اهمیت و ظرورت تحقیق 5
 

اهداف تحقیق 6
 

فرضیات تحقیق 6
 

قلمرو زمانی و مکانی تحقیق 6
 

تعاریف نظری واژه ها 8
فصل دوم:مبانی نظری موضوع

 

2-1)  مقدمه                                                                                                          9
 

 بخش اول : پیشینه نظری تحقیق
 

2-1-1) تاریخچه، تعاریف و مفاهیم توانمندسازی                                                      14
 

2 – 1- 2 ) ضرورت توانمند سازی کارکنان در سازمان ها                                          15
 

2 – 1- 3 ) شاخصهای توانمندی در افراد                                                                  16
 

2 – 1- 4 ) علل گرایش سازمان ها به توانمند سازی                                                   18
 

2 – 1- 5 ) دید گاه های مختلف توانمند سازی                                                         21
 

2 – 1 – 6)پیدایش مفهوم توانمندسازی روان شناختی                                                 26
 

2- 1– 7 ) مفهوم رضایت شغلی                                                                               28
 

2 – 1-8 ) نظریه های رضایت شغلی                                                                                    29
 

2 – 1– 9-1)  عوامل سازمانی                                                                                 30
 

2 – 1 – 9-2) عوامل محیطی                                                                                  31
 

2 – 1 – 9-3)  ماهیت کار                                                                                      32
 

2 – 1 – 9-4) عوامل فردی                                                                                     32
 

2 – 1 –10) پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی                                          32
 

 

 

2 – 1 – 11) اندازه گیری رضایت شغلی                                                                   34
 

2 – 1 – 12) مفهوم تعهد سازمانی                                                                            35
 

2 – 1 – 13) ارتباط توانمندسازی کارکنان و تعهد سازمانی                                         39
 

2 – 1 – 14) مفهوم رفتار مشتری گرایی                                                                    40
 

2 – 1– 15) تعریف های رفتار مشتری گرایی                                                                        41
 

2-1- 16) تأثیر میزان رفتارهای مشتری گرا بر میزان عملکرد مالی                                44
 

2 – 1 – 17) اشکال و دیدگاه های متفاوت به رفتار مشتری گرایی                               46
 

2 – 2) بخش دوم: پیشینه ی پژوهش                                                                                    47
 

2 – 2 – 1) پژوهش های داخلی                                                                              49
 

2 – 2 – 2) پژوهش های خارجی                                                                            51
 

2 – 3) بخش سوم: مدل مفهومی پژوهش                                                                  53
 

 

 

فصل سوم : روش اجرای تحقیق
 

3– 1  ) مقدمه                                                                                                        53
 

3 – 2 )   نوع تحقیق                                                                                               53
 

3-3 ) روش گردآوری اطلاعات                                                                              54
 

3 – 3 )جامعه آماری                                                                                              54
 

3 – 4 ) روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه                                                                       55
 

3 – 5 ) ابزار جمع آوری داده ها                                                                              55
 

3 – 6 ) اعتبار و روایی پرسشنامه                                                                              56
 

3 – 7 ) روش تجزیه و تحلیل داده ها                                                                                    56
 

3- 7 – 1) آمارتوصیفی                                                                                          56
 

3- 7 – 2)  آماراستنباطی                                                                                        57
 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
 

4-1) مقدمه                                                                                                           59
 

4-2)  نتایج توصیفی تحقیق                                                                                     59
 

4-3) روش تجزیه و تحلیل                                                                                      62
 

 

 

4-4)  نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیونی                                                                     63
 

4-4-1) بررسی فرض نرمال بودن متغیر وابسته                                                                       64
 

4-4-2) بررسی خطی بودن ارتباط متغیر وابسته با متغیرهای مستقل                                65
 

4-4-3) بررسی نرمال بودن خطا ها                                                                          71
 

4-4-4) آزمون دوربین – واتسون                                                                             75
 

4-5)  نتایج رد یا قبول فرضیات                                                                               75
 

4-5-1)  فرضیه  اول                                                                                               76
 

4-5-2)  فرضیه دوم                                                                                               77
 

4-5-3)  فرضیه سوم                                                                                              78
 

4-5-4)  فرضیه چهارم                                                                                           78
 

4-5-5) فرضیه پنجم                                                                                              79
4-5-6) فرضیه ششم                                                                                              79
 
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

 

5 – 1 ) مقدمه                                                                                                        81
/> 

5- 2 )   نتایج تحقیق                                                                                              82

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...