پایان نامه رویکردهای مطالعه با هیجانهای تحصیلی مربوط به یادگیری |
2- بیان مسئله 5
3- ضرورت انجام پژوهش و اهمیت مسئله 6
1-4- هدف کلی و اهداف ویژه 8
1- 4-1- هدف کلی 8
1- 4-2- اهداف ویژه. 8
5 – فرضیه های پژوهش 8
1–5- 1- فرض کلی 8
1- 5 – 2- فرضیه های جزئی. 8
1 -6 – تعاریف نظری و عملیاتی. 9
1 – 6 – 1- تعاریف نظری. 9
1–6– 2- تعاریف عملیاتی. 9
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2 – 1 – مبانی نظری 12
2– 1- 1 – رویکردهای مطالعه. 12
2-1-1-1-رویکرد سطحی مطالعه 12
2-1-1-2-رویکرد عمیق مطالعه . 13
2-1-1-3-رویکرد راهبردی مطالعه 13
2 -1-1-4- انگیزه و راهبرد در رویکردهای یادگیری. 13
2– 1 – 2- هیجانهای تحصیلی 14
2-1-2-1-تعریف هیجان. 14
2-1-2-2- تعریف هیجان تحصیلی 15
2-1-2-3-نظریه کنترل – ارزش هیجانهای پیشرفت تحصیلی 19
2-1-2-4-مدل شناختی – انگیزشی هیجانهای پیشرفت تحصیلی 19
2-1-2-4-1- هیجان- انگیزش- پیشرفت تحصیلی 19
2-1-2-4-2- هیجان- رویکردهای یادگیری- پیشرفت تحصیلی. 20
2-1-2-4-3-هیجان – راهبردهای شناختی – پیشرفت تحصیلی. 20
2-1-2- 4-4- هیجان- خود تنظیمی- پیشرفت تحصیلی 20
2 – 2 – پیشینه پژوهش 21
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3 – 1 – روش پژوهش . 26
3 – 2 – جامعه آماری 26
3 – 3 – روش نمونه گیری. 27
3 – 4 – نمونه آماری. 27
3 – 5 – ابزار اندازه گیری 28
3 – 5 – 1– پرسشنامه رویکردهای مطالعه. 28
3 – 5 – 2 – پرسشنامه هیجانهای تحصیلی 29
فصل چهارم : تحلیل آماری
4-1- مقدمه 32
4-2- آمار توصیفی 32
4-2-1- جنسیت. 32
4-2-2- مقطع تحصیلی. 34
4-2-3- رشته تحصیلی 35
4-3- آزمون نرمال بودن داده ها . 36
4-4- بررسی فرضیه ها. 37
4-4-1- فرضیه اصلی 37
4-4-2- فرضیه جزئی اول. 39
4-4-3- فرضیه جزئی دوم. 40
4-4-4- فرضیه جزئی سوم. 41
4-4-5- فرضیه جزئی چهارم 42
4-4-6- فرضیه جزئی پنجم 42
4-5- استاندارد سازی ابزار اندازه گیری مفاهیم پژوهش 43
4-5-1- مدل اندازه گیری متغیر غرور . 43
4-5-2- مدل اندازه گیری متغیر خشم . 48
4-5-3- مدل اندازه گیری متغیراضطراب 52
4-5-4- مدل اندازه گیری متغیرشرم 57
4-5-5- مدل اندازه گیری متغیر امید 61
4-5-6- مدل اندازه گیری متغیر ناامیدی 65
4-5-7- مدل اندازه گیری متغیر خستگی 96
4-5-8- مدل اندازه گیری متغیر لذت 73
4-5-9- مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه سطحی 77
4-5-10- مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه عمیق . 81
4-5-11- مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه راهبردی . 85
4-6- مدل ساختاری پژوهش( بررسی مدل اصلی پژوهش) . 89
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1-خلاصه پژوهش . 94
5-2- بررسی فرضیه ها 95
5-2-1- فرضیه اصلی . 95
5-2-2- فرضیه شماره 1 95
5-2-3- فرضیه شماره 2 96
5-2-4- فرضیه شماره 3 96
5-2-5- فرضیه شماره 4 96
5-2-6- فرضیه شماره 5 97
5-3- پیشنهادهای پژوهش . 98
5-3-1- پیشنهادهای کاربردی 98
5-3-2- پیشنهادهای پژوهشی 98
5-4-محدودیتهای پژوهش 98
5-4-1- محدودیتهای در اختیار پژوهشگر 98
5-4-2-محدودیتهای خارج از اختیار پژوهشگر 99
منابع و مآخذ . 100
فهرست منابع فارسی 100
فهرست منابع انگلیسی 102
چکیده انگلیسی II
عنوان انگلیسی . I
فهرست جداول
شماره جدول صفحه
2-1 – جدول فرضهای اساسی تئوری کنترل- ارزش پیشرفت تحصیلی. 16
3-1- جدول حجم جامعه آماری 26
3-2- جدول حجم نمونه . 28
4-1- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب جنسیت آنها . 33
4-2- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب مقطع تحصیلی آنها 34
4-3- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب رشته تحصیلی آنها . 35
4-4- جدول نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال 36
4-5-جدو ل آمار توصیفی رابطه بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی 37
4-6-جدول ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی . 37
4-7-جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه رویکرد مطالعه عمقی و هیجان های تحصیلی 39
4-8- جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه رویکرد مطالعه سطحی و هیجان های تحصیلی 40
4-9- جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه رویکرد مطالعه راهبردی
و هیجان های تحصیلی. 41
4-10-جدول آزمون خی دو رابطه بین رویکردهای مطالعه با جنسیت ، پایه و
رشته تحصیلی دانش آموزان . 42
4-11-جدول آزمون خی دو رابطه بین هیجانهای تحصیلی مربوط به یادگیری و جنسیت،
پایه و رشته تحصیلی 42
4-12-جدولنتایج آزمون KMO-Bartlett . 44
4-13-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر غرور . 44
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1398-12-03] [ 05:12:00 ب.ظ ]
|