(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

 

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

 

 

 

 

چکیده:

 

امروزه بدلیل افزایش رقابت و پیچیده شدن فعالیتهای رقبا، شرکت­ها بایستی بیشتر از قبل به بررسی همه جانبه سازمان خود بپردازند. هدف این تحقیق بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیت­های بازاریابی در شرکت­های شهرک­های صنعتی کرمان می
­باشد. هوش سازمانی از دو بعد هوش رقابتی و هوش عاطفی مورد بررسی قرار گرفته شده است و قابلیت­های سازمانی در این تحقیق شامل بازارگرایی، مزیت رقابتی و استراتژی رقابتی می­باشد. روش تحقیق کتابخانه ای و میدانی و ابزار جمع آوری اطلاعات میدانی، پرسشنامه با طیف لیکرت می باشد. جامعه آماری شامل شرکت­های شهرک­های صنعتی می­باشد و در این تحقیق 100پرسشنامه در دو مرحله بین مدیران شرکت­ها توزیع و 80 پرسشنامه بازگردانده شد. برای تحلیل داده ها از آزمون تی تست، همبستگی و  آزمون H  استفاده شده است.  برآورد و ارزیابی مدل با  استفاده از Amos Graphics 18 استفاده شده است. آلفای کرنباخ پرسشنامه این تحقیق   94% به دست آمد که نشان دهنده پایایی خوب و عالی می باشد.  نتایج حاصله نشان می دهد که فرضیه ­های تحقیق (1،2،3،5،6)که از آزمون همبستگی برای  بررسی نوع رابطه آن­ها استفاده شده مورد تایید واقع شدند و فرضیه­هایی(4،7)که رابطه عملکرد و هوش سازمانی(هوش عاطفی و هوش رقابتی) با نوع استراتژی رقابتی سازمان از طریق آزمون H  مورد آزمون قرار گرفتند نوع استراتژی مرتبط با این متغیرها را از نوع استراتژی تحلیلگر برآورد نمود. شرکت توان
­مهر و حروف باران به عنوان مطالعات موردی از بین شرکت­ها با توافق مدیران این شرکت­ها به صورت جداگانه مورد تحلیل قرار گرفتند. در نهایت پیشنهاداتی به مدیران به صورت کلی و پیشنهاداتی به مدیران شرکت­های توان مهر و حروف باران و پیشنهاداتی به محققان آینده ارائه شده است.

 

واژگان کلیدی:

 

هوش سازمانی، هوش رقابتی، هوش عاطفی، بازارگرایی، مزیت رقابتی، استراتژی رقابتی، عملکرد سازمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات تحقیق

 

1-1 مقدمه. 2

 

2-1 تعریف و تبیین مسأله تحقیق. 3

 

3-1 ضرورت انجام تحقیق. 5

 

4-1مشکلات شرکت­های کوچک و متوسط 7

 

5-1 اهداف تحقیق. 9

 

6-1نتایج مورد استفاده پس از انجام تحقیق. 10

 

7-1 استفاده کنندگان از نتایج تحقیق. 10

 

8-1جنبه نوآوری طرح. 11

 

9-1 تعاریف عملیاتی واژه های تحقیق. 12

 

10-1 خلاصه فصل1. 13

 

11-1مباحث فصل آینده. 13

 

فصل دوم: ادبیات موضوع و مبانی نظری تحقیق

 

 

 

2-1 مقدمه. 15

 

2-2 مفهوم و تعریف هوش. 15

 

1-2-2هوش سازمانی. 16

 

2-2-2 تعریف هوش سازمانی از دیدگاه دانشمندان. 17

 

3-2-2 سطوح هوش سازمانی از دیدگاه لیانگ. 18

 

3-2 هوش عاطفی. 21

 

1-3-2 تعریف هوش عاطفی. 21

 

2-3-2 توسعه مفهومی هوش عاطفی. 23

 

3-3-2 ویژگی­های افراد با هوش عاطفی بالا. 26

 

4-3-2 ویژگی­های افراد با هوش عاطفی پایین. 26

 

5-3-2 نحوه شکل­ گیری هوش عاطفی. 26

 

6-3-2 نقش هوش عاطفی در سازمان. 27

 

7-3-2 هوش عاطفی و رهبری. 28

 

8-3-2 هوش عاطفی و عملکرد. 29

 

9-3-2 هوش عاطفی و منابع انسانی. 29

 

4-2 هوش رقابتی. 31

 

1-4-2 اهداف هوش رقابتی. 32

 

2-4-2 منافع و ارزش هوش رقابتی. 33

 

3-4-2 داده­های استراتژیک هوش رقابتی. 36

 

1-3-4-2 فرصت­های موقعیت بازار. 36

 

2-3-4-2 تهدیدات رقیب. 37

 

3-3-4-2 ریسک­های رقابتی. 38

 

4-3-4-2 مفروضات و آسیب­های کلیدی. 38

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...