پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی و رتبه بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو |
استاد راهنما:
دکتر زینب طولابی
استاد مشاور:
دکتر یاسان الله پوراشرف
فهرست مطالب:
فصل اول.1
کلیات تحقیق1
1-1 مقدمه.1
1-2 بیان مسئله1
1-3 اهمیت وضرورت تحقیق3
1-4 اهداف تحقیق4
1-4-1 اهدف کلی. 4
1-4-2 اهداف جزئی.4
1-5 سؤالات تحقیق.4
1-5-1 سؤالات کلی 4
1-5-2 سؤالات جزئی.5
1-6 قلمرو تحقیق.5
1- 7 روششناسی تحقیق.5
1-8 کاربرد نتایج تحقیق6
1-9 متغیرهای تحقیق.7
1- 10 تعریف متغیرها7
1-10-1 تعریف مفهومی متغیرها7
1-10-2 تعریف عملیاتی متغیرها8
1-11 تعریف واژهها9
فصل دوم .10
ادبیات و پیشینه تحقیق.10
2-1 مقدمه10
2-2 تعریف بازاریابی10
2-3 آمیخته بازاریابی.12
2-4 تعریف و مفهوم تصمیم گیری.13
2-5- رفتار مصرف کننده.15
2-5-1 گرایش خریدار 16
2-6 خدمات . .19
2-6-1 تعریف خدمات.19
2-6-2 ویژگیهای خدمات 20
2-6-3 انواع خدمات .21
2-6-4 آمیخته بازاریابی خدمات.22
2-7 بازاریابی در آموزش عالی 24
2-8- آمیخته بازاریابی در آموزش عالی 24
2-9 اجزای آمیخته بازاریابی مؤثر در انتخاب دانشگاه توسط دانشجو. 25
2-9-1 محصول(خدمت).25
2-9-2 قیمت.29
2-9-3 ترفیع33
2-9-3-1 تبلیغات.34
2-9-3-2 پیشبرد فروش35
2-9-3-3 روابط عمومی.35
2-9-3-4 فروش شخصی36
2-9-3-5 بازاریابی مستقیم36
2-9-4 مکان37
2-9-5 افراد (اساتید وکارکنان دانشگاه) 39
2-9-6 شواهد فیزیکی40
2- 9- 7 عملیات یا فرآیند.41
2-10 پژوهشهای داخلی43
2-11 پیشینه خارجی43
2-12 مطالعه مروری دانشگاه ایلام51
2-13 نتیجهگیری و ارائه مدل مفهومی تحقیق.53
فصل سوم55
روش تحقیق55
3-1 مقدمه.55
3-2 روششناسی تحقیق55
3-3 فرایند تحقیق.56
3-3-1 جامعه آماری مورد مطالعه56
3-3-2 نمونهیآماری56
3-3-3- روش نمونه گیری.56
3-3-4- روش تعیین حجم نمونه56
3-4 منابع و روشهای گردآوری اطلاعات.57
3-4-1 مطالعات کتابخانهای.57
3-4-2 مطالعات میدانی57
3-5 تحلیل پرسشنامه57
3-6 قابلیت اعتماد یا پایایی پرسشنامه58
3-7 تعیین اعتبار یا روایی پرسشنامه59
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها.59
3-8- 1 آزمون کولموگروف – اسمیرنوف60
3-8-2 مدل الگوسازی معادلات ساختاری.60
3-8-3 معیارهای برازش.60
3-9 خلاصه فصل .63
فصل چهارم.64
تجزیه و تحلیل دادهها64
4-1 مقدمه64
4-2تجزیه و تحلیل دادهها64
4-2-1تحلیلهای توصیفی.64
4-2-1-1 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت65
4-2-1-2 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب دانشکده66
4-2-1-3 توزیع فراوانی پاسخگویان براساس مقطع تحصیلی66
4-2-1-4 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب بومی یا غیربومی.67
4-2-1-5 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن68
4-2-1-6 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب دورههای آموزشی شبانه و روزانه.68
4-2-1-7 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب متغیرهای مفهوم نهفتهی آمیخته بازاریابی69
4-3 استاندارسازی ابزار اندازهگیری مفاهیم تحقیق69
4-3-1 تحلیل عاملی تأییدی آمیخته های بازار70
4-3-2- تحلیل عاملی تأییدی مفهوم نهفته ی آمیخته بازاریابی72
4-4- آزمون نرمال بودن داده ها.74
4-4-1 محاسبه چولگی و کشیدگی 74
4-4-2 آزمون شاپیرو-ویلک یا آزمون کولموگروف-اسمیرنوف74
4-5 نتایج حاصل از بررسی، تجزیه و تحلیل سؤالات.75
4-5-1 نتایج حاصل از بررسی سؤال اول تحقیق.75
4-5-2 نتایج حاصل از بررسی سؤال دوم تحقیق.76
4-5-3 نتایج حاصل از بررسی سؤال سوم تحقیق77
4-5-4 نتایج حاصل از بررسی سؤال چهارم تحقیق.77
4-5-5 نتایج حاصل از بررسی سؤال پنجم تحقیق.78
4-5-6 نتایج حاصل از بررسی سؤال ششم تحقیق.79
4-5-7 نتایج حاصل از بررسی سؤال هفتم تحقیق80
4-5-8 رتبهبندی اجزای آمیخته.80
4-6 تحلیل براساس ویژگی جمعیت شناختی85
4-6-1 تأثیر جنسیت بر هرکدام از متغیرها85
4-6-2 تأثیر سن بر هرکدام از متغیرها86
4-6-3 تأثیر دانشکده بر هرکدام از متغیرها86
4-6-4 تأثیر بومی و غیر بومی بودن بر هرکدام از متغیرها.87
4-6-5 تأثیر دورههای آموزشی روزانه و شبانه بر هرکدام از متغیرها87
4-6-6 تأثیر تحصیلات بر هرکدام از متغیرها88
4-7خلاصه فصل.89
فصل پنجم.90
نتیجهگیری و پیشنهادات90
5-1 مقدمه.90
5-2 نتایج حاصل از بررسی سؤالات پژوهش.90
5-2-1 نتایج حاصل از سؤال اول.90
5-2-2 نتایج حاصل از سؤال دوم.91
5-2-3 نتایج حاصل از سؤال سوم91
5-2-4 نتایج حاصل از سؤال چهارم.92
5-2-5 نتایج حاصل از سؤال پنجم.92
5-2-6 نتایج حاصل از سؤال ششم.93
5-2-7 نتایج حاصل از سؤال هفتم.93
5-3 پیشنهادات94
5-3-1پیشنهاد به مدیران دانشگاه.94
5-3-2 پیشنهاد به محققین آینده95
5-3-3 محدودیت تحقیق95
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 01:56:00 ب.ظ ]
|