2- بیان مسئله 5
 

3- ضرورت انجام پژوهش و اهمیت مسئله 6
1-4- هدف  کلی و اهداف ویژه    8
1- 4-1- هدف کلی   8
1- 4-2- اهداف ویژه.    8

 

5 – فرضیه ­های پژوهش 8
1–5- 1- فرض کلی  8
1- 5 – 2- فرضیه ­های جزئی.  8
1 -6 – تعاریف نظری و عملیاتی.  9
1 – 6 – 1- تعاریف نظری. 9
1–6– 2- تعاریف عملیاتی.  9
فصل دوم: ادبیات پژوهش
2 – 1 – مبانی نظری   12
2– 1- 1 – رویکرد­های مطالعه.  12
2-1-1-1-رویکرد سطحی مطالعه 12
2-1-1-2-رویکرد عمیق مطالعه . 13
2-1-1-3-رویکرد راهبردی مطالعه 13
2 -1-1-4- انگیزه و راهبرد در رویکردهای یادگیری.  13
2– 1 – 2- هیجان­های تحصیلی   14
2-1-2-1-تعریف هیجان. 14
2-1-2-2- تعریف هیجان تحصیلی  15
2-1-2-3-نظریه کنترل – ارزش هیجان­های پیشرفت تحصیلی  19
2-1-2-4-مدل شناختی – انگیزشی هیجان­های پیشرفت تحصیلی     19
2-1-2-4-1- هیجان- انگیزش- پیشرفت تحصیلی   19
2-1-2-4-2- هیجان- رویکردهای یادگیری- پیشرفت تحصیلی.   20
2-1-2-4-3-هیجان – راهبردهای شناختی – پیشرفت تحصیلی. 20
2-1-2- 4-4- هیجان- خود تنظیمی- پیشرفت تحصیلی 20
2 – 2 – پیشینه پژوهش 21
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3 – 1 – روش پژوهش .  26
3 – 2 – جامعه آماری     26
3 – 3 – روش نمونه گیری.    27
3 – 4 – نمونه آماری.  27
3 – 5 – ابزار اندازه گیری  28
3 – 5 – 1– پرسشنامه رویکرد­های مطالعه.  28
3 – 5 – 2 – پرسشنامه هیجان­های تحصیلی 29
فصل چهارم : تحلیل آماری
4-1- مقدمه  32
4-2- آمار توصیفی 32
4-2-1- جنسیت. 32
4-2-2- مقطع تحصیلی.  34
4-2-3- رشته تحصیلی  35
4-3- آزمون نرمال بودن داده­ ها .  36
4-4- بررسی فرضیه ­ها.  37
4-4-1- فرضیه اصلی  37
4-4-2- فرضیه جزئی اول.  39
4-4-3- فرضیه جزئی دوم. 40
4-4-4- فرضیه جزئی سوم.  41
4-4-5- فرضیه جزئی چهارم  42
4-4-6- فرضیه جزئی پنجم  42
4-5- استاندارد سازی ابزار اندازه ­گیری مفاهیم پژوهش    43
4-5-1- مدل اندازه ­گیری متغیر غرور .     43
4-5-2- مدل اندازه ­گیری متغیر خشم .     48
4-5-3- مدل اندازه ­گیری متغیراضطراب      52
4-5-4- مدل اندازه ­گیری متغیرشرم     57
4-5-5- مدل اندازه ­گیری متغیر امید    61
4-5-6- مدل اندازه ­گیری متغیر ناامیدی     65
4-5-7- مدل اندازه ­گیری متغیر خستگی    96
4-5-8- مدل اندازه ­گیری متغیر لذت 73
4-5-9- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه سطحی 77
4-5-10- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه عمیق .  81
4-5-11- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه راهبردی .   85
4-6- مدل ساختاری پژوهش( بررسی مدل اصلی پژوهش) .   89
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1-خلاصه پژوهش .  94
5-2- بررسی فرضیه ­ها    95
5-2-1- فرضیه اصلی  .   95
5-2-2- فرضیه شماره 1    95
5-2-3- فرضیه شماره 2    96
5-2-4- فرضیه شماره 3    96
5-2-5- فرضیه شماره 4    96
5-2-6- فرضیه شماره 5    97
5-3- پیشنهادهای پژوهش  .  98
5-3-1- پیشنهاد­های کاربردی  98
5-3-2- پیشنهاد­های پژوهشی  98
5-4-محدودیت­های پژوهش  98
5-4-1- محدودیت­های در اختیار پژوهشگر  98
5-4-2-محدودیت­های خارج از اختیار پژوهشگر  99
 
منابع و مآخذ  .  100
فهرست منابع فارسی   100
فهرست منابع انگلیسی    102
چکیده انگلیسی     II
عنوان انگلیسی .  I
 
فهرست جداول
شماره جدول صفحه
2-1 – جدول فرض­های اساسی تئوری کنترل- ارزش پیشرفت تحصیلی.  16
3-1- جدول حجم جامعه آماری 26
3-2- جدول حجم نمونه . 28
4-1- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب جنسیت آنها .   33
4-2- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب مقطع تحصیلی آنها    34
4-3- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب رشته تحصیلی آنها . 35
4-4- جدول نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال 36
4-5-جدو ل آمار توصیفی رابطه­ بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی 37
4-6-جدول ضریب همبستگی پیرسون رابطه­ بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی . 37
4-7-جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه عمقی و هیجان های تحصیلی 39
4-8-  جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه سطحی و هیجان های تحصیلی   40
4-9- جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه راهبردی
و هیجان های تحصیلی.  41
4-10-جدول آزمون خی دو رابطه­ بین رویکرد­های مطالعه با جنسیت ، پایه و
رشته تحصیلی دانش آموزان .   42
4-11-جدول آزمون خی دو رابطه­ بین هیجان­های تحصیلی مربوط به یادگیری و جنسیت،
پایه و رشته  تحصیلی  42
4-12-جدولنتایج آزمون KMO-Bartlett  .   44
4-13-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر غرور .  44

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...