1-8- تعاریف عملیاتی متغیرها 14
فصل دوم ؛ ادبیات پژوهش 17
2-1- مقدمه .18
2-2- انواع بیماری های قلبی .18
2-3- عوامل خطرساز بیماری های قلبی .24
2-4- درمان بیماری های قلبی 27
2-5- استرس .29
2-6- انواع استرس 30
2-7- کیفیت استرس ها .30
2-8- طبقه بندی استرس ها از نظر مدّت .31
2-9-تعریف مقابله 31
2-10- انواع مقابله 32
2-11- راهبردهای مقابله با استرس .34
2-12- استرس و بیماری .35
2-13- کیفیت زندگی 35
2-14- تاریخچه کیفیت زندگی .36
2-15- رویکردهای موجود در کیفیت زندگی .37
2-16- ویژگی‌های کیفیت زندگی .39
2-17-عوامل موثر بر کیفیت زندگی 40
2-18- ابعاد کیفیت زندگی 41
2-19- کاربردهای اندازه گیری کیفیت زندگی 42
2-20- مدیریت استرس .43
2-21- کاربرد مدیریت استرس 43
2-22- اهداف برنامه مدیریت استرس برای بیماری‌های مزمن 44
2-23- مولفه های برنامه مدیریت استرس .45
2-24- تحقیقات انجام یافته در رابطه با موضوع .49
فصل سوم ؛ روش پژوهش 54
3-1- مقدمه .55
3-2- روش پژوهش 55
3-3- جامعه و نمونه آماری 56
3-4- روش نمونه گیری 56
3-5- ابزارهای پژوهشی .57
3-6- مراحل اجرای پژوهش 64
3-7- ملاحظات اخلاقی 65
3-8- شرح حال آزمودنی ها 65
3-9- روش تجزیه و تحلیل آماری 66
فصل چهارم ؛ تحلیل داده ها .68
4-1- مقدمه .69
4-2- ویژگی های جمعیت شناختی آزمودنی ها .69
4-3- یافته های توصیفی پژوهش 70
4-4- یافته های استنباطی پژوهش .78
فصل پنجم ؛ بحث و نتیجه گیری 105
5-1- مقدمه .106
5-2- بحث و نتیجه گیری .106
5-3- پیشنهادات تحقیقی .112
5-4- پیشنهادات کاربردی .112
منابع فارسی .113
منابع لاتین 119





فهرست جداول
جدول 4-1- ویژگی های جمعیت شناختی آزمودنی ها .69
جدول 4-2- نمرات آزمودنی اول .70
جدول 4-3- نمرات آزمودنی دوم .71
جدول 4-4- نمرات آزمودنی سوم 73
جدول 4-5- درصد بهبودی آزمودنی ها 90
جدول4-6- اندازه اثر آزمودنی ها 91













فهرست نمودارها
4-1- نمودار نمرات کیفیت زندگی آزمودنی اول 74
4-2- نمودار نمرات کیفیت زندگی آزمودنی دوم 75
4-3- نمودار نمرات کیفیت زندگی آزمودنی سوم .76
4-4- نمودار سطح استرس آزمودنی اول و دوم وسوم 77
نمودار 4-5- کیفیت زندگی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری .78
نمودار 4-6- سلامت جسمی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری .79
نمودار 4-7- عملکرد جسمانی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری 80
نمودار 4-8- عدم محدودیت در ایفای نقش به جهت مشکلات جسمانی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری.81
نمودار 4-9- بهبود درد جسمانی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری .82
نمودار 4-10- سلامت عمومی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری 83
نمودار 4-11- سلامت روانی کل در آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری .84
نمودار 4-12- نشاط آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری 85
نمودار 4-13- عملکرد اجتماعی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری 86
نمودار 4-14- عدم محدودیت در ایفای نقش به جهت مشکلات روانی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری .87
نمودار 4-15- سلامت روانی آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری 88
نمودار 4-16- سطح استرس آزمودنی ها در جلسات پایه،مداخله،پیگیری 89
نمودار 4-17- بهبود سطح کیفیت زندگی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری 92
نمودار 4-18- کاهش میزان استرس آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری 93
نمودار 4-19- بهبود سطح سلامت جسمی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری 94
نمودار 4-20- بهبود سطح عملکرد جسمانی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری 85
نمودار 4-21- بهبود سطح عدم محدودیت در ایفای نقش به جهت مشکلات جسمانی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری .96
نمودار 4-22- بهبود در سطح بهبود درد جسمانی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری 97
نمودار 4-23- بهبود سطح سلامت عمومی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری .98
نمودار 4-24- بهبود سطح سلامت روانی کل در آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری .99
نمودار 4-25- بهبود سطح نشاط آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری .100
نمودار 4-26- بهبود سطح عملکرد اجتماعی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری 101
نمودار 4-27- بهبود سطح عدم محدودیت در ایفای نقش به جهت مشکلات روانی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری 102
نمودار 4-28- بهبود سطح سلامت روانی آزمودنی ها در جلسات پایه ، مداخله و پیگیری .103


 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...