١-1 بیان مسأله 3
١-2 اهمیت و ضرورت موضوع 8
1-3 هدف تحقیق. 10
اهداف اصلی. 10
اهداف فرعی. 10
هدف کاربردی: 10
١-4مدل مفهومی و  فرضیات تحقیق. 11
١-5 متغیرهای تحقیق. 11
١- 6 قلمرو تحقیق. 11
١-7 تعاریف واژه‌ها 12
تعاریف مفهومی : 12

 

یادگیری 12
توانمندسازی: 13
معنی دار بودن: 13
موثر بودن: 13
شایستگی: 13
اعتماد: 13
1-8 خلاصه‌ای از سایر فصل‌ها 14
فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق. 15
بخش اول : یادگیری سازمانی. 16
مقدمه: 16
2-1 تعاریف 16
سازمان یادگیرنده: 17
2-2     ایجاد سازمانهای یادگیرنده. 22
2-3مقایسه سازمانهای سنتی و سازمانهای یادگیرنده. 24
2-4نتیجه یادگیری سازمانی. 26
2-5 یادگیری سازمانی: 26
2-5- 1یادگیری انطباقی: 27
2-5- 2یادگیری آینده نگر: 27
2-5- 3یادگیری از راه عمل: 28
بخش دوم مبانی نظری توانمندسازی. 29
مقدمه 29
2-6تاریخچه توانمندسازی. 30
2-7 تعاریف توانمندسازی. 33
2-8 اهمیت توانمندسازی. 38
2-9 فرآیند توانمندسازی. 40
2-9-1 تسهیم اطلاعات (مشارکت همگانی در اطلاعات). 40
2-9-2 خود مختاری و استقلال کاری در سرتاسر حد و مرزهای سازمان : 41
2-9-3 جایگزین کردن تیم‌های خود گردان بجای سلسله مراتب‌ها: 42
2-10 مراحل توانمندسازی. 44
2-10-1 مرحله اول: تعریف و انتقال توانمندسازی. 44
2-10-2 مرحله دوم: تعیین اهداف و راهبردها 45
2-10-3 مرحله سوم: آموزش. 46
2-10-4  مرحله چهارم: تطبیق ساختار سازمان 46
2-10-5 مرحله پنجم: تطبیق نظام‌های سازمان 47
2-10-6 مرحله ششم: ارزیابی و اصلاح 48
2-11 ابعاد توانمندسازی. 49
2-12 رویکردهای توانمندسازی. 51
2-12-1 توانمندسازی از دیدگاه عقلایی: 51
2-12-2  توانمندسازی از دیدگاه انگیزشی: 52
2-12-3  توانمندسازی از دیدگاه روان‌شناختی: 52
2-12-4  رویکرد مکانیکی : 52
2-12-5 رویکرد ارگانیکی: 53
2-13 اصول توانمندسازی. 55
2-14 برنامه‌های توانمند سازی. 56
2-15 سطوح توانمندسازی باون و لاولر. 57
2-16 انواع توانمندسازی و شیوه‌های آن 57
2-16-1 توانمندسازی فردی : 57
2-16-2 توانمندسازی عالی : 58
2-17 اهداف توانمندسازی منابع انسانی. 59
2-18 مزایای توانمندسازی. 59
2-19 موانع توانمندسازی در سازمان 60
2-20 مدل‌های توانمند سازی. 63
2-20-1 مدل منون 64
2-20-2 مدل کانتر. 64
2-20-3 مدل بیل هارلی. 65
2-20-4 مدل توماس و ولتهوس. 65
2-20-5 مدل اسپریتزر. 67
2-20-6 مدل توانمندسازی کانگر وکاننگو. 68
2-20-7 فرایند توانمندسازی کانگر و کانانگو. 68
2-20-8 مدل توانمندسازی لیتگو. 71
2-21 توانمندسازی و مسئولیت 71
2-22 توانمندسازی و کارکنان دانش محور. 72
2-23 توانمندسازی و فن آوری اطلاعات. 75
2-24 فراهم کردن فضای اشتیاق به درگیری در مشارکت اطلاعاتی. 77
2-25 ایجاد حس مالکیت 80
بخش سوم –پیشینه تحقیق. 82
فصل سوم روش تحقیق. 86
مقدمه 87
3-1 روش تحقیق. 87
3-2 جامعه آماری. 88
3-3 تعیین حجم نمونه 88
3-4 روش گردآوری اطلاعات. 88
3-4-2 پرسشنامه 89
3-5 پایایی. 89
3-6 روایی. 90
3-7 روش های آماری. 91
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها 93
مقدمه: 94
4-1تجزیه و تحلیل داده ها 94
4-2 ویژگی های جمعیت شناختی : 94
4-2-1توزیع کارکنان بر حسب جمعیت: 95
4-2-2 توزیع کارکنان بر حسب مدرک تحصیلی: 96
4-2-3توزیع کارکنان بر حسب سابقه خدمت: 97
4-3تجزیه و تحلیل میانگین و انحراف معیار ابعاد توانمندسازی: 98
4-3-2 توزیع میانگین و انحراف معیار توانمند سازی روانشناختی نیروی انسانی در بعد موثر بودن 99
4-3-3 توزیع میانگین و انحراف معیار توانمند سازی روانشناختی نیروی انسانی در بعد معنی دار بودن 100
4-3-4) توزیع میانگین و انحراف معیار توانمند سازی روانشناختی نیروی انسانی در بعد اعتماد. 100
4-3-5 مقایسه میانگین نمرات   با میانگین فرضی 3
بعد معنی دار بودن 100
4-4 ) بررسی نرمال بودن داده ها 101
4-4-1) آزمون توزیع داده ها(کولموگروف ـ اسمیرنوف). 101
4-4-2 )  بررسی توزیع داده های متغیرهای مستقل و وابسته (آزمون اسمیرنوف- کولموگروف). 101
4-4آزمون فرضیه ها 103

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...