پایان نامه بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانش آموزان دوره دبیرستان شهرستان ورامین |
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
فهرست مطالب
عنوانصفحه
فصل اول : (کلیات تحقیق) . 1
مقدمه 2
1-1بیان مسئله تحقیق. .2
1-2اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن . .3
1-3هدفهای تحقیق. .5
1-4سوالات یا فرضیه های تحقیق. 5
1-5 مبانی نظری اوقات فراغت . .5
الف-تعریف لغوی .6
ب-تعاریف عملیاتی 7
فصل دوم (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)
بخش اول
مقدمه 9
2-1 انواع اوقات فراغت 11
2-2 مقایسه مفهوم اوقات فراغت با چند واژه دیگر. .13
2-3 فواید اوقات فراغت .15
2-4 کارکردهایی که با گذران اوقات فراغت محقق می شود. .17
2-5 تاریخچه اوقات فراغت 21
2-5-1روند فراغت در جامعه ایران .23
2-5-2فراغت در ایران قبل از اسلام 23
عنوان صفحه
2-5-3ارزش و اهمیت اوقات فراغت از دیدگاه اسلام ومکاتب دیگر24
2-5-4فراغت در ایران بعد از اسلام.27
2-5-5 فراغت در ایران معاصر.28
2-5-6 فراغت در حال حاضر29
2-6 نگاهی کوتاه به سیر تحول چگونگی گذران اوقات فراغت.29
2-6-1اوقات فراغت در دوران باستان32
2-6-2 رم باستان33
2-6-3 ایران باستان34
2-6-4 جوامع سنتی.35
2-6-5 دوران صنعتی.37
2-6-6 دوران فوق صنعتی42
2-6-7 شباهتها.44
2-6-8 تفاوتها.44
بخش دوم
مقدمه.46
2-7 عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی47
2-8 نقش تربیت بدنی و اهمیت آموزش آن 52
2-9 اهداف درس تربیت بدنی در دوره متوسطه.55
2-10 نقش زبان انگلیسی در پیشرفت تحصیلی58
2-11اوقات فراغت و عوامل اجتماعی مؤثربر آن 62
2-12 نقش و عملکرد فعالیتهای فوق برنامه:64
عنوان صفحه
الف-پیشگیری وکاهش آسیب های اجتماعی 64
ب-غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان66
2-13اوقات فراغت ونیازمندی های نوجوانان67
2-14اصول مهم در برنامه ریزی برای اوقات فراغت فعالیتهای فوق برنامه68
2-15بررسی آراء و اندیشه های صاحب نظران .70
2-16پژوهشهای انجام شده در داخل کشور درباره اوقات فراغت وپیشرفت تحصیلی.72
2-17پژوهشهای انجام شده در خارج کشور درباره اوقات فراغت وپیشرفت تحصیلی.76
2-18نتیجه گیری.80
فصل سوم ( روش شناسی تحقیق)
مقدمه.82
3-1 طرح و روش تحقیق.82
3-2 جامعه آماری.82
3-3 نمونه.83
3-4 روش نمونه گیری.84
3-5 ابزار گردآوری داده ها.84
3-6 روایی و پایایی85
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-12-04] [ 10:58:00 ق.ظ ]
|