• اطمینان از برقرار بودن ارتباط پایانه های فروش با بانک برطرف کردن، مسائل و مشکلات زیرساختی و آموزش به کاربران از پایانه های فروش

 

 

 

    1. ایجاد اعتماد در مشتریان در استفاده از خدمات پایانه های فروش از طریق:

 

 

 

    • ایجاد بستر مناسب به کارگیری از پایانه های فروش بدون قطعی شبکه

 

    • آموزش کاربران پایانه های فروش در ارائه خدمات ، بدون ایجاد نگرانی در مشتریان به دلیل وجود دیگران

 

    • آموزش کاربران پایانه های فروش در ارائه خدمات ، بدون اینکه مشتریان نگران لو رفتن اطلاعات کارت خود باشند.

 

۵-۵) پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

    • بررسی رابطه ارائه ابعاد جدید بانکداری الکترونیک ( شهاب ، ساتنا و …) و رضایت مشتریان

 

    • بررسی تطبیقی رابطه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان در بانک های دولتی و خصوصی

 

    • بررسی رابطه کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 

    • بررسی تأثیر سطح تحصیلات کارکنان بر نحوه ارائه خدمات و رضایت مشتریان

 

    • بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ها

 

۵-۶) محدودیتهای تحقیق
هر محققی در مسیر جمع آوری اطلاعات و کسب نتایج مطلوب با مشکلاتی مواجه می شود که لازم است آنها را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها گام بردارد. انجام این تحقیق نیز با مشکلات مختلفی مواجه بوده که عمده آنها عبارتند از:

 

    • مشکلات خاص مربوط به توزیع پرسشنامه جهت گردآوری داده‌ها

 

    • عدم تمایل بسیاری از مشتریان بانک جهت تکمیل پرسشنامه

 

    • استفاده از روش نمونه برداری غیراحتمالی در دسترس

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی

 

    1. آذر ،عادل و مومنی ،منصور (۱۳۸۰)،"آمار و کاربرد آن در مدیریت"،سمت،جلد دوم،چاپ پنجم

 

    1. بابائی ،ابوالفضل،"ارزیابی تصویر ذهنی مردم از بانکها"،ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره ۲۶

 

    1. پیترز،دان،(۱۳۸۱)، “بازاریابی تک به تک"،علی عیاری،اول،فرا

 

    1. تارخ محمد جعفر،(۱۳۸۳) ” امور مشتریان الکترونیکی” انتشارات کتاب یوسف،چاپ اول

 

    1. تورپین، دومینیک،(۱۳۷۴)، “هفت دستور طلایی برای جلب رضایت مشتری"، تدبیر،شماره ۵۸،ص۶

 

    1. حافظ نیا، محمد رضا.(۱۳۸۴)، ” مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی"، انتشارات سمت.

 

    1. حسنی، داوود، (۱۳۸۶)، “ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات نوین بانک صادرات مازندران"، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر

 

    1. حق شناس کاشانی، فریده، (۱۳۸۲)، “نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی در جذب و حفظ مشتری"، پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی

 

    1. خاکی ، غلام رضا.(۱۳۸۸)، ” روش تحقیق در مدیریت” ، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم.

 

    1. خسروداد، مژگان، (۱۳۸۴)،” بررسی مقایسه ای رضایت مشتریان در بانکا های صادرات و پارسیان در سطح شهر تهران"، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا، ص ۲

 

    1. دیواندری، علی و دلخواه، جلیل،(۱۳۸۴)، “تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه گیری رضایتمندی مشتریان بانک ملت بر اساس آن"، پژ.هشنامه بازرگانی، شماره ۳۷

 

    1. دیواندری،علی(۱۳۸۱)جزوه کارگاه آموزشی مشتری مداری و مرکز تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملت

 

    1. را سو چپس،ریچارد،"مشتری ،کاربرد علوم رفتاری در خدمات مشتری"،ترجمه سید احمد امیر شاهی،ماهنامه گزیده مدیریت،شماره ۱۱

 

    1. سرمد و دیگران .(۱۳۸۰). ” روش های تحقیق در علوم رفتاری” ، انتشارات آگاه

 

    1. سکاران، اوما (۱۳۸۸)، ” روش های تحقیق در مدیریت” ، ترجمه: محمد صائبی و محمود شیرازی، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، چاپ ششم.

 

    1. شهرستانی، مریم، (۱۳۸۷)، “بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانک ها"، دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیک

 

    1. شعبان الهی و حیدری،بهمن(۱۳۸۴)"مدیریت ارتباط با مشتری"،انتشارات چاپ و نشر بازرگانی،چاپ اول

 

    1. صدری نیا، محمد و نیشابوری، ابوالفضل، (۱۳۸۷)،” مشتری راضی و وفادار آرزوی دست یافتنی"، مجله مدیریت،شماره ۱۴۰-۱۳۹

 

    1. عبدالوند،محمدعلی و محمدنیا،علی، (۱۳۸۶)، “ارائه و تبیین رویکرد فازی در سنجش رضایت مشتری"، مدیریت بازاریابی، دوره۲، شماره ۳، ص ۶

 

    1. کاوسی، سید محمدرضا و سقایی، عباس، (۱۳۸۴)، “روش های اندازه گیری رضایت مشتریان"، انتشارات سبزان، چاپ اول، تهران

 

    1. کردنائیج، اسدالله و دلخواه، جلیل، (۱۳۸۳)، “مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان (الگوی صنعت بانکداری)"، مدیریت و توسعه، شماره ۲۲ ، ص ۹۹-۸۱

 

  1. مجیدی نیا، مهدی ، (۱۳۸۲) ، “بررسی عوامل مرتبط با رضایت مشتریان از تسهیلات بانکی در بانک توسعه صادرات"، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...