پایان نامه بررسی رابطه بلوغ عاطفی و خودشناسی در دانش آموزان مدارس دولتی و نمونه دولتی |
فهرست مطالب
شماره و عنوان مطالب
صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه. 2
1-2 بیان مسئله 3
1-3 دلایل توجیهی و ضرورت انجام تحقیق .6 1-4 اهداف تحقیق6 1-4-1 هدف کلی . 6
1-4-2 اهداف جزئی 6
1-5 فرضیه های تحقیق. 7
1-6 متغیرهای تحقیق 7
1-7 تعریف مفهومی متغیرها 7
1-8 تعریف عملیاتی متغیرها 8
فصل دوم: عنوان فصل دوم
2-1 مقدمه . 10
2-2 مبانی نظری بلوغ و بلوغ عاطفی 10
2-2-1 تعاریف مختلف بلوغ. 10
2-2-2 نظریه های مختلف در مورد نوجوانی 11
2-2-3 اهمیت بلوغ 12
2-2-4 انواع بلوغ . 13
2-2-5 سنین بلوغ در ایران 14 2-2-6 عوامل مؤثر در بلوغ. 14
2-2-7 معیارهای بلوغ . 14
2-2-8 علتهای بلوغ 15
2-2-9 تغییرات هورمونی مربوط به بلوغ.15
2-2-10 رشد بدن.6 1
2-2-11 رشد حرکتی و فعالیت بدن. 17
2-2-12 رشد عقلی و پیشرفتهای درسی در دوران بلوغ 17
2-2-13 رسش جنسی17
2-2-14 تفاوتهای فردی در رشد مربوط به بلوغ 19
2-2-15 رشد مغز در دوران بلوغ 19
2-2-16 تغییر حالتهای برانگیختگی در دوران بلوغ 20
2-2-17 واکنش به تغییرات مربوط به بلوغ.20
2-2-18 تأثیر بلوغ بر حالتهای هیجانی و رفتار اجتماعی 21
2-2-19 زودرسی و دیررسی بلوغ. 22
2-2-20 زمانبندی بلوغ 22
2-2-21 خصایص بلوغ. 24
2-2-22 منشأ نگرانیهای دوره بلوغ 25
2-2-23 خطرهای روانشناختی بلوغ 26
2-2-24 خصوصیات افراد دارای بلوغ عاطفی 27
2-2-25 معیارهای رفتارهای عاطفی بالغ. 27
2-2-26 فرآیند شکل گیری عواطف28
2-2-27 نگرشها و علائق در دوران بلوغ . 28
2-2-28 روابط با دوستان و همسالان در دوران بلوغ 29
2-2-29 هیجانات در دوران بلوغ. 29
2-2-30 سازگار شدن با تغییرات دوران بلوغ. 29
2-3 مبانی نظری خودشناسی 30
2-3-1 تعاریف مختلف خودشناسی 30
2-3-2 نظام خود 32
2-3-3 نظریه های مختلف در مورد خود و مراحل مختلف آن . 38
2-3-4 جنبههای مختلف خود 42
2-3-5 حیطههای مختلف خود . 44
2-3-6 مفهوم خود و دیدگاههای مختلف درمورد آن 45
2-3-7 روانشناسی و رابطه آن با خودشناسی 46
2-3-8 خودشناسی در قرآن کریم 46
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-12-04] [ 10:59:00 ق.ظ ]
|