پایان نامه ارشد گروه تربیت بدنی گرایش رفتار حرکتی: تأثیر تداخل زمینه ای فزاینده نظام دار بر یادگیری برنامه حرکتی تعمیم یافته در افراد کم توان ذهنی |
تأثیر تداخل زمینهای فزاینده نظامدار بر یادگیری برنامه حرکتی تعمیم یافته در افراد کم توان ذهنی
استاد راهنما:
دکتر حمیدرضا طاهری
فهرست مطالب:
چکیده فارسی
ب
اظهارنامه .
ت
تقدیم .
ث
قدردانی و تشکر
ج
فهرست مطالب
ح
فهرست جداول
ذ
فهرست نمودارها .
ر
فصل اول: طرح تحقیق
1
مقدمه
2
بیان مسأله .
6
ضرورت و اهمیت تحقیق
10
اهداف تحقیق
11
فرضیه های تحقیق
12
قلمرو تحقیق .
12
محدودیتهای تحقیق .
12
تعریف واژه ها
13
فصل دوم: ادبیات تحقیق
17
مقدمه
18
مبانی نظری تحقیق .
18
یادگیری حرکتی .
18
نظریه های کنترل حرکتی .
19
وجوه جوهری
20
پارامترهای برنامه حرکتی تعمیمیافته
20
یادگیری حرکتی از دیدگاه نظریه طرحواره
21
طرحواره یادآوری
22
طرحواره بازشناسی .
22
سازماندهی تمرین
23
تغییرپذیری تمرین
25
تداخل زمینهای .
28
فرضیه پردازش معنیدارتر و متمایزتر
29
فرضیه فراموشی و بازسازی مجدد
30
فرضیه بازداری پسگستر .
31
عوامل مؤثر بر اثر تداخل زمینهای
33
ویژگیهای روانشناختی کودکان عقب مانده ذهنی
40
نقص در رشد شناختی
40
محدودیتهای یادگیری
41
پیشینه تحقیق
41
تحقیقات داخل کشور
41
تحقیقات خارج کشور
42
جمعبندی تحقیقات انجام شده
55
فصل سوم: روش تحقیق
57
مقدمه
58
روش تحقیق
58
جامعه آماری .
58
نمونه آماری و شیوه نمونه گیری .
58
متغیرهای تحقیق .
59
ابزار و روش جمعآوری اطلاعات
60
روش اجرای تحقیق
60
آزمون انتقال و یادداری
62
امتیازدهی .
63
روش آماری
63
فصل چهارم: یافته های تحقیق
65
مقدمه .
66
اطلاعات توصیفی .
66
آزمون فرضیه ها .
68
فرضیه اول
68
فرضیه دوم
71
فرضیه سوم .
72
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
74
مقدمه .
75
خلاصه تحقیق
75
یافته های تحقیق .
76
بحث و تفسیر نتایج .
76
مرحله یادداری .
77
مرحله انتقال
79
نتیجهگیری کلی .
80
پیشنهادات برخاسته از تحقیق .
81
پیشنهادات کاربردی .
81
پیشنهادات پژوهشی .
81
فهرست منابع
83
منابع
84
چکیده انگلیسی
88
فهرست جداول
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 12:53:00 ب.ظ ]
|