پایان نامه بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59 |
چکیده
هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59 کشور بود. پژوهش حاضر از نظر هدف، از نوع کاربردی و از لحاظ روش تحقیق، در زمره همبستگی قرار میگیرد. جامعه آماری این تحقیق تمام کارمندان شعب بانک پارسیان در حوزه 59 کشور بود، حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان 103 نفر بدست آمد. نتایج تحقیق نشان داد رضایت کارمند نقش میانجی را بین رابطه توانمندی روانشناختی و رضایت مشتری دارد، رضایت کارمند نقش میانجی را بین رابطه توانمندی روانشناختی و تعهد سازمانی دارد، بین رفتار های توانمند ساز رهبری و توانمندی روانشناختی رابطه مستقیم وجود دارد، توانمندی روانشناختی نقش میانجی را بین رابطه رفتارهای توانمندساز رهبری و رضایت کارمند دارد.
کلمات کلیدی: تعهد سازمانی، توانمندی روانشناختی، رفتارهای توانمند ساز رهبری، رضایت کارمند، رضایت مشتری
فهرست
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه 5
بیان مسئله .4
اهمیت و ضرورت پژوهش 6
اهداف پژوهش 8
سوالات پژوهش 10
فرضیه های پژوهش10
استفاده کنندگان از پژوهش.10
قلمرو پژهش.11
استفاده کنندگان از پژوهش.12
تعاریف، واژه ها و اصطلاحات.13
فصل دوم مبانی نظری پژوهش
مقدمه .15
رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮی15
رﺿﺎﻳﺖ ﺷﻐﻠﻲ.17
ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ 30
رفتارهای توانمندساز رهبری37
پیشینه تحقیق 42
تحقیقات داخل کشور43
تحقیقات خارج کشور 44
2-7-1 تحقیقات داخل کشور.45
فصل سوم روش شناسی پژوهش
مقدمه .58
روش تحقیق .59
قلمرو مکانی تحقیق .60
جامعه آماری و حجم نمونه و روش نمونه گیری تحقیق .60
ابزار و شیوه های گردآوری داده های تحقیق .60
روش تجزیه و تحلیل تحقیق 61
روایی و پایایی تحقیق .62
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه . .62
توصیف داده ها..63
تحلیل متغیرهای طبقه ای.64
تحلیل استنباطی داده های تحقیق70
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات پژوهش
مقدمه .80
یافته های پژوهش80
یافته های حاصل از توصیف داده های پژوهش..80
یافته های استنباطی پژوهش.81
بحث و نتیجه گیری.82
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-12-04] [ 11:52:00 ق.ظ ]
|