مقدمه 3
بیان مساله .4
اهمیت وضرورت تحقیق 6
اهداف پژوهش 8.
اهداف کلی پژوهش.8-
اهداف جزئی پژوهش .8-
متغیرهای تحقیق 8
سوال اصلی پژوهش9
سوال ویژه پژوهش 9-
تعاریف .10
تعاریف نظری 10-
تعاریف عملیاتی 11-
فصل دوم :ادبیات یا پیشینه پژوهش.12
مقدمه .13
بخش اول –مبانی نظری پژوهش .13
مفاهیم اساسی مدیریت دانش 13
ماهیت دانش 13
سلسله مراتب دانش14
اطلاعات 14
تعریف دانش .15
ویژگی های دانش .17
 
 
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                صفحه
 
انواع دانش .18
فرایند تبدیل دانش یا دانش آفرینی.19
مدیریت دانش .20
تعریف مدیریت دانش .21
اصول مدیریت دانش22
فرایند مدیریت دانش23
-خلق دانش.23
-حفظ ونگهداری دانش.24
بازیابی وتوزیع دانش(سهیم سازی)24-
-کاربرد دانش.25
مدیریت فرایندی دانش.26
راهبردهای مدیریت دانش.27
دیدگاه های مدیریت دانش27
تئوری های مدیریت دانش28
مدل های مدیریت دانش30
عوامل زیر ساختی مدیریت دانش .32
سازمان یادگیرنده و سازمان یاددهنده .34
تکنولوژی اطلاعاتی 39
فناوری اطلاعات به عنوان توانمندساز مدیریت دانش.40
ارتباط بین مدیریت دانش و فناوری اطلاعات.41
رهبری43
گامهای رهبران در مسیر مدیریت دانش سازمانی .43
ساختار سازمانی 45
 
 
 
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                صفحه
 
-بی مرزی .47
سیالی و روانی47
جذابیت.47-
انعطاف پذیری47-
روابط غیر رسمی 47
ابعاد ساختاری برای استقرار مدیریت دانش سازمانی.48
-رابطه مبتنی بر اعتماد48
-رابطه تعاملی برون سازمانی .48
-رابطه عاطفی فراگیر49
فرهنگ سازمانی49
فرهنگ متناسب با استقرار مدیریت دانش .49
-ابعاد فرهنگی مورد نیازجهت استقرار مدیریت دانش در سازمان .51
-فرهنگ تسهیم دانش.51
-فرهنگ مشارکتی .52
-فرهنگ اعتماد محور.52
-فرهنگ نوآورانه .53
-فرهنگ باز.53
-فرهنگ سازمانی یادگیرنده .54
یادگیری سازمانی 54
یادگیری.55
-سطوح یادگیری .55
-یادگیری فردی .55
-یادگیری تیمی 55
-یادگیری سازمانی .56
 
 
 

 

فهرست مطالب
 

عنوان                                                                                                صفحه

 

انواع یادگیری.56-
 

-یادگیری انطباقی 56
 

-یادگیری زایا یا خلاق. 56
-یادگیری زدایی56
-مهارت های یادگیری57
-یادگیری الگویی57
-گفتمان .57
منابع انسانی .58
دانشگران .59
اصول اداره کارکنان دانشگران .60
-مشارکت دانایی محور60
-ایجاد شبکه دانش 60
-توسعه ظرفیت یادگیری60
-فعالیت تیمی. 60
-شریک تجاری .61
-رویکرد استراتژیک.61
– برنامه ریزی توسعه فردی 61
-رفتار احترام آمیز61
-آموزش 61

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...