مطالب درباره بررسی رابطه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان ... |
-
- اطمینان از برقرار بودن ارتباط پایانه های فروش با بانک برطرف کردن، مسائل و مشکلات زیرساختی و آموزش به کاربران از پایانه های فروش
-
- ایجاد اعتماد در مشتریان در استفاده از خدمات پایانه های فروش از طریق:
-
- ایجاد بستر مناسب به کارگیری از پایانه های فروش بدون قطعی شبکه
-
- آموزش کاربران پایانه های فروش در ارائه خدمات ، بدون ایجاد نگرانی در مشتریان به دلیل وجود دیگران
-
- آموزش کاربران پایانه های فروش در ارائه خدمات ، بدون اینکه مشتریان نگران لو رفتن اطلاعات کارت خود باشند.
۵-۵) پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
-
- بررسی رابطه ارائه ابعاد جدید بانکداری الکترونیک ( شهاب ، ساتنا و …) و رضایت مشتریان
-
- بررسی تطبیقی رابطه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان در بانک های دولتی و خصوصی
-
- بررسی رابطه کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
-
- بررسی تأثیر سطح تحصیلات کارکنان بر نحوه ارائه خدمات و رضایت مشتریان
-
- بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ها
۵-۶) محدودیتهای تحقیق
هر محققی در مسیر جمع آوری اطلاعات و کسب نتایج مطلوب با مشکلاتی مواجه می شود که لازم است آنها را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها گام بردارد. انجام این تحقیق نیز با مشکلات مختلفی مواجه بوده که عمده آنها عبارتند از:
-
- مشکلات خاص مربوط به توزیع پرسشنامه جهت گردآوری دادهها
-
- عدم تمایل بسیاری از مشتریان بانک جهت تکمیل پرسشنامه
-
- استفاده از روش نمونه برداری غیراحتمالی در دسترس
منابع و مآخذ
منابع فارسی
-
- آذر ،عادل و مومنی ،منصور (۱۳۸۰)،"آمار و کاربرد آن در مدیریت"،سمت،جلد دوم،چاپ پنجم
-
- بابائی ،ابوالفضل،"ارزیابی تصویر ذهنی مردم از بانکها"،ماهنامه تخصصی بازاریابی شماره ۲۶
-
- پیترز،دان،(۱۳۸۱)، “بازاریابی تک به تک"،علی عیاری،اول،فرا
-
- تارخ محمد جعفر،(۱۳۸۳) ” امور مشتریان الکترونیکی” انتشارات کتاب یوسف،چاپ اول
-
- تورپین، دومینیک،(۱۳۷۴)، “هفت دستور طلایی برای جلب رضایت مشتری"، تدبیر،شماره ۵۸،ص۶
-
- حافظ نیا، محمد رضا.(۱۳۸۴)، ” مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی"، انتشارات سمت.
-
- حسنی، داوود، (۱۳۸۶)، “ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات نوین بانک صادرات مازندران"، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر
-
- حق شناس کاشانی، فریده، (۱۳۸۲)، “نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی در جذب و حفظ مشتری"، پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی
-
- خاکی ، غلام رضا.(۱۳۸۸)، ” روش تحقیق در مدیریت” ، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم.
-
- خسروداد، مژگان، (۱۳۸۴)،” بررسی مقایسه ای رضایت مشتریان در بانکا های صادرات و پارسیان در سطح شهر تهران"، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا، ص ۲
-
- دیواندری، علی و دلخواه، جلیل،(۱۳۸۴)، “تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه گیری رضایتمندی مشتریان بانک ملت بر اساس آن"، پژ.هشنامه بازرگانی، شماره ۳۷
-
- دیواندری،علی(۱۳۸۱)جزوه کارگاه آموزشی مشتری مداری و مرکز تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملت
-
- را سو چپس،ریچارد،"مشتری ،کاربرد علوم رفتاری در خدمات مشتری"،ترجمه سید احمد امیر شاهی،ماهنامه گزیده مدیریت،شماره ۱۱
-
- سرمد و دیگران .(۱۳۸۰). ” روش های تحقیق در علوم رفتاری” ، انتشارات آگاه
-
- سکاران، اوما (۱۳۸۸)، ” روش های تحقیق در مدیریت” ، ترجمه: محمد صائبی و محمود شیرازی، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، چاپ ششم.
-
- شهرستانی، مریم، (۱۳۸۷)، “بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانک ها"، دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیک
-
- شعبان الهی و حیدری،بهمن(۱۳۸۴)"مدیریت ارتباط با مشتری"،انتشارات چاپ و نشر بازرگانی،چاپ اول
-
- صدری نیا، محمد و نیشابوری، ابوالفضل، (۱۳۸۷)،” مشتری راضی و وفادار آرزوی دست یافتنی"، مجله مدیریت،شماره ۱۴۰-۱۳۹
-
- عبدالوند،محمدعلی و محمدنیا،علی، (۱۳۸۶)، “ارائه و تبیین رویکرد فازی در سنجش رضایت مشتری"، مدیریت بازاریابی، دوره۲، شماره ۳، ص ۶
-
- کاوسی، سید محمدرضا و سقایی، عباس، (۱۳۸۴)، “روش های اندازه گیری رضایت مشتریان"، انتشارات سبزان، چاپ اول، تهران
-
- کردنائیج، اسدالله و دلخواه، جلیل، (۱۳۸۳)، “مشتری مداری و الگوهای اندازه گیری رضایت مشتریان (الگوی صنعت بانکداری)"، مدیریت و توسعه، شماره ۲۲ ، ص ۹۹-۸۱
- مجیدی نیا، مهدی ، (۱۳۸۲) ، “بررسی عوامل مرتبط با رضایت مشتریان از تسهیلات بانکی در بانک توسعه صادرات"، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 11:03:00 ب.ظ ]
|