تأثیر تداخل زمینه­ای فزاینده نظام­دار بر یادگیری برنامه حرکتی تعمیم یافته در افراد کم توان ذهنی
 

استاد راهنما:
 

دکتر حمیدرضا طاهری

 


فهرست مطالب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده فارسی
ب
اظهارنامه .
ت
تقدیم .
ث
قدردانی و تشکر
ج
فهرست مطالب
ح
فهرست جداول
ذ
فهرست نمودارها .
ر
فصل اول: طرح تحقیق
1
مقدمه
2
بیان مسأله .
6
ضرورت و اهمیت تحقیق
10
اهداف تحقیق
11
فرضیه ­های تحقیق
12
قلمرو تحقیق .
12
محدودیت­های تحقیق .
12
تعریف واژه ها
13
فصل دوم: ادبیات تحقیق
17
مقدمه
18
مبانی نظری تحقیق .
18
یادگیری حرکتی .
18
نظریه های کنترل حرکتی .
19
وجوه جوهری
20
پارامترهای برنامه حرکتی تعمیم­یافته
20
یادگیری حرکتی از دیدگاه نظریه طرحواره
21
طرحواره یادآوری
22
طرحواره بازشناسی .
22
سازماندهی تمرین
23
تغییرپذیری تمرین
25
تداخل زمینه­ای .
28
فرضیه پردازش معنی­دارتر و متمایزتر
29
فرضیه فراموشی و بازسازی مجدد
30
فرضیه بازداری پس­گستر .
31
عوامل مؤثر بر اثر تداخل زمینه­ای
33
ویژگی­های روانشناختی کودکان عقب مانده ذهنی
40
نقص در رشد شناختی
40
محدودیت­های یادگیری
41
پیشینه تحقیق
41
تحقیقات داخل کشور
41
تحقیقات خارج کشور
42
جمع­بندی تحقیقات انجام شده
55
فصل سوم: روش تحقیق
57
مقدمه
58
روش تحقیق
58
جامعه آماری .
58
نمونه آماری و شیوه نمونه گیری .
58
متغیرهای تحقیق .
59
ابزار و روش جمع­آوری اطلاعات
60
روش اجرای تحقیق
60
آزمون انتقال و یادداری
62
امتیازدهی .
63
روش آماری
63
فصل چهارم: یافته­ های تحقیق
65
مقدمه .
66
اطلاعات توصیفی .
66
آزمون فرضیه ­ها .
68
فرضیه اول
68
فرضیه دوم
71
فرضیه سوم .
72
فصل پنجم: بحث و نتیجه­گیری
74
مقدمه .
75
خلاصه تحقیق
75
یافته­ های تحقیق .
76
بحث و تفسیر نتایج .
76
مرحله یادداری .
77
مرحله انتقال  
79
نتیجه­گیری کلی  .
80
پیشنهادات برخاسته از تحقیق  .
81
پیشنهادات کاربردی  .
81
پیشنهادات پژوهشی  .
81
فهرست منابع
83
منابع
84
چکیده انگلیسی
88
فهرست جداول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...