پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل و شاخصهای موثر در تصمیم گیری بهینه به منظور تامین مالی پروژههای صادراتی برای انتخاب موفق بازار هدف خارجی |
اهدا نامه
تقدیم به مادر عزیزتر از جانم
که در تمامی مراحل زندگی از ایثار و فداکاری صمیمانه و صادقانه او برخوردار بودهام
و
پدر گرامی و بزرگوارم
که همواره آسایش و فراغت را در زندگی برایم به ارمغان آورده است
تشکر و قدر دانی
حمد و سپاس خدای را که مدح و ثنای جز او را سزا نیست و آدمیان لایق سپاسند آن هنگام که بر سرشت و فطرت پاک و خداوندی خویش هستند.
در اینجا لازم میدانم از همه کسانی که در انجام پایان نامه ، یاریام نمودند، تقدیر و تشکر نمایم. از استاد راهنمای گرامی و دلسوزم جناب آقای دکتر قاضی زاده، که با صبر و تحمل، بنده را همراهی کرده و همواره از راهنماییهای ایشان بهرهمند شدهام، تشکر میکنم. همچنین قدردان زحمات استاد ارجمند آقای دکتر بکایی هستم که نهایت همکاری را با اینجانب مبذول داشتند.
همچنین وظیفهی خود میدانم از جناب آقای مهندس رئوفی معاونت شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران(ایفیک) و جناب آقای مهندس باقری، مدیریت صادرات شرکت ایران خودرو بخاطر همکاریهای بی دریغشان و خانم رزم آور، از دانشگاه شهید چمران اهواز، به خاطر همکاری مستمرشان در روند انجام پایان نامه و ویرایش علمی آن کمال تشکر را داشته باشم.
فهرست مطالب
چکیده أ
فصل1: کلیات 1
1-1 بیان مساله 2
1-2 ضرورت و اهمیت تحقیق 4
1-2-1 اهمیت و ضرورت تحقیق از لحاظ نظری 4
1-2-2 اهمیت و ضرورت تحقیق از لحاظ کاربردی 4
1-3 اهداف تحقیق 4
1-3-1 هدف اصلی تحقیق 4
1-3-2 هدفهای فرعی تحقیق 5
1-4 سوالات تحقیق 5
1-4-1 سئوال اصلی 5
1-4-2 سئوالات فرعی 5
1-5 تعریف عملیاتی واژگان کلیدی تحقیق 5
1-6 مبانی نظری و پیشینه تحقیق 8
1-7 مدل مفهومی و متغیر(های) تحقیق 10
1-8 جامعه آماری 10
1-9 ابزارهای گردآوری (داده ها) اطلاعات 11
1-10 روش تحلیل داده ها 11
1-11 قلمرو تحقیق 11
1-11-1 قلمرو موضوعی 11
1-11-2 قلمرو مکانی و سازمانی 11
1-11-3 قلمرو زمانی 11
فصل2: مبانی نظری و پیشینه پژوهش 13
2-1 مقدمه 14
2-2 تجارت بین الملل 15
2-3 تئوریهای موجود در تجارت بین الملل 16
2-3-1 مرکانتیلیست ها (سوداگران) 17
2-3-2 نظریه مزیت مطلق اسمیت 18
2-3-3 نظریه مزیت نسبی ریکاردو 18
2-3-4 نظریه منحنی عمر محصول در بازاریابی بین الملل 19
2-4 بازاریابی بین المللی 19
2-4-1 تعریف بازاریابی بین المللی 19
2-4-2 اهمیت بازاریابی بین المللی 20
2-4-3 سطوح مختلف بازاریابی بین المللی 21
2-5 تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی 22
2-5-1 ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی 23
2-5-2 تصمیم گیری در خصوص حضور در بازارهای بین المللی 27
2-5-3 تصمیم گیری در مورد انتخاب بازار هدف صادراتی 27
2-6 خودرو سازان وصادر کنندگان برترجهان 43
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-12-04] [ 11:31:00 ق.ظ ]
|