دانلود مطالب پژوهشی درباره بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف ... |
: H1 دادهها نرمال است (دادهها از جامعه نرمال آمده اند)
اگر مقدار سطح معنی داری بزرگتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض صفر را نتیجه می گیریم و در صورتی که مقدار سطح معنی داری کوچکتر از خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض یک را نتیجه می گیریم.
جدول ۴-۸نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای متغیر ارزیابی
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
راه چاره ها ی محصولات در فرایند تصمیم خرید
متغیر | سطح معنی داری | مقدار خطا | تایید فرضیه | نتیجه گیری |
ارزیابی راه چاره ها ی محصولات در فرایند تصمیم خرید | .۰۰۰ | ۰.۰۵ | H1 | نرمال است |
چون مقدار سطح معنی داری برابر .۰۰۰ و کوچکتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی متغیر ارزیابی راه چاره ها ی محصولات در فرایند تصمیم خرید نرمال نمی باشد.)پیوست ۳ )
آزمون نرمال بودن (کولموگروف اسمیرنوف) برای متغیر تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید.
: H0دادهها نرمال نیست (دادهها از جامعه نرمال نیامده اند)
: H1دادهها نرمال است (دادهها از جامعه نرمال آمده اند)
اگر مقدار سطح معنی داری بزرگتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض صفر را نتیجه می گیریم و در صورتی که مقدار سطح معنی داری کوچکتر از خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض یک را نتیجه می گیریم.
جدول ۴-۹ نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای متغیر تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید
متغیر | سطح معنی داری | مقدار خطا | تایید فرضیه | نتیجه گیری |
تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید | .۰۲۴ | ۰.۰۵ | H1 | نرمال است |
چون مقدار سطح معنی داری برابر .۰۲۴ و کوچکتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی متغیر تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید نرمال نمی باشد.)پیوست ۳ )
آزمون نرمال بودن (کولموگروف اسمیرنوف) برای متغیر رفتار پس از خرید در فرایند تصمیم خرید.
: H0دادهها نرمال نیست (دادهها از جامعه نرمال نیامده اند)
: H1دادهها نرمال است (دادهها از جامعه نرمال آمده اند)
اگر مقدار سطح معنی داری بزرگتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض صفر را نتیجه می گیریم و در صورتی که مقدار سطح معنی داری کوچکتر از خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض یک را نتیجه می گیریم.
جدول ۴- ۱۰ نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای متغیر رفتار
پس از خرید این محصولات در فرایند تصمیم خرید
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1400-09-05] [ 11:55:00 ب.ظ ]
|