پایان نامه بکارگیری مدیریت دانش در افزایش یادگیری نیروی انسانی |
5-1 اهداف تحقیق 6
6-1 سؤال اصلی تحقیق 6
7-1 متغیرهای تحقیق. 7
8-1 تعریف واژگان تحقیق. 7
1-8-1 تعریف نظری 7
2-8-1 تعریف عملیاتی 8
9-1 مدل مفهومی تحقیق 8
فصل دوم: «ادبیات تحقیق».
1-2 بخش اول: مقدمه ( مدیریت دانش ) 10
1-1-2 تعریف دانش و انواع آن 11
2-1-2 هرم دانش. 14
3-1-2 مدل عمومی دانش 16
4-1-2 عوامل مؤثر در خلق، حفظ و کاربرد دانش 17
5-1-2 کارکنان دانش محور 18
6-1-2 مفهوم مدیریت دانش 20
7-1-2 اصول مدیریت دانش 22
8-1-2 تئوری مدیریت دانش جامع 23
9-1-2 تئوری مدیریت دانش جامع نگر. 24
10-1-2 تئوری مدیریت دانش تیمی. 24
11-1-2 راهبردهای مدیریت دانش 25
12-1-2 نگرش دانش محور به سازمان 28
13-1-2 الزامات ساختاری برای مدیریت دانش مؤثر. 29
14-1-2 توسعه ابعاد ساختاری برای سازمانهای دانش محور 30
15-1-2 مزایای تجاری دانش محوری 31
16-1-2 ایجاد سازمانهای یادگیرنده به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار 31
17-1-2 سازمانهای یادگیرنده 33
18-1-2 ویژگیهای سازمان یادگیرنده 34
19-1-2 مطالعات تحقیقی در مورد تسهیم دانش 35
2-2 بخش دوم: مقدمه ( یادگیری سازمانی ) 38
1-2-2 تعریف یادگیری و مؤلفه های آن 38
2-2-2 تعاریف یادگیری سازمانی 40
3-2-2 فرایندهای یادگیری سازمانی 44
4-2-2 فرایند سه مرحله ای یادگیری سازمانی 48
5-2-2 چهار عنصر یادگیری سازمانی 49
6-2-2 چرخه یادگیری. 50
7-2-2 یادگیری سازمانی به مثابه تسلط بر دانش. 52
8-2-2 ویژگیهای یادگیری سازمانی. 53
9-2-2 انواع یادگیری سازمانی 54
1-9-2-2 یادگیری فردی، گروهی و سازمانی. 54
2-9-2-2 یادگیری یک حلقه ای، دوحلقه ای و دوگانه. 57
3-9-2-2 یادگیری درون سازمانی و برون سازمانی 57
4-9-2-2 یادگیری درونی و بیرونی 59
5-9-2-2 یادگیری سطح پائین و سطح بالا. 60
6-9-2-2 یادگیری ارثی، تجربی و نیابتی. 61
7-9-2-2 یادگیری تطبیقی و مولد 61
10-2-2 چهار بعد یادگیری سازمانی. 62
11-2-2 یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده 64
12-2-2 تهدیدهای فن آوری اطلاعات در یادگیری سازمانی 66
13-2-2 فراموش کاری و موانع یادگیری سازمانی 68
1-13-2-2 موانع یادگیری سازمانی 69
14-2-2 تسهیل کنندگان یادگیری سازمانی 70
فصل سوم: «روش شناسی تحقیق».
1-3 روش تحقیق 74
2-3 جامعه آماری 74
3-3 تعیین حجم نمونه. 74
4-3 روش نمونه گیری 75
5-3 ابزار گردآوری اطلاعات. 75
6-3 روایی و پایایی ابزار سنجش اطلاعات تحقیق 77
7-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات. 77
فصل چهارم: «تجزیه و تحلیل دادهها».
1-4 تحلیل توصیفی داده ها 79
1-1-4 میزان تحصیلات. 79
2-1-4 سابقه خدمت. 80
3-1-4 شرکت در دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان 80
4-1-4 تعداد دوره های آموزشی ضمن خدمت که منتخبین شرکت کرده اند. 81
5-1-4 تعداد ساعات دوره های آموزشی ضمن خدمت که منتخبین شرکت کرده اند 82
6-1-4 جنسیت. 83
7-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه دانش شغلی کارکنان بانک صادرات آذربایجان غربی. 84
8-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه شناسایی دانش. 85
9-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه حذف دانش بی اعتبار. 86
10-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه ذخیره دانش. 87
11-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه خلق دانش جدید 88
12-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه کسب، انتقال و بکارگیری دانش 90
13-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه کار و یادگیری تیمی. 92
14-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه یادگیری مرتبط با رسالت و چشم انداز بانک 94
15-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه ایجاد فرهنگ یادگیری 96
16-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه محیط تسهیل کننده یادگیری. 98
17-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه بکارگیری فن آوری. 100
2-4 تحلیل استنباطی داده ها 102
1-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه اصلی 102
2-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی اول 103
3-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی دوم. 104
4-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی سوم. 105
5-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی چهارم. 106
فصل پنجم: «نتایج تحقیق».
مقدمه. 108
1-5 نتایج بخش توصیفی داده ها 108
2-5 نتایج بخش استنباطی داده ها 109
3-5 سایر نتایج بدست آمده از حاصل از پژوهش. 111
4-5 بحث و نتیجه گیری. 111
5-5 پیشنهادات. 114
6-5 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 115
7-5 محدودیتهای تحقیق 116
منابع فارسی 117
منابع انگلیسی. 120
ضمائم و پیوست ها
ضمیمه 1: پرسشنامه مدیریت دانش. 124
ضمیمه 2: پرسشنامه یادگیری سازمانی. 126
ضمیمه 3: خروجی آزمون پایایی پرسشنامه ها 127
ضمیمه 4: خروجی آزمون رگرسیون فرضیه های تحقیق. 128
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 1-2 : تعاریف راهبرد دانش 26
جدول 2-2 : ابعاد اصلی و فرعی یادگیری سازمانی 63
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 03:56:00 ب.ظ ]
|