رابطه ثبات در مدیریت بر کارایی کارکنان اداره آموزش و ... |
۵-۲ سابقه و ضرورت انجام تحقیق
۱-موسوی جردی ،نجمه (۱۳۷۸)بررسی تاثیرات ثبات مدیرت براثربخشی مدارس راهنمایی شهر تهران، دانشگاه الزهرا،تاثیر مثبت را براثربخشی ثبات مدیریت در مدارس را نشان میدهد.
۲-اخوان ،رضا (۱۳۷۶)بررسی نظرات مدیران مدارس منطقه تهران پیرامون ارتباط بین ثبات مدیریت مدارس وانجام امور محوله که حاوی نظرات مثبت مدیران این مدارس درخصوص انجام بهتر امور محوله توسط آنان می باشد.
۳-برن هارد،هری بی (۱۳۷۲)(مدیریت تغییر یا ثبات ) ترجمه صغری معینی ، تازه های مدیریت : نشریه سازمان امور اداری و استخدامی کشوردوره ۱.ش۲،۳(بهار)صفحه ۲۴-۲۰وجودضوابط مدون دربکارگیری مدیران و درنهایت ثبات مدیریت را موجب بهبود عملکرد سازمان می داند .
۴- بازرگان ، محمد {بی تا} بررسی ویژگیهای تصمیم گیر مدیران ارشد سازمان های متلاطم درمقایسه با سازمان های با ثبات در شهر تهران حاکی از تصمیم گیری های مناسب توسط مدیران در سازمان های با ثبات می باشد .
۵-۳ هدف ها
هدف اصلی :رابطه ثبات در مدیریت برکارایی کارکنان اداره آموزش و پرورش رباط کریم
هدفهای فرعی:۱- رابطه ثبات در مدیریت برکارایی آموزشی کارکنان اداره آموزش و پرورش رباط کریم
۲- رابطه ثبات در مدیریت برکارایی پرورشی کارکنان اداره آموزش و پرورش رباط کریم
۳- رابطه ثبات در مدیریت برکارایی پژوهشی کارکنان اداره آموزش و پرورش رباط کریم
۴- رابطه ثبات در مدیریت برکارایی کارکنان زن ومرد اداره آموزش و پرورش رباط کریم
۵-۴ فرضیه ها
فرضیه اصلی بین ثبات مدیریت و کارایی کارکنان آموزش و پرورش رباط کریم رابطه مستقیم وجوددارد.فرضیه های فرعی۱- بین ثبات مدیریت و کارایی آموزشی کارکنان آموزش و پرورش رباط کریم رابطه مستقیم وجوددارد.
۲-بین ثبات مدیریت و کارایی پرورشی کارکنان آموزش و پرورش رباط کریم رابطه مستقیم وجوددارد.
۳-بین ثبات مدیریت و کارایی پژوهشی کارکنان آموزش و پرورش رباط کریم رابطه مستقیم وجوددارد۴ -بین ثبات مدیریت و کارایی کارکنان زن و مرد آموزش و پرورش رباط کریم رابطه مستقیم وجوددارد.
۵-۵ چه کاربردهایی از انجام این تحقیق متصور است؟
به طورکلی امید میرود با انجام این سری از تحقیقات گامی در جهت اعتلای اهداف آموزش و پرورش باشد و چراغی فراروی تمامی دلسوزان عرصه تا بتوان با رهیابی به اصول مدون عزل و نصب های مدیران با یکسری از روابط انجان گیرد تا زمینه سازتحقق اهداف سازمان و کاهش هزینه های اضافی باشدو همه یکدل برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گام بردارندبا توجه به ضرورت بررسی این مسئله به طورعمیق لازم دیدم که این تحقق را در اداره آموزش و پرورش رباط کریم مورد ارزیابی قرارداده و نتایج آن را ذکر نماییم.
۵-۶ استفاده کنندگان از نتایج پایان نامه
۱-اداره آموزش و پرورش رباط کریم ۲-تمامی ادارات آموزش و پرورش کشور۳-پژوهشگران و محققین۴-سایر ادارات دولتی و غیر دولتی
۵-۷ نوآوری طرح در چیست؟
یافته های پژوهشگراین مطلب است که این پژوهش برای اولین بار در سطح منطقه انجام خواهد شدواین که تمامی کسانی که به نوعی کارمندمحسوب می سوند و شاید به نوعی از بی ثباتی درمدیریت آسیب دیده و خواهان نگرشی تازه به این مسئله باشند.
۵-۸ روش انجام تحقیق
این تحقیق از نظرهدف کاربردی، ازلحاظ داده ها کمی و ازنظر ماهیت توصیفی زمینه یابی یا پیمایشی می باشد.
۵-۹ روش و ابزار گردآوری اطلاعات
(پرسشنامه ، مصاحبه، مشاهده،مطالعات کتابخانه ای ،بانک های اطلاعاتی می باشد)مستقیمابه گروه نمونه که به صورت تصادفی طبقه ای انتخاب شده اندمراجعه و ابزار پژوهش ( پرسشنامه محقق ساخته در اختیار آنان قرارداده شده و نظرات آنها گردآور ی براساس داده های آماری نتایج بدست آمده مورد تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری قرارخواهدگرفت .
۵-۱۰ جامعه آماری و تعداد نمونه (درصورت لزوم)
تعدادکل جامعه آماری ۲۸۵۸
تعدادکارکنان زن ۱۶۳۲ کارکنان مرد ۱۲۲۶ میباشد.
۵-۱۱ روش نمونه گیری (درصورت لزوم)
با استفاده ازجدول مورگان تعداد حجم نمونه ۳۴۱نفرتعیین خواهد شد
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-07-29] [ 10:51:00 ب.ظ ]
|