پایان نامه رابطه رهبری تحول آفرین با توانمندسازی در محیط کار |
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه. 3
1-1 بیان مسأله. 3
1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 5
1-3- اهداف تحقیق 6
1-3-1- هدف اصلی 6
1-3-2- اهداف فرعی 6
1-4- فرضیه های تحقیق 7
1-4-1-فرضیه های اصلی 7
1-4-2-فرضیه های فرعی 7
1-5- قلمرو تحقیق 7
1-5-1-قلمرو موضوعی 7
1-5-2- قلمرو مکانی 7
1-5-3- قلمرو زمانی 7
1-6- روش شناسی تحقیق 8
1-6-1- نوع تحقیق از نظر هدف: 8
1-6-2- نوع تحقیق از نظر روش: 8
1-7- جامعه آماری و حجم آن : 8
1-8- بر آورد حجم نمونه و روش نمونه گیری: 8
1-9- روش گرد آوری اطلاعات : 9
1-10- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات : 10
1-11- تعریف متغیرهای تحقیق 10
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه. 13
2-1- بخش اول: رهبری تحول آفرین 13
2-1-1- مفهوم رهبری 14
2-1-2- تئوری های رهبری 15
2-1-3- نظریه رهبری تحول آفرین 16
2-1-3-1- تعریف رهبری تحول آفرین 16
2-1-3-2- سابقه رهبری تحول آفرین 17
2-1-3-2-1- جامعه شناسی کاریزما: 18
2-1-3-2-2- تئوری رهبری کاریزماتیک: 18
2-1-3-2-3- رهبری تحول آفرین: 19
2-1-3-3- ویژگی های رهبران تحول آفرین: 20
2-1-3-4- رویکردهای رهبری تحول آفرین 22
2-1-3-4-1- نظریه رهبری تحول آفرین برنز (1978) 22
2-1-3-4-2- نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس (1985) 22
2-1-3-4-3- نظریه رهبری تحول آفرین تی چی و دیوانا (1990) 23
2-1-3-4-4- نظریه رهبری تحول آفرین شرمرهورن. 24
2-1-3-4-5-نظریه رهبری تحول آفرین بس (1999- 1985) 25
2-1-3-5- شاخص های رهبری تحول آفرین از دیدگاه بس 26
2-1-3-5-1- نفوذ آرمانی 26
2-1-3-5-2- تحریک فرهیختگی 27
2-1-3-5-3-انگیزش الهام بخش 28
2-1-3-5-4-ملاحظات فردی 29
2-2- بخش دوم: توانمندسازی در محیط کار. 30
2-2-1- رویکرد ساختاری و روانشناختی: 30
2-2-2- تئوری توانمندسازی ساختاری کانتر: 32
2-2-2-1- ساختارهای توانمندسازی: 33
2-2-3- تئوری توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر: 37
2-2-3-1- ابعاد توانمندسازی روانشناختی: 38
2-3- بخش سوم: پیشینه تحقیق 41
2-3-1- پیشینه داخلی 42
2-3-1-1- رهبری تحول آفرین 42
2-3-1-2- توانمندسازی در محیط کار. 43
2-3-2- پیشینه خارجی 44
2-3-2-1- رهبری تحول آفرین 44
2-3-2-2- توانمندسازی در محیط کار. 45
2-4- بخش چهارم: مدل پژوهشی تحقیق 47
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مقدمه. 49
3-1- روش تحقیق 49
3-2- متغیرهای تحقیق 50
3-2-1- متغیر مستقل 50
3-2-2- متغیر وابسته. 50
3-3 ـ نحوه جمع آوری داده ها 50
3-4ـ جامعه آماری 51
3-5- نمونه آماری 51
3-6- ابزار سنجش تحقیق 53
3-7- روایی وپایایی پرسشنامه. 55
الف) روایی(اعتبار) 55
ب) پایایی (قابلیت اعتماد) 55
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 56
3-8-1- آمار توصیفی 57
3-8-2- آمار استنباطی 57
3-9- آزمونهای آماراستنباطی مورد استفاده 57
3-9-1- آزمون کالموگرف-اسمیرنوف. 57
3-9-2-آزمون همبستگی پیرسون. 58
3-9-3- آزمون اسپیرمن 58
3-9-4- آزمون تی(T) دو جامعه مستقل و من- ویتنی (آزمون U) 58
3-9-5- آزمون ANOVA و کروسکال – والیس (آزمون H) 59
3-9-6- آزمون فریدمن 59
3-10ـ جمعبندی 59
فصل چهارم: تجریه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه. 61
4-2- آمار توصیفی 62
4-2-1- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر جنسیت. 62
4-2-2- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر سن 63
4-2-3- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر میزان تحصیلات. 64
4-2-4- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر تاهل 65
4-2-5- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر سابقه کار. 66
4-2-6- متغیرهای تحقیق 67
4-3- نتایج حاصل از تحلیل استنباطی دادهها 68
4-3-1- آزمون کالموگروف-اسمیرنوف. 68
4-3-2- آزمون فرضیات. 69
4-3-2-1- فرضیه فرعی اول. 69
4-3-2-2- فرضیه فرعی دوم. 70
4-3-2-3- فرضیه فرعی سوم. 71
4-3-2-4- فرضیه فرعی چهارم. 72
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 03:13:00 ب.ظ ]
|