اهمیت و ضرورت پژوهش . 6
اهداف پژوهش . 7
اهداف کلی 7
اهداف ویژه 7
سوالات پژوهش . 7
تعریف واژه ها و اصطلاحات . 8
تعاریف نظری . 8
تعاریف عملیاتی 8
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه. 10
بخش اول : مبانی نظری پژوهش 11
آموزش . 11
اهمیت آموزش در سازمان. 13
آموزش ضمن خدمت . 14
نیاز 15
نیاز آموزشی . 16
منابع نیازهای آموزشی 16
طبقه ­بندی نیازهای آموزشی 17
نیازسنجی آموزشی 17
تاریخچه مختصر نیازسنجی آموزشی در دنیا. 18
اهداف نیازسنجی 19
فهرست مطالب
عنوان صفحه
ضرورت نیازسنجی . 20
فنون و ابزارهای نیازسنجی 21
تاریخچه تکنیک دلفی 22
روش دلفی . 23
مراحل انجام روش دلفی 25
موارد استفاده روش دلفی . 27
فوائدو نقاط قوت روش دلفی 27
خروجی روش دلفی . 27
محدودیت های روش دلفی . 28
موانع نیازسنجی 30
مراحل نیاز سنجی . 30
اصول نیازسنجی 31
طبقه بندی انواع نیازسنجی 34
تعریف برنامه و برنامه­سازی در صداوسیما 36
برنامه. 36
هدف . 37
مخاطب برنامه . 37
موضوع برنامه . 37
ساختار برنامه . 37
طبقه برنامه . 37
تجهیزات 37
ایده برنامه 38
برنامه­سازان صدا . 38
تهیه کننده رادیو. 38

فهرست مطالب
عنوان صفحه
گزارشگر. 39
برنامه­سازان سیما . 39
تهیه کننده. 39
کارگردان­ها. 40
کارگردان هنری. 40
برنامه سازان خبر . 41
خبرنگار. 41
دبیر خبر 42
تهیه کننده گفتگوی ویژه خبری. 42
بخش دوم : پیشینه پژوهش . 43
الف)تحقیقات انجام شده در داخل کشور 43
ب)تحقیقات انجام شده در خارج کشور 48
بخش سوم:نتیجه­گیری . 50
فصل سوم: روش­شناسی پژوهش
مقدمه. 53
روش پژوهش . 53
جامعه آماری 54
نمونه آماری . 54
ابزار گردآوری داده ها 55
روایی وپایایی ابزار. 55
تجزیه و تحلیل داده­ ها. 56
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
مقدمه . 58
تجزیه و تحلیل توصیفی داده­ ها 58
تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها . 63
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل پنجم خلاصه ، نتیجه گیری و پیشنهادها
خلاصه . 73
نتایج . 74
بحث و تفسیر نتایج 78
محدودیتهای تحقیق . 80
الف) محدودیت­ها در کنترل محقق. 80
ب) محدودیت­های خارج از کنترل محقق 80
پیشنهادها. 81
الف) پیشنهادها مبنی بر نتایج تحقیق. 81
ب) پیشنهادها مبنی بر تجارب محقق 83
ج) پیشنهاد برای محققان دیگر 84
پیوستها 86
منابع فارسی 96
منابع انگلیسی. 99
فرم اصالت پایان ­نامه. 100
چکیده انگلیسی 101



فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول(3-1): توزیع فراوانی جامعه آماری به تفکیک جنسیت . 54
جدول شماره (3-2 ): حجم نمونه را براساس جدول مورگان بر حسب جنسیت. 55
جدول شماره (3-3): جدول تناظر سوالات. 56
جدول شماره(4-1): توزیع فراوانی برنامه­سازان به تفکیک جنسیت. 58
جدول شماره(4-2): توزیع فراوانی برنامه­سازان برحسب تحصیلات. 59
جدول شماره (4-3): توزیع فراوانی و درصد فراوانی برنامه­سازان برحسب سابقه کار. 60
جدول شماره(4-4):توزیع فراوانی برنامه­سازان برحسب وضعیت استخدامی 61
جدول شماره(4-5):توزیع فراوانی برنامه­سازان برحسب گذراندن دوره آموزشی. 62
جدول شماره (4-6): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی تهیه کنندگان رادیو و رتبه­بندی نیازها
بر اساس آزمون فریدمن 63

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...