1-4-1 هدف‌ کلی. 9
1-4-2 اهداف‌ جزئی. 10
1- 5 سوال های پژوهش. 10
1-5-1 سوال کلی. 10
1-5-2 سوال های ‌ جزئی. 10
1-6 تعاریف مفهومی متغیرهای پژوهش. 11
1- 7 تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش. 12
فصل دوم پیشینه پژوهش. 13
مقدمه 14
2-1 پیشینه نظری. 14
2-1-1 مسئولیت پذیری. 14
2-1-1-1 نظریات مسئولیت پذیری. 14
2-1-1-2 شکل گیری مسئولیت پذیری. 18
2-1-1-3 عوامل موثر بر مسئولیت 22
2-1-1-4 ویژگی های افراد مسئولیت پذیر. 23
2-1-1-5 فواید مسئولیت پذیری. 25
2-1-1-6 مسئولیت پذیری دانش آموزان. 25
2-1-1-6-1 تعریف مسئولیت پذیری دانش آموزان. 25
2-1-1-6-2 انواع مسئولیت دهی به دانش آموزان. 25
2-1-1-6 -3 اقسام مسئولیت های قابل تنفیض به دانش آموزان. 26
2-1-1-6-4 تعریف مسئولیت‌های آموزشی. 26
2-1-1-6-5 تعریف مسئولیت‌های پرورشی. 26
2-1-1-6-6 تعریف مسئولیت‌های انضباطی و اجتماعی. 26
2-1-1-6-7 مسئولیت پذیری دانش آموزان در حیطه ی معاونت پرورشی. 27
2-1-1-7 محرک های مسئولیت پذیری. 27
2-1-1-8 نقش والدین در مسئولیت پذیری نوجوانان. 29
2-1-1-9 پرورش مسئولیت 32
2-1-1-10 منشاء تعالیم مربوط به مسئولیت پذیری. 33
2-1-1-11 مسئولیت انسان از نظر اسلام 34
2-1-1-12 انواع مسئولیت پذیری. 36
2-1-1-13 مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی. 36
2-1-1-14 ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ فردی. 38
2-1-1-15 ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ اجتماعی. 39
2-1-1-16 مسئولیت فردی اجتماعی. 39
2-1-1-17 مسئولیت پذیری فردی. 39
2-1-1-18 مسئولیت پذیری اجتماعی. 41
2-1-1- 19 رویکرد نظری مسئولیت پذیری اجتماعی. 43
2-1-2 سازگاری. 45
2-1-2-1 تعاریف سازگاری. 47
2-1-2-2 نظریات سازگاری. 48
2-1-2-3 خصوصیات افراد سازگار 49
2-1-2-4 ابعاد سازگاری. 51
2-1-2-5 جنبه های دیدگاه سازگاری. 55
2-1-2-6 تعریف سازگاری اجتماعی. 56
2-1-2 -7 خلاصه ی دیدگاه ها درباره ی سازگاری اجتماعی. 60
2-1-2-8 سازگاری آموزشی. 61
2-1-2-9 سازگاری عاطفی. 62
2-1-3 تاریخچه مدارس شبانه روزی. 63
2-1-3-1 اهداف مدارس‌ شبانه‌روزی‌. 65
2-1-3-2 شرایط ونحوه‌ تأسیس‌ مدارس‌ شبانه‌روزی‌. 65
2-1-3-3 سازمان‌ اداری‌ وآموزشی‌ ونحوه‌ اداره‌ مدارس‌ شبانه‌ روزی‌. 66
2-1-3-4 شرایط پذیرش‌ وتحصیل‌ دانش‌ آموزان در مدارس‌ شبانه‌ روزی‌. 67
2-1-4 پیشرفت تحصیلی. 68
2-1-4-1 نظریات مرتبط با اصطلاح پیشرفت تحصیلی. 68
2-1-4-2 عوامل تاثیر گذار در پیشرفت تحصیلی. 69
2-1-4-3 ارزشیابی پیشرفت تحصیلی 71
2-2 پیشینه تجربی. 79
2-2-1 سوابق پژوهشی داخلی. 79
2-2-1-1 پژوهش های مرتبط با مسئولیت پذیری. 79
2-2-1- 2 پژوهش های مرتبط با سازگاری. 83
2-2-1-3 پژوهش های مرتبط با مدارس شبانه‌روزی. 88
2-2-1-4 پژوهش های مرتبط با پیشرفت تحصیلی. 91
2-2-1-5 پیشینه های مرتبط مربوط به تعامل مؤلفه­ها 92
2-2-1-5-1 پیشرفت تحصیلی با مسئولیت پذیری. 92
2-2-1-5-2 مسئولیت پذیری و سازگاری. 92
2-2-1-5-3 سازگاری با پیشرفت تحصیلی. 92
2-2-1-5-4 شبانه‌روزی با پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری و سازگاری. 97
2-2-2 سوابق پژوهشی خارجی. 99
2-2-2-1 مسئولیت پذیری. 99
2-2-2-2سازگاری. 101
2-2-2-3 مدارس شبانه روزی. 102
2-2-2-3 پیشرفت تحصیلی. 103
2-2-2-4 متغیرهای مرتبط با یکدیگر. 103
2-2-2-4-1 پیشرفت تحصیلی با مسئولیت پذیری. 103
2-2-2-4-2 سازگاری با پیشرفت تحصیلی. 104
2-2-2-5 جدول بررسی پیشینه های داخلی و خارجی پژوهش. 106
2-3 چارچوب نظری تحقیق. 131
2-4 مدل مفهومی تحقیق. 134
2-5 مدل تحلیلی تحقیق. 135
فصل سوم روش پژوهش. 136
مقدمه 137
3-1 روش تحقیق. 137
3-2 فرآیند تحقیق. 137
3-3 جامعه ی آماری. 141
3-4 حجم نمونه و روش نمونه گیری. 141
3-4-1 حجم نمونه 141
3-4-2 روش نمونه گیری. 142
3-5 ابزار جمع آوری داده ها 142
3-5-1 سوالهای پرسشنامه مسئولیت پذیری. 143
3-5-2 سوالهای پرسشنامه سازگاری. 143
3-6 روایی و پایایی پرسشنامه 143
3-6-1 تعیین روایی پرسشنامه 143
3-6-2 تعیین پایایی پرسشنامه 144
3-7 روش جمع آوری اطلاعات 145
3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها 145
خلاصه 145
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها 146
مقدمه 147
4-1 توصیف داده ها 147
4-1-1متغیرهای جمعیت شناختی. 147
4-1-1-1 جنسیت 147
4-1-1-2 پایه تحصیلی. 148
4-1-1-3 رشته تحصیلی. 149
4-1-1-4 نوع مدرسه 150
4-1-2 توصیف کمی متغیرها 151
4-2 آزمون فرضیه ها 152

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...