریه های مربوط به خلاقیت 18
1-7-2- خلاقیت به عنوان الهام خدایی 18
2-7-2- خلاقیت به عنوان دیوانگی 18
3-7-2- خلاقیت به عنوان نبوغ شهودی 19
4-7-2- خلاقیت به عنوان نیروی حیاتی 19
5-7-2- نظریه تداعی گرایی 19
6-7-2- نظریه گشتالت 20
7-7-2- مکتب شناختی 20
8-7-2- نظریه روانکاوی 20
9-7-2- روانکاوی جدید 22
8-2- هوش و خلاقیت 22
9-2- مراحل خلاقیت 23
10-2- پرورش خلاقیت در کودکان 24
11-2- نقش مدرسه در بارور کردن خلاقیت 27
12-2- ویژگیهای کودکان خلاق 28
13-2- مهارتهای تفکر 31
14-2- مهارتهای تفکر انتقادی 31
15-2- مهارتهای تفکر حل مسئله 36
16-2- الگوی آموزشی بازی تمرین 38
17-2- تعریف بازی 39
18-2- تعریف بازی از نظر متخصصان 40
19-2- انواع بازی و شکل اجرای آن 41
20-2- نقش بازی در رشد خلاقیت 46
21-2- نقش بازی در رشد استقلال فردی 47
22-2- نقش بازی در بهداشت روانی 47
23-2- نقش بازی در رشد ذهنی و هوشی 48
24-2- نقش های اخلاقی بازی: 48
25-2- نقش های آموزشی و تربیتی بازی: 48
26-2- نقش درمانی بازی: 49
27-2- عوامل مؤثر در بازی: 50
28-2- ضرورت آموزش بازی به کودکان: 53
29-2- پیشینه پژوهشی 55
1-29-2- تحقیقات داخلی: 55
2-29-2- تحقیقات خارجی: 56
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 06:31:00 ب.ظ ]
|