پایان نامه تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر خودکارآمدی کارکنان |
1-2 بیان مسئله. 4
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 5
1-4 اهداف تحقیق 7
1-4-1 هدف اصلی 7
1-4-2 اهداف فرعی 8
1-5 سؤالات تحقیق 8
1-5-1 سوال اصلی 8
1-5-2 سوالات فرعی 8
1-6 فرضیات تحقیق 8
1-6-1 فرضیه اصلی 8
1-6-2 فرضیات فرعی 9
1-7 مدل مفهومی پژوهش. 9
1-8 قلمرو تحقیق 10
1-8-1 قلمرو مکانی 10
1-8-2 قلمرو زمانی 10
1-8-3 قلمرو موضوعی 10
1-9 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها 10
1-9-1 تعاریف نظری 10
1-9-2 تعاریف عملیاتی 14
فصل دوم. 15
2-1 رهبری تحول آفرین 16
2-1-1 مقدمه 16
2-1-2 تعریف رهبری 17
2-1-3 تعریف رهبری تحوّل آفرین و مفهوم آن. 18
2-1-4 تعریف مولفه های رهبری تحول آفرین 21
2-1-5 سیر تحول مفهوم رهبری 24
2-1-6 سبک های نوین رهبری 30
2-1-7 اهمیت و ضرورت رهبری تحول آفرین 36
2-1-8 نقاط قوت و ضعف رهبری تحول آفرین 37
2-1-9 مدل های رهبری تحول آفرین 39
2-2 خودکارامدی 45
2-2-1 مقدمه 45
2-2-2 تعاریف خودکارآمدی 46
2-2-3 مفهوم خود و خودکارآمدی 50
2-2-4 مفهوم خودکارآمدی 51
2-2-5 مولفه های خودکارآمدی 56
2-2-6 فرایند های فعال شونده مرتبط با خودکار آمدی 57
2-2-7 اثرات خودکارآمدی بر کارکردهای روان شناختی 59
2-2-8 منابع خودکارآمدی 64
2-2-9 مراحل رشد خودکارآمدی 66
2-2-10 تفاوت تبیینهای رفتاری و شناختی با تبیین درمانی بندورا 68
2-2-11 خودکارآمدی و رشد و تقویت تواناییها 70
2-2-12 خودکارآمدی و تنظیم عملکرد. 72
2-2-13 خودکارآمدی و انتظار. 73
2-2-14 خودکارآمدی و تفاوتهای سنی و جنسیتی 74
2-2-15 خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی 75
2-2-16 خودکارآمدی و سلامت جسمانی 76
2-2-17 خودکارآمدی و کنار آمدن با استرس. 77
2-2-18 خودکارآمدی و عملکرد شغلی 78
2-2-19 مدل مفهومی پژوهش. 81
2-3 پیشینه پژوهش. 82
2-3-1 پژوهش های انجام شده در خارج از کشور. 82
2-3-2 تحقیقات داخلی 90
2-4 معرفی سازمان شهرداری 102
2-4-1 شهرداری چیست؟. 102
2-4-2 وظائف شهرداری 103
2-4-3 وظایف فعلی شهرداری آران و بیدگل 104
فصل سوم. 106
3-1 مقدمه 107
3-2 روش تحقیق 107
3-3 جامعه آماری 108
3-4 نمونه آماری 108
3-5 ابزار جمع آوری اطلاعات. 108
3-5-1 پرسشنامه رهبری تحول آفرین 110
3-5-2 پرسشنامه خودکارآمدی 110
3-6 روایی و پایایی پرسشنامه. 111
3-6-1 تعیین اعتبار(روایی) پرسشنامه. 111
3-6-2 تعیین پایایی( قابلیت اعتماد) پرسشنامه. 112
3-7 تجزیه و تحلیل آماری 113
فصل چهارم. 115
4-1 مقدمه 116
4-2 جداول توصیفی 117
4-2-1 توصیف گویه های مربوط به ویژگیهای آرمانی 117
4-2-2 توصیف گویه های مربوط به رفتارهای آرمانی 119
4-2-3 توصیف گویه های مربوط به انگیزش الهام بخش. 121
4-2-4 توصیف گویه های مربوط به ترغیب ذهنی 122
4-2-5 توصیف گویه های مربوط به ملاحظات فردی 124
4-2-6 توصیف گویه های مربوط به خودکارآمدی 126
4-3 آزمون نرمالیته. 129
4-4 جداول تحلیلی: آزمون رگرسیون. 131
4-4-1 فرضیه اصلی 131
4-4-2 فرضیه های فرعی 134
فصل پنجم. 140
5-1 مقدمه 141
5-2 بحث و نتیجه گیری 141
5-3 پیشنهادات. 145
5-3-1 پیشنهادات کاربردی 146
5-3-2 پیشنهادات پژوهشی 149
پیوست ها 150
پرسشنامه ی پژوهش. 151
فهرست منابع 153
فهرست جداول
جدول 3-1 طیف لیکرت. 109
جدول 3-2 ترکیب سوالات پرسشنامه. 109
جدول 3-3 پایایی متغیرهای پژوهش. 113
جدول4-1 توزیع فراوانی جمعیت نمونه برحسب ویژگی های آرمانی 117
جدول 4-2 توصیف ویژگیهای آرمانی 117
جدول 4-3 توزیع فراوانی جمعیت نمونه برحسب رفتارهای آرمانی 119
جدول 4-4 توصیف رفتارهای آرمانی 119
جدول 4-5 توزیع فراوانی جمعیت نمونه برحسب انگیزش الهام بخش. 121
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 03:25:00 ب.ظ ]
|